ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Τον σβήνουμε διά παντός τον Μάικλ Τζάκσον μετά τις νέες καταγγελίες ή όχι;

Τον σβήνουμε διά παντός τον Μάικλ Τζάκσον μετά τις νέες καταγγελίες ή όχι; Facebook Twitter
28

Συνεχίζονται οι αναταράξεις από το ήδη περιβόητο τετράωρο ντοκιμαντέρ Leaving Neverland που προβλήθηκε προ λίγων ημερών στο φεστιβάλ του Sundance και αναμένονται να κορυφωθούν με την επίσημη προβολή της ταινίας τον Μάρτιο από τα κανάλια HBO και Channel 4.

Όπως έχει καταγραφεί, πρόκειται για μια εξοντωτικά λεπτομερή αφήγηση των σεξουαλικών κακοποιήσεων που υπέστησαν ως παιδιά οι James Safechuck και Wade Robson (40 και 36 χρονών πλέον αντίστοιχα) από τον αείμνηστο (αλλά προφανώς όχι συχωρεμένο) Βασιλιά της Ποπ στην γνωστή έπαυλη – παιδική «χαρά» του με την επωνυμία Neverland.

Αυτό που δεν έχει τονιστεί επαρκώς ίσως είναι ότι οι δύο άντρες παλιότερα - και ενώ ο Μάικλ Τζάκσον ήταν ακόμα ζωντανός – είχαν ενόρκως καταθέσει στα πλαίσιο καταγγελιών από άλλα πρόσωπα - ότι ουδέποτε τους είχε ακουμπήσει με ανάρμοστο τρόπο ο Μάικλ Τζάκσον κατά το διάστημα της συναναστροφής τους μαζί του.

Πρόσφατα όμως, αντέστρεψαν την κατάθεσή τους εκείνη, δηλώνοντας ότι είχαν όντως κακοποιηθεί σεξουαλικά στην αγωγή που υπέβαλαν κατά του ιδρύματος που έχει συσταθεί από την οικογένεια του Μάικλ Τζάκσον μετά τον θάνατό του. Η αγωγή απορρίφθηκε στο δικαστήριο και στη συνέχεια υπέβαλλαν ένσταση η οποία ακόμα δεν έχει εκδικαστεί.

Δεν ξέρω πώς να αντιδράσω σε όλα αυτά τα φρικαλέα που καταμαρτυρούνται εις βάρος του Μάικλ Τζάκσον και ούτε νομίζω ότι η παρακολούθηση της ταινίας πρόκειται να βοηθήσει.

Στο μεταξύ όμως, επιθυμώντας όπως δήλωσαν μέσω του δικηγόρου τους να γίνει ευρέως αντιληπτό το μέγεθος της κακοποίησης που συμβαίνει στη βιομηχανία ψυχαγωγίας, εξομολογήθηκαν με κάθε ανατριχιαστικά γλαφυρή λεπτομέρεια τις εμπειρίες τους με τον Μάικλ Τζάκσον στο ντοκιμαντέρ που έχει διχάσει το σύμπαν. Κατά την προβολή μάλιστα του ντοκιμαντέρ στο Sundance υπήρχε εντεταλμένος γιατρός στην αίθουσα για να συνδράμει σε περίπτωση που κάποιος θεατής παρουσίαζε τάσεις λιποθυμίας, αναφυλαξίας, έντονης ναυτίας κλπ.

Είχαμε δηλαδή μια προβολή ταινίας που ανακάτευε σε ένα ανόσιο μίγμα στοιχεία ψυχαγωγίας, ενημέρωσης, παθολογίας, αποκαθήλωσης ειδώλου, μαζοχισμού και νοσηρής «διάδρασης» μεταξύ κοινού και οθόνης.

