Μενδώνη για Τζόκερ: Καταδικάζω τις υπαλλήλους του υπουργείου που έκαναν την καταγγελία για ανήλικους στο σινεμά

Μενδώνη για Τζόκερ: Καταδικάζω τις υπαλλήλους του υπουργείου που έκαναν την καταγγελία για ανήλικους στο σινεμά Facebook Twitter
Η Υπουργός Πολιτισμού απαντά για τους ελέγχους που έγιναν σε σινεμά με ανήλικα παιδιά που έβλεπαν το Τζόκερ.
7

Η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη σχολίασε σήμερα τον έλεγχο που έγινε σε ανήλικους κατά την προβολή της ταινίας Τζόκερ σε  κινηματογράφους της Αθήνας και δήλωσε «Σωστά αντέδρασε ο κόσμος γιατί αυτό που έγινε ήταν ανοίκειο».

Η Υπουργός Πολιτισμού δήλωσε πλήρη άγνοια για το περιστατικό το οποίο αφορά τον έναν από τους δύο ελέγχους που έγιναν. Η Λίνα Μενδώνη αναφέρει πως και η ίδια έμαθε τι συνέβη εκ των υστέρων, κάτι που επιβεβαιώνεται και από την τηλεφωνική επικοινωνία του Lifo.gr χθες το βράδυ με το ΥΠΠΟΑ. Η Λίνα Μενδώνη ανέφερε ότι η πρώτη της αντίδρασή όταν έμαθε ότι τη διαδικασία κινήθηκε από το υπουργείο Πολιτισμού ήταν να ρωτήσει όλη την ιεραρχεία του υπουργείου για το ποιος έδωσε την εντολή και ποιος βρίσκεται πίσω από την ενέργεια αυτήν και όπως αποδείχθηκε κανείς δεν γνώριζε τίποτα.

«Πήρα τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτης, πήρα τα στοιχεία των δύο γυναικών και έμαθα ότι ήταν υπάλληλοι του υπουργείου Πολιτισμού, οι οποίες λειτουργούσαν αυτόνομα», σημείωσε η Λίνα Μενδώνη. «Το υπουργείο δεν είχε δώσει καμία εντολή, αγνοούσε το θέμα, οι κυρίες δεν ενημέρωσαν ούτε για τις προθέσεις ούτε για το τι έκαναν, αγνοούσαν όλη την ιεραρχία. Σε κάθε περίπτωση δεν υπήρχε καμία εντολή και θα κινηθεί όλη η διαδικασία για πειθαρχικό έλεγχο».

Η Υπουργός είπε επίσης ότι οι δύο υπάλληλοι «δεν είχαν καμία αρμοδιότητα καταστολής» και σχολίασε πως «δεν είναι δυνατόν δύο κυρίες κάτω από την υπαλληλική τους ιδιότητα να προκαλούν τέτοιο κοινωνικό πρόβλημα». «Λειτούργησαν αυθαιρέτως, δεν έχει γίνει ποτέ τέτοιο πράγμα, δεν μπορώ να καταλάβω τι τις οδήγησε σε αυτή την πράξη», συμπλήρωσε η ίδια.

Όπως εξήγησε η Υπουργός, πρόκειται για υπάλληλους της Διεύθυνσης Σύγχρονου Πολιτισμού, η οποία εξετάζει την ακαταλληλότητα των ταινιών. Διευκρίνισε ωστόσο, ότι ο ρόλος τους είναι καθαρά γνωμοδοτικός και το δικαίωμα ελέγχου τους περιορίζεται στο αν παρατηρούνται παραβάσεις στον κινηματογράφο. «Ο έλεγχος δε σημαίνει φωνάζω την ΕΛΑΣ και δημιουργώ προβλήματα σε ανηλίκους και τις οικογένειές τους, αλλά παρατηρώ παραβάσεις στον κινηματογράφο», κατέληξε η Υπουργός και τόνισε για ακόμη φορά πως οι δύο υπάλληλοι υπηρετούν χρόνια στο Υπουργείο αλλά και πως ουδέποτε είχαν κινήσεις τέτοιες ενέργειες. Είπε δε χαρακτηριστικά πως και η ίδια αναρωτιέται για τα κίνητρά τους.

 
Culture
7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

7 σχόλια
Ναι, εντάξει, πήγαν δύο κυράτσες σινεμά και σοκαρίστηκαν που πήγαν και ανήλικα στο Joker. Κι εγώ σου λέω, οκ, να κάνεις καταγγελία, δικαίωμα του κάθε πολίτη είναι αυτό, αλλά όχι, έπρεπε να το παίξουν ότι είναι και κάτι ανώτερο, υπάλληλοι ενός Υπουργείου, βέβαια, έπρεπε να το πουν για να τσακιστούν άμεσα και οι άλλοι, χωρίς να ελέγξουν πώς και τι - αλλά αυτό μετράει στην Ελλάδα, τι δηλώνεις και τι το παίζεις. Ανώνυμα πού να τους κόψει, τώρα πειθαρχικά και εντάξει, δε θα απολυθούν κιόλας, οπότε σιγά, και θέμα δημιούργησαν και μια χαρά όλα θα είναι μετά. Κάνε εσύ λοιπόν καταγγελία για κάτι σοβαρό ανώνυμα ή επώνυμα, αλλά "απλός" πολίτης και φαντάσου πόσο θα "τσακιστούν" οι άλλοι και για σένα.
Η σπουδή του Παπαδάκη ("'οχι, δεν είναι υπάλληλοι" λέει αρχικά ο γελοίος μέχρι που τον ξεφτιλίζει η Μενδώνη) και του άλλου με την γραβάτα να "αθωώσουν" την κυβέρνηση με τα περί "προβοκάτσιας" και ύποπτων καθοδηγούμενων ενεργειών (ακόμη και αν αποδειχθεί ότι αυτά αληθεύουν, πράγμα που, προσωπικά, μου φαίνεται αρκετά τραβηγμένο, εν αντιθέσει με την περίπτωση να θεώρησαν οι δύο "κυρίες" ότι πλέον, και στα πλαίσια της "κανονικότητας" κάνουν ότι γουστάρουν) προκαλεί - τουλάχιστον - θυμηδία. Η σοβαρή στάση της Μενδώνη κάνει την γελοιοποίηση τους ακόμα ευκρινέστερη. Για αυτό το επίπεδο της δημοσιογραφίας θα διαμαρτυρηθεί άραγε κανείς, ή εν προκειμένω δεν τρέχει και τίποτα;