Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ

Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
11

Τη Δευτέρα, το προβοκατόρικο σχεδιαστικό δίδυμο Mike Eckhaus και Zoe Latta παρουσίασαν κομμάτια από τη νέα τους σειρά ρούχων για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2017. Όμως το κόνσεπτ που επέλεξαν προκάλεσε αίσθηση καθώς η φωτογράφιση για την κολεξιόν τους έχει για πρωταγωνιστές αληθινά ζευγάρια που κάνουν σεξ ενώ φορούν ορισμένες από τις καινούργιες δημιουργίες.

Το δίδυμο της φίρμας «Eckhaus Latta» που έχει γίνει γνωστό για τις avant-garde επιδείξεις μόδας και τις σειρές ρούχων που αψηφούν το δυισμό των φύλων, δημοσίευσε στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram αλλά και στην ιστοσελίδα του, τις φωτογραφίες, οι οποίες παρότι έχουν pixels στα επίμαχα σημεία, είναι ιδιαίτερα τολμηρές.

Την φωτογράφηση έκανε η Κορεάτισσα φωτογράφος Heji Shin, η οποία έχει φωτογραφήσει μεταξύ άλλων διασημότητες όπως η Cher και η Miley Cyrus.

Σύμφωνα με το περιοδικό «Paper», στη φωτογράφιση συμμετείχαν αληθινά ζευγάρια διαφορετικών εθνικοτήτων και σεξουαλικών προσανατολισμών. Οι σχεδιαστές είχαν από καιρό ανακοινώσει πως αναζητούν πραγματικά ζευγάρια για μοντέλα, αλλά είχαν επίσης διευκρινίσει πως απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να ποζάρουν την ώρα που θα έκαναν σεξ. Το εγχείρημα δεν ήταν εύκολο και πέρασαν έξι μήνες μέχρι να συμπληρωθεί το καστ.

Παρότι προβοκατόρικη, η νέα καμπάνια των «Eckhaus Latta» επιχειρεί να παρουσιάσει τη σεξουαλική έκφραση των ανθρώπων με τρόπο φυσικό και έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από την πλειοψηφία των χρηστών που ακολουθούν τη φίρμα στα social media.

Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter
Η NSFW καμπάνια μόδας που αντί για μοντέλα επέλεξε αληθινά ζευγάρια και τα παρουσίασε ενώ κάνουν σεξ Facebook Twitter

Mε πληροφορίες από Paper και New Yorker

Μόδα & Στυλ
11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

8 σχόλια
Αυτοι οι σχεδιαστες θελουν να τραβηξουν προσοχη στην δουλεια τους.Τι πρωτοτυπια να βαλεις πια στο ρουχο και στην προωθηση του που να εχει μεγαλη απηχηση;Οποτε καταληγουμε στο μεγαλυτερο σιγουρακι ανα τους αιωνες:Γυμνο και μαλιστα εν ωρα σεξ!Ε, θα βαλουμε και δυο "φιλολογικες" σαχλαμαρες να εξαγνισουμε την τσοντα και ολα καλα.Εξ αλλου, το κοινο μας, οι ανθρωποι που αυτη τηβστιγμη της
Ναι το χειροτερο είναι η τσόντα. Το γυμνό και ο ερωτας των ανθρώπων. Όχι οι σκοτωμοί, τα ξεκοιλιάσματα, τα αίματα η βία, που βλεπουμε απλόχερα και εμείς και τα παιδιά μας. Αλίμονο όμως όχι γυμνό και σεξ....
Σιγα τα ωα. Εχουμε δει πλεον τοσο γυμνο, που προσωπικα δεν μου κανει καμια εντυπωση. Αν οι φωτογραφοι νομιζουν οτι ανακαλυψαν τον τροχο, τους καλω να το ξανασκεφτουν... Α! Και συμφωνω με τους παραπανω, ολοι νεοι λεπτοι και ωραιοι γινεται;; Δεν γινεται!!
Οι προσωπικές στιγμές μας δεν πρέπει να καταγράφονται και να γίνονται θέαμα για τους άλλους, είναι μόνο δικές μας. Θεωρώ ότι η ιδέα αυτή για τη προβολή ρούχων, είναι άκομψη και τελείως βλακώδης.
Εμείς οι υπόλοιποι άνθρωποι φυσικά και κάνουμε αυτά που περιγράφεις!Αλλά η νιότη είναι νιότη ! Όλοι την έχουν ζήσει και όλοι θα την ήθελαν ξανά. Ή και διαφορετικά. Οφείλεις να αντιληφθείς κάποτε ότι η ομορφιά που είναι χυμένη σε ένα όμορφο σώμα είναι αδελφικά συγγενής με εκείνη ενός άλλου σώματος και αυτή που είναι επάνω σε όλα τα σώματα είναι μία και η αυτή. Εάν καταλάβεις αυτό, γίνεσαι εραστής όλων των ωραίων σωμάτων και απαλείφεις το σφοδρό έρωτα προς ένα σώμα, γιατί θα το λογαριάσεις ως μικρό πράγμα. Και έτσι θα μάθεις να λογαριάζεις το κάλλος, που είναι μέσα στις ψυχές, ως αξιότερο από εκείνο του σώματος. Ο άνθρωπος αξίζει να ζει για τη θέασή του. Δεν σου φαίνεται απλώς, σαν τύχει και το δεις- μεγάλη η τύχη σου- σαν χρυσάφι ή σαν βαρύτιμη εσθήτα, ή σαν όμορφα παιδιά και έφηβους, που καθώς τους κοιτάζεις όντας μαζί τους μένεις εκστατικός και δεν θέλεις ούτε να τρως, ούτε να πίνεις, αλλά να τους χορταίνεις με τα μάτια και να είσαι πάντα μαζί τους. Η ομορφιά αυτή είναι άδολη, καθαρή, άμεικτη από ανθρώπινες σάρκες και χρήματα, ή με όλο το άλλο παραλήρημα των θνητών. Αυτός που την βλέπει, γεννά την αληθινή αρετή, εγγίζει την αλήθεια.
Άσε μας ρε φίλε Herod που έγραψες ολόκληρη ελεγεία για την διαφήμιση.Τι σχέση έχει η νιότη; Σου είπε κανείς οτι ο άλλος που παραπονέθηκε ότι τα τάχα "αληθινά" ζευγάρια μοιάζουν με μανεκέν είναι μεσήλικας;Και σιγά την τέχνη που αποκαλύπτει για την ανθρώπινη φύση και άρες μάρες. Διαφήμιση είναι. Αν πραγματικά σε ενδιαφέρει η τέχνη, υπάρχουν φωτογράφοι που έχουν αποτυπώσει όντως πραγματικούς ανθρώπους, νέους, κλπ, να κάνουν έρωτα, με αποτέλεσμα και εικαστικό και ποιητικό. Και ας μην έχουν κώλο αντάξιο μανεκέν.Όχι αυτή η σαχλαμάρα με τους στυλάτους φίλους τους (αν δεν είναι και επαγγελματίες μοντέλα) που τάχα παριστάνει την αυθεντική.
Ουάού!Ύπεροχες φωτογραφίες, μακάρι, να δούμε και άλλους σχεδιαστές να τους ακολουθούν.Η πρόοδος, είναι υψίστης σημασίας στο να είσερχεται' στις αναχρονιστικές τάσεις του κόσμου.