Δεν ξέρω πώς να αντιδράσω σε όλα αυτά τα φρικαλέα που καταμαρτυρούνται εις βάρος του Μάικλ Τζάκσον και ούτε νομίζω ότι η παρακολούθηση της ταινίας πρόκειται να βοηθήσει. Θυμάμαι εκείνο το άλλο ντοκιμαντέρ βρετανικής παραγωγής του 2003 με τίτλο "Living with Michael Jackson" που βασιζόταν σε συνεντεύξεις του (γλίτσα γενικώς) δημοσιογράφου Martin Bashir με τον Μάικλ Τζάκσον, το οποίο μέσω χειραγώγησης του υλικού και πολλών υπαινιγμών πρόβαλλε μια απολύτως καταδικαστική ετυμηγορία για τα όσα συνέβαιναν στο ράντσο Neverland με τον Μάικλ Τζάκσον και τους μικρούς του φίλους, οι γονείς των οποίων τους επέτρεπαν να διανυκτερεύουν τακτικά στο ίδιο δωμάτιο με έναν ενήλικο άνδρα.

Μου είχε φανεί τότε «φαιοκίτρινο» ως ρεπορτάζ και μάλλον συκοφαντικό το ντοκιμαντέρ και ήμουν πρόθυμος να πιστέψω ότι μπορεί να υπάρξει φιλική σχέση ανάμεσα σε παιδιά κι έναν εκκεντρικό, πειραγμένο σίγουρα, αλλά μάλλον ασεξουαλικό (και επίσης χωρίς φύλο αλλά και χωρίς φυλή) ενήλικα που έχει καθηλωθεί για διάφορους λόγους σε μια αιώνια παιδικότητα, αναπληρώνοντας ίσως για την χαμένη παιδική του ηλικία που είχε ακυρωθεί από τον πατέρα και μάνατζερ του, Τζο Τζάκσον - ένα κτήνος και κάθαρμα που πέθανε το καλοκαίρι που μας πέρασε.

Δύσκολο να στηρίξω πλέον αυτή την αντίληψη (την ψευδαίσθηση μάλλον): τα στοιχεία είναι πολλά και συντριπτικά εις βάρος ενός ποπ σταρ - του πιο μαζικά δημοφιλούς ίσως όλων των εποχών - που αγαπήθηκε όσο ελάχιστοι, παρά τις βαριές σκιές της προσωπικής του ζωής.

Και τώρα τι κάνουμε δηλαδή; Κρατάμε τις αναμνήσεις μας από το έργο του και του επιτρέπουμε να αναπαυθεί εν ειρήνη ή τον σβήνουμε εντελώς από την ιστορία σαν τον Μπιλ Κόσμπι (που σίγουρα του αξίζει αυτή η μοίρα και είναι αδύνατον πλέον να τον παρακολουθήσεις σε παλιές εμφανίσεις χωρίς να σου' ρθει αηδία με τα πονηρά σκέρτσα του);

Είναι αυτό το βασανιστικό ερώτημα που παρουσιάζεται πιο έντονο ποτέ στην κουλτούρα και δεν έχει εύκολη απάντηση: Μπορούν να επισκιάσουν οι ιδιωτικές αμαρτίες (σε βαθμό κακουργήματος) το έργο και κυρίως την κληρονομιά τόσο εξόφθαλμα ταλαντούχων (και βαθιά δημοφιλών) καλλιτεχνών;

Νομίζω ότι τελικά θα αναγκαστεί ο καθένας μας να βγάλει τη ζυγαριά και να κρίνει κατά συνείδηση. Και κατά περίπτωση. Δεν μπορώ πάντως να σκεφτώ ότι θα έρθει μια εποχή που θα πάψει να με συγκινεί μέχρι δακρύων να ακούω τον Μάικλ Τζάκσον στα 16 του να τραγουδά το "One Day in Your Life" πολύ πριν την τρελή φήμη, τις πλαστικές, τις εκκεντρικότητες, τις ανωμαλίες, τις καταγγελίες, την αποκαθήλωση.

