Πέθανε ο πλουσιότερος και πιο ισχυρός συλλέκτης του κόσμου

Πέθανε ο πλουσιότερος και πιο ισχυρός συλλέκτης του κόσμου Facebook Twitter
6

  

Πέθανε στο σπίτι του στο Λονδίνο, σε ηλικία 48 ετών ο σεΐχης Σαούντ Μπιν Μοχάμεντ Αλ-Θάνι του Κατάρ από φυσικά αίτια όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες. Ξάδερφος του Εμίρη του Κατάρ, ο σεΐχης Αλ-Θάνι, υπηρέτησε ως πρόεδρος του Εθνικού συμβουλίου Πολιτισμού, Τεχνών και Πολιτιστικής κληρονομιάς από το 1997 έως το 2005. Κατά τη διάρκεια της θητείας του επέβλεψε και οικοδόμησε ένα μεγάλο δίκτυο νέων σχολείων, βιβλιοθηκών και μουσείων. Ξόδεψε πάνω από ένα δις δολάρια για αγορές έργων τέχνης κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, περισσότερο από οποιονδήποτε άνθρωπο στον κόσμο, σύμφωνα με τους παρατηρητές της αγοράς τέχνης.

Η δική του προσωπική συλλογή , μια από τις μεγαλύτερες του κόσμου θα φιλοξενηθεί στα μουσεία: Ισλαμικής Τέχνης, στην Εθνική Βιβλιοθήκη, στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, στο Μουσείο Φωτογραφίας, καθώς και σε ένα μουσείο για τα παραδοσιακά υφάσματα και είδη ένδυσης. Ήταν σημαντικός συλλέκτης παλαιών αυτοκινήτων αντικών και κινέζικων αρχαιοτήτων. Το 2005 ερευνήθηκαν μετά από καταγγελίες συγγενών του, οι περιστάσεις κάτω από τις οποίες πραγματοποιούσε αγορές έργων τέχνης. Τον κατηγόρησαν για υπεξαίρεση εκατομμυρίων από τα μέλη της οικογένειας και υπεξαιρέσεις των δημόσιων πόρων. Απηλλάγη από όλες τις κατηγορίες και επέστρεψε ως ένας από τους πιο δυναμικούς παίκτες στην διεθνή blue-chip αγορά της τέχνης.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

2 σχόλια
Λογική απορία, αλλά οποιοσδήποτε μπορεί να τη βρει ξαφνικά από ανακοπή, ανεύρυσμα κλπ. ακόμη και σε μικρότερες ηλικίες, αν υπάρχει παθολογία. Ως φυσικά αίτια νοούντα και οι ασθένειες, από τον καρκίνο ως τη γρίπη. Γενικώς οτιδήποτε δεν αφορά φόνο/αυτοκτονία/χρήση ουσιών/ατύχημα καλείται "φυσικά αίτια".
Παρωχημένη έκφραση.Σίγουρα στον θάνατο είμαστε όλοι ίσοι.Η διαφορά είναι στον τρόπο που ζεις,όταν συνειδητά γνωρίζεις ότι ζεις και πόσο μάλλον όταν ζεις όπως γουστάρεις.Η ζωή λοιπόν έχει σημασία,όχι ο θάνατος.
Επειδή έχω προσωπική (πολλαπλή)εμπειρία, έχω την άποψη, οτι αν δεν συνειδητοποιήσεις την θνητότητά σου, θα ζείς ματαιόδοξα. Υπο αυτή την άποψη, ο θάνατος έχει μεγάλη σημασία, για να ζήσεις μια ζωή με νόημα.
Όλα καλά και σύμφωνοι.Αυτό έχει να κάνει με την συνείδηση και την γνώση της θέση σου στην ζωή,όχι με τον πλούτο και τις φιλοδοξίες του κάθε θνητού.Κατα τα άλλα συμφωνώ,αν δεν τα έχεις τα παραπάνω ο θάνατος γίνεται ενά ατράνταχτο επιχείρημα.