Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους.

Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
142

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Έχουμε όλοι ακούσει την έκφραση, "... σα να παίρνεις το γλυκό μέσα από τα χέρια ενός παιδιού", αλλά μάλλον δεν είχαμε ποτέ σκεφτεί να το κάνουμε, για να δούμε πώς πραγματικά θα είναι..

Η φωτογράφος, Jill Greenberg δεν είχε πρόβλημα να το κάνει για μας, δίνοντας γλυκάκια σε μικρά παιδιά, παίρνοντας τα έπειτα πίσω, και φωτογραφίζοντας τις αντιδράσεις τους.

Τα αποτελέσματα είναι αρκετά προβλέψιμα: σπαρακτικό κλάμα.

Η σειρά φωτογραφιών που ονομάζεται "End Times" φαίνεται λίγο σκληρή, και έχει προκαλέσει διάφορες αντιδράσεις εναντίον της Jill, ενώ άλλοι τις βρίσκουν ξεκαρδιστικές..

Νομίζω ότι το πιο ενδιαφέρον πράγμα σχετικά με αυτή τη σειρά φωτογραφιών είναι ότι η Jill συλλαμβάνει ακατέργαστο το συναίσθημα των παιδιών, το οποίο είναι σίγουρα ένα δύσκολο έργο, που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί με τους ενήλικες.

Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter
Φωτογράφος δίνει γλυκά σε παιδιά, μετά τα παίρνει πίσω και φωτογραφίζει τις αντιδράσεις τους. Facebook Twitter

[ via ]

Φωτογραφία
142

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

2 σχόλια
Όχι, αλλά αν το κάνεις αυτό σε ένα παιδί μόνο και μόνο για να κάνεις "τέχνη", αυτό, αν όχι αρρωστημένο, είναι τουλάχιστον βλακώδες και αψυχολόγητο. Και, ναι, έλεος πια με όλους αυτούς τους "πρωτοποριακούς καλλιτέχνες" που κάνουν ότι μ@λ@κία τους κατέβει και την παρουσιάζουν ως "πρωτοτυπία" και "καινοτομία". Το να κάνεις ένα παιδί να κλαίει ούτε πρωτότυπο είναι ούτε καινοτόμο ούτε πρωτοποριακό. Αγγίζει τα όρια της κακοποίησης. Και όσοι διαφωνείτε, φανταστείτε το δικό σας παιδί ή ανίψι ή παιδί φίλου στη θέση αυτών των παιδιών, και ίσως έτσι το συνειδητοποιήσετε.
@Ladro di Merendine απο υπερβολες αλλο τπτ!! Εσυ δεν εκλαψες ποτε δλδ σαν μικρο παιδι ε?? Εσενα οι γονεις σου δεν σου ειπαν ποτε οχι μαλλον. Ενα παιδι δεν κλαιει μονο επειδη κακοποιειται αν ειναι δυνατον!!! Δεν παθαινει τπτ ενα παιδι που του αρνησαι κατι ελεος!! Ασχετα απο το αν σου αρεσει η οχι και κατα ποσο συμφωνεις το να ακουγονται σχολια του τυπου απαραδεκτο, κακοποιηση και καταδικαστεο ειναι τουλαχιστον αφελη. Η κακοποιηση ειναι αλλο πραγμα.
@betty-booΒεβαίως έκλαψα σαν μικρό παιδί, όπως κι εσύ φαντάζομαι. Αλλά όχι επειδή κάποιος "πρωτοπόρος" βαρεμένος καλλιτέχνης ήθελε να κάνει "πρότζεκτ" πειραματιζόμενος με τις αντιδράσεις μου. Επίσης, είναι αφελές να νομίζεις ότι κακοποίηση είναι μόνο η σεξουαλική ή ότι έχει να κάνει με σωματική βία. Υπάρχει και η ψυχολογική βία. Και σαφώς όταν λες σε ένα παιδί "όχι" για κάποιο συγκεκριμένο λόγο (π.χ. γιατί θέλει να καθίσει και άλλο στην παιδική χαρά ή γιατί βρίζει και πρέπει να μάθει να είναι ευγενικό- για να μάθει να έχει όρια) και εκείνο κλαίει, αυτό δεν είναι κακοποίηση ή ψυχολογική βία. Η συγκεκριμένη όμως φωτογράφιση αγγίζει-όπως έγραψα, αν διάβασες καλά- την κακοποίηση, γιατί τα παιδιά υφίστανται ψυχολογική βία επειδή κάποιος θέλει να κάνει "τέχνη"- και αυτό είναι απαράδεκτο, γιατί εμπλέκονται παιδιά, και με τα παιδιά δεν αστειευόμαστε- ούτε κάνουμε τέτοιου είδους "τέχνη".Και τέλος, το να βγάζεις συμπεράσματα για τη ζωή των άλλων ("Εσενα οι γονεις σου δεν σου ειπαν ποτε οχι μαλλον") από μια αρνητική κριτική στο συγκεκριμένο event, είναι τουλάχιστον άκυρο και αστείο.