Στήλες
28

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δείτε ολόκληρο το διαβόητο ντοκιμαντέρ με τον Μάικλ Τζάκσον και τις παιδοφιλικές αιχμές

Lifo Picks / Δείτε ολόκληρο το διαβόητο ντοκιμαντέρ με τον Μάικλ Τζάκσον και τις παιδοφιλικές αιχμές

Aυτό είναι το ντοκιμαντέρ βρετανικής παραγωγής του 2003 με τίτλο "Living with Michael Jackson" που με χειραγώγηση υλικού και πολλούς υπαινιγμούς έβγαλε την καταδικαστική ετυμηγορία, η οποία οδήγησε στην αναψηλάφηση του HBO και στον πρόσφατο σάλο γύρω από την «παιδοφιλία του Τζάκσον».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

20 σχόλια
Κανένα σχολιαστή δεν είδα ως τώρα να σχολιάσει το γεγονός ότι αν και ο Τζάκσον πρέσβευε και καλά ήταν ένας περήφανος μαύρος , δεν γνωρίζω και πολλά για αυτή την αρρώστα που φέρεται να είχε, ξέρω όμως ότι αγόρασε γενετικό υλικό από κάποιο Καυκάσιο πατέρα και μια ξανθιά γαλανομάτα μάνα και έκανε δυο παιδιά, το τρίτο νομίζω από άλλη μητέρα και τους κληροδώτησε την αμύθητη περιουσία του, το όνομά του και ένα κάρω ψυχολογικά. Και τώρα βρίσκονται και αυτά στο μάτι του κυκλώνα.
Υπάρχει πηγή για αυτό που λες;Δεν έχω ακούσει κάτι, πάντως από γενετική άποψη είναι κάπως περίεργο μαύρος πατέρας να βγάλει ξανθιά γαλανομάτα κόρη (όχι εντελώς αδύνατο, οι πιθανότητες είναι πολύ μικρές), μιας και το λευκό χρώμα είναι recessive gene.Έχει γίνει κάποιο DNA test πατρότητας;
Οι περισσότεροι σχολιαστές, όπως και το ίδιο το άρθρο, συζητούν το θέμα αυτό με τον Μάικλ Τζάκσον στο επίκεντρο. Εγώ δεν μπορώ παρά να σκεφτώ πρώτα από όλα τα παιδιά αυτά και το αν πέρασαν αυτά που υποστηρίζουν. Βλέποντας το ντοκιμαντέρ του ΗΒΟ, ένιωσα ότι τα τα παιδιά αυτά λένε την αλήθεια και η λογική μου λέει ότι όταν 4 αγόρια, μαζί με τα άλλα 2 που έκαναν τις μηνύσεις, κατηγορούν κάποιον που βρίσκεται μόνιμα με παρέα μικρά αγόρια, κάτι τρέχει. Φυσικά δεν είμαι, δεν μπορώ να είμαι 100% σίγουρος για αυτό, όμως αν υποθέσουμε ότι οι κατηγορίες ευσταθούν θα προτιμούσα να τον είχε σταματήσει κάποιος, και να μην είχε φτιάξει τη μουσική που έφτιαξε (την οποία αγαπώ). Ειδικά το "we are the world, we are the children" δεν θέλω να το ξανακούσω.
Αν αύριο μια μελέτη αποδείξει ότι ο William Shakespeare παρενεχλούσε σεξουαλικά τους άνδρες ηθοποιούς του θιάσου του τι θα κάνουμε; θα σταματήσουμε να ανεβάζουμε Hamlet και Romeo and Juliet;
Δεν γνωρίζω αν έπασχε ο MJ από vitiligo ή κάτι άλλο που είναι σαν το vitiligo, αλλά πρόσφατα είδα μια συνέντευξη με την Όπρα Γουίνφρεϊ η οποία είχε πάρει συνέντευξη από τον MJ το 93, και σχολίαζε την συνέντευξη. Η Όπρα Γουίνφρεϊ είπε για την ασθένεια του MJ πως αν ακούσετε άτομα που είδαν από κοντά τον MJ θα σας πουν πως το δέρμα του ήταν διάφανο, δεν είχε καθόλου χρωμα το δέρμα του, έβλεπες της φλέβες και το χρώμα που είχαν οι φλέβες. Το Make Up ήταν για να καλύπτει το δέρμα, έτσι ώστε να μην μοιάζει με φάντασμα. Για της πλαστικές, αν κάτσεις και δεις τον MJ όλες έγιναν στην μύτη. Βασικά γιατί να κρίνουμε τον MJ για της πλαστικές όταν όλοι οι καλλιτέχνες, σε ολοκληρώ τον κόσμο κάνουν πλαστικές? Πέρα από αυτό, αν διαβάσουμε πράγματα για τον MJ και τον πατέρα του, θα δούμε πως ο MJ είχε πρόβλημα με την μύτη του, γιατί ο πατέρας του του έδωσε το παρατσούκλι «Μεγαλομύτη». Ο MJ με όλα αυτά που του έλεγε ο πατέρας του, όπως είπε θεωρούσε τον εαυτό του άσχημο. Για την φυλή που λέτε, όπως είπε μέχρι και τα τελευταία του, είναι μαύρος, και είναι περήφανος μαύρος. Οι καταγγελίες έπρεπε να γίνουν στην ώρα τους, σήμερα έχουν σκοπό να βλάψουν απλός την φήμη του MJ ή να κερδίσουν οι ίδιοι κάτι από όλο αυτό, και ο σκηνοθέτης όπως διαβάζουμε, χρόνια ολόκληρα προσπαθεί να κάνει κακό στον MJ.
Ποια είναι τα ντοκουμέντα που ο δημοσιογράφος αποφάσισε αλλά μα΄λλον είναι ένοχος? Υπήρχε βίντεο ή ηχητικό ντουκουμέντο? Υπήρχαν έστω άλλοι 2 μάρτυρες εκτός από τους εμπλεκόμενους ? Θα ξεχάσουμε και την νομική που ξέρουμε.Ας αφήσουμε τη διακιοσύνη να κρίνει ..... ας μην ανακατεύουμε τον άνθρωπο με τον επαγγελματία γιατι ποτε δεν οδηγει κάπου
"Νομίζω ότι τελικά θα αναγκαστεί ο καθένας μας να βγάλει τη ζυγαριά και να κρίνει κατά συνείδηση. Και κατά περίπτωση"Να βάλεις στην ζυγαριά, να κρίνεις κατα συνείδηση, κατα περίπτωση την παιδεραστία ; Ούτε πολιτικός δέν θα τολμούσε να ψελλίσει κάτι τέτοιοΌσο για τον άνθρωπο αυτόν...τα ναρκωτικά είχαν καταστρέψει απο καιρό οτιδήποτε συγκροτημένο υπήρχε μέσα του, είχε καταντήσει ένα απλό ρομπότ που έβγαζε λεφτά για το πεινασμένο τσούρμο που τον περιτριγύριζε. Τον κύκλο που τον έσπρωχνε σάν άψυχο κλόουν στη σκηνή, τον προμήθευε την πρέζα του, τον κοίμιζε κάθε μέρα με γενική αναισθησία, ορούς και καθετήρα. Για να τον αποθεώνουν και να τον παίρνουν τάχα μου στα σοβαρά οι χαζοχαρούμενοι φασουλήδες της μουσικής βιομηχανίας και των μουσικών βραβείων. Κάποιος που έχει χάσει ολοκληρωτικά τον έλεγχο του εαυτού του, ένας που κρεμάει απο το μπαλκόνι το παιδί του για να το δούν οι θαυμαστές απο κάτω, είναι δυνατόν να μήν μας προκαλεί τουλάχιστον κάποια δυσφορία η κατηγορία (γνωστή εδώ και καιρό) οτι ξαπλώνει συστηματικά με παιδιά στο ίδιο κρεβάτι ;
Και ο Τσαϊκόφσκι του άρεσαν τα μικρά παιδιά, και ο μεγάλος του έρωτας ήταν ο ανιψιός του. Έναν άνθρωπο αν δεν τον γνωρίσεις από κοντά, τα ΜΜΕ μπορούν να δουν τον παρουσιάσουν σαν τέρας, πόσο μάλλον τον MJ που πουλούσε ότι έγραφαν. Μην ξεχνάμε πως την δεκαετία του 80 έγραφαν για να πουλάνε πως ο MJ κοιμόταν σε ειδικό θάλαμο οξυγόνου, κάτι που δεν ίσχυε.
Ε τώρα, μετά τα νέα στοιχεία...ποια νέα στοιχεία; Τις καταγγελίες δύο ανθρώπων που ενώ πριν κάτι χρόνια τον παίνευαν τώρα ξαφνικά θυμήθηκαν βιασμούς στην παιδική ηλικία για να τσεπώσουν κάτι δισεκατομμύρια;
Όταν υπάρχει τόσος επιμένων καπνός, κάπου πρέπει να υπάρχει και φωτιά. Μπορεί να μην απορρίψω τον "καλλιτέχνη" (δεν μιλώ για τον συγκεκριμένο, αλλά για τον οποιονδήποτε), όμως, μάλλον, δεν μπορώ να μην το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού.
Υπήρξε συνωμοσία εναντίον του Μάικλ Τζάκσον; Μερικές πιθανές αποδείξεις που έκρυψαν τα ΜΜΕhttps://mikropragmata.lifo.gr/guest_posts/ypirkse-synomosia-enantion-tou-maikl-tzakson-merikes-pithanes-apodeikseis-pou-ekrypsan-ta-mme/Στο πιο πανω κειμενο δυο βιντεο δε λειτουργουνΤο βιντεο με τον θρυλικο σκακιστη Bobby Fischer στο αεροπλανο που αναφερεται στον Μαικλ Τζακσον και τον Τζο Κλουνε’ι’ τον ηθοποιο. Ομως υπαρχει αυτο εδω που επαναλαμβανει περιπου τα ιδια πραγματα : Bobby Fischer on the Michael Jackson Trial (2004) https://www.youtube.com/watch?v=zSrklM2SvBwΤο τελευταιο βιντεο στο κειμενο ειναι εδω : Michael Jackson - Billie Jean (30th Anniversary Celebration) (Remastered Widescreen) https://www.youtube.com/watch?v=rmCA3qQkqso
Κανεναν δε σβηνουμε. Οτι ο Jackson ηταν εκκεντρικος, μεχρι και διαστροφικο μπορει να τον πει καποιος, ειναι γεγονος. Απο εκει και περα αυτη η διαφορετικοτητα γιγαντωσε το μυθο του. Τωρα αν αυτη η διαφορετικοτητα οδηγει σε κακουργηματικες πραξεις ειναι ενα σοβαρο θεμα αλλα οι καταθεσεις των θυματων ειναι παντα γκριζες οταν διακυβευονται απο πισω τρελα λεφτα. Ειναι κατι που εχει ξαναγινει, και για τον ιδιο και με αλλους. Ο Jackson δεν ειναι weinstein. Δηλαδη ενας αδιαφορος μεσηλικας με ακρες αλλα ενας μυθος που εχει χαραχτει βαθια στο παγκοσμιο συλλογικο φαντασιακο.Για μενα ειναι ο μεγαλυτερος star που υπηρξε ποτε.Και απο ψυχολογικη σκοπια να το δεις κανεις. Ακομα κιαν ολα αυτα ισχυουν, το μεγαλυτερο θυμα ηταν ο ιδιος Jackson γιατι υπηρξε ο ιδιος κακοποιημενο παιδι με μεγαλα ψυχολογικα προβληματα εξαιτιας του σιχαμερου πατερα του. Τελος ολες αυτες οι 'ασελγειες' μου θυμιζουν τον 'βιασμο' της Ριας Αντωνιου και μετα την εξοδο στα μπουζουκια. Ο Jackson κατω απτη σκηνη θυμιζε ενα φοβισμενο παιδακι που αναζητουσε προστασια. Ποιος ξερει τι τριβελιζε μεσα στο ταραγμενο μυαλο του αραγε. Ολα τελικα εχουν τιμημα. R. I. P
Ο τύπος ήταν κατα πάσα πιθανότητα παιδεραστής.Αυτο που άφησε πίσω του ειναι ενα τεράστιο μουσικό έργο .Το ενα δεν αναιρεί το άλλο.Αλλά το παιδεραστής ,ε παρά ειναι βαρύ για να αγοράσω την τελευταία επανέκδοση του βινυλίου του...
Η απάντηση είναι απλή: Όχι.Άφησε μια κληρονομιά στον άνθρωπο και όσο κι αν κάποιοι θα προσπαθήσουν να τον εξαφανίσουν, δεν θα τα καταφέρουν. Ακόμα ακούς τα τραγούδια του και ακόμα θα τα ακούς.
Αρχικα, θα σταθώ στην φράση του άρθρου "και επίσης χωρίς φύλο αλλά και χωρίς φυλή". Πώς προκύπτει αυτή η θεωρία? Ήταν άνδρας και μαυρος - ναι, μέχρι το τέλος της ζωής του. Θα έπρεπε να γνωρίζετε πως έπασχε από την ασθένεια vitiligo και τα πρώτα χρόνια προσπαθούσε να καλύψει τα σημάδια, αργότερα όμως ήταν πλέον αδύνατο.Στην ουσία του θεματος, φαίνεται πως έχετε ήδη προχωρήσει στην αποκαθήλωση του Τζάκσον, βασει δύο μαρτυριών που έρχονται μετά θάνατον και κατακρεουργούν την εικόνα του. Οι Safechuck και Robson μπορούν πλέον να ισχυριστούν ότι θέλουν. Δεν υπάρχει αποδεικτικό υλικό και ο "θύτης" δεν είναι εν ζωή για να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Θεωρητικά μπορεί να λένε την αλήθεια. Αντικειμενικά, αν δικαιωθούν, πιθανότατα θα απαιτήσουν και παχυλή αποζημίωση. Και αυτό θα έπρεπε να μας βάζει σε σκέψεις, δεδομένου ότι όλο το νταβαντουρι γίνεται μετά από τόσα χρόνια και κόντρα σε ότι είχαν δηλώσει στην αρχικη τους καταθεση.
Το "χωρίς φυλή" αφορά το γεγονός ότι, ουσιαστικά, ΄ο ίδιος είχε αρνηθεί την φυλή του και, γεμάτος κόμπλεξ,έκανε το παν, υποβάλλοντας τον εαυτό του σε πλήθος εγχειρήσεων και επεμβάσεων, για να χάσει κάθε χαρακτηριστικό που παρέπεμπε σε αυτήν.
o παραπάνω το είπε: ασθένεια είχε ο άνθρωπος. Vitiligo λέγεται. Ψάξε το λίγο. Και μην αναπαράγεις ότι βγάζουν τα απαιτούμενα άτομα "ciao" της Αμερικής.Κόμπλεξ με το ότι ήταν μαύρος δεν είχε κανένα. Με τις εγχειρήσεις όμως μάλλον χειροτέρεψε την ασθένεια που είχε....
Ζούμε στην εποχή όπου ο οποισδήποτε μπορεί να κατηγορήσει οποιονδήποτε για οτιδήποτε, πολλές φορές για λόγους δημοσιότητας ή για να κερδίσει κάποια αποζημίωση. Με τη βοήθεια δε της καταραμένης πολιτικής ορθότητας η θυματοποίηση του καταγγέλοντος είναι απλή υπόθεση.Το πρόβλημα είναι ότι πλέον, με αυτή την τακτική, πολλά παλιά πραγματικά εγκλήματα θα θαφτούν παρέα με διάφορα κατασκευασμένα. Αυτός είναι ο πραγματικός κίνδυνος από αυτές τις καταστάσεις.Στη συγκεκριμένη περίπτωση, πόσο σοβαρά τεκμήρια υπάρχουν;
Προς Nikatsu.Διότι, αν η ζωή και η τέχνη ήταν συγκοινωνούντα αγγεία ηθικής, θα έπρεπε να το δούμε και αντίστροφα. Και τότε τι; Θα καταδικάσουμε ως παιδόφιλους τον Shakespeare, τον Nabokov ή τον Thomas Mann διαγράφοντας από τη λογοτεχνία ανήλικους ήρωες όπως την Ιουλιέτα, τη Λολίτα ή τον Τάτζιο; Θα απαγορέψουμε το πασίγνωστο δημοτικό άσμα «κόρην αγαπώ ξανθή και μαυρομάτα δώδεκα χρονώ...»;
Μπορούν να είναι συγκοινωνούντα δοχεία, είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Αν θες ανοίγεις το νοητό "χώρισμα" ανάμεσα στα δοχεία, αν θες το κρατάς κλειστό. Η δεύτερη επιλογή προσφέρει περισσότερα κατά τη γνώμη μου.Όσον αφορά άρθρο, φαίνεται πως ο γράφων έχει ήδη καταλήξει σε συμπέρασμα, πριν από το δικαστήριο.