Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Κεφαλή γενειοφόρου Ηρακλή με λεοντή σε αργυρό τετράδραχμο Καμάρινας, Σικελία (425-405 π.Χ.)

Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι

0

Περιοδική έκθεση με τίτλο «Ηρακλής, Ήρως Διαχρονικός και Αιώνιος» διοργανώνει το Νομισματικό Μουσείο. O Ηρακλής, µία µυθολογική προσωπικότητα µε πολλαπλούς συµβολισµούς, αποτέλεσε και αποτελεί έµπνευση και µέσο διοχέτευσης προτύπων και µηνυµάτων από τους αρχαίους µέχρι και τους νεότερους χρόνους, αναφέρουν οι διοργανωτές της έκθεσης. Η µορφή του Ηρακλή, ως πανελλήνιο, πανευρωπαϊκό και παγκόσµιο πρότυπο ρώµης, αρετής και δικαιοσύνης και φορέας πολιτικο-κοινωνικών, θρησκευτικών και ηθικών μηνυμάτων, άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωµά της στην Ιστορία ανά τους αιώνες.

Η παρούσα έκθεση αποσκοπεί, κυρίως µέσω των νοµισµατικών παραστάσεων, στην παρουσίαση και ανάλυση των διαφόρων εικονογραφικών µορφών της πολυδιάστατης προσωπικότητας του θεού-ήρωα, µε συγκεκριµένα γνωρίσµατα και χαρακτηριστικά, η απόδοση των οποίων διαφοροποιείται ανάλογα µε την περιοχή και τις αισθητικές αντιλήψεις της κάθε περιόδου.

Η έκθεση περιλαµβάνει 346 αρχαιότητες, οι περισσότερες από τις οποίες παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο κοινό. Συγκεκριµένα ένα πινάκιο, δύο γλυπτά και ένα χρυσό νόµισµα από τα Αρχαιολογικά Μουσεία Άµφισσας και ∆ελφών, δύο αττικές και µία βοιωτική επιγραφή από το Επιγραφικό Μουσείο, καθώς και 339 αρχαία ελληνικά, ελληνορωµαϊκά και ρωµαϊκά νοµίσµατα, χρυσά, αργυρά, χάλκινα και από ήλεκτρο, µολύβδινα, πήλινα και χάλκινα σύµβολα, σφραγιδόλιθους και δακτυλιόλιθους από τις Συλλογές του Νοµισµατικού Μουσείου και από την Ιδιωτική Συλλογή του Θεόδωρου Αραβάνη.

Η παρούσα έκθεση αποσκοπεί, κυρίως µέσω των νοµισµατικών παραστάσεων, στην παρουσίαση και ανάλυση των διαφόρων εικονογραφικών µορφών της πολυδιάστατης προσωπικότητας του θεού-ήρωα, µε συγκεκριµένα γνωρίσµατα και χαρακτηριστικά, η απόδοση των οποίων διαφοροποιείται ανάλογα µε την περιοχή και τις αισθητικές αντιλήψεις της κάθε περιόδου.

Τη μουσειολογική μελέτη και την επιστημονική επιμέλεια έχουν ο Διευθυντής του Νομισματικού Μουσείου δρ Γεώργιος Κακαβάς και οι νομισματολόγοι του Μουσείου, Αντωνία Νικολακοπούλου και δρ Βασιλική Στεφανάκη.

Τα παραπάνω αντικείµενα, τα οποία καλύπτουν ένα ευρύ πολιτειακό, γεωγραφικό και χρονολογικό πλαίσιο —πόλεις-κράτη, έθνη, Κοινά, βασίλεια και αυτοκρατορίες από τη ∆υτική Μεσόγειο µέχρι και τα βάθη της Ανατολής και από τους κλασικούς µέχρι και τους νεότερους χρόνους— συνοµιλούν µε τα 19 ζωγραφικά έργα του αναγνωρισµένου διεθνώς εικαστικού Παύλου Σάµιου, Καθηγητή της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, που αντλούν την έµπνευσή τους από τον Ηρακλή και τους Άθλους του, μέσα από μία λιτή και εμπνευσμένη μουσειογραφική προσέγγιση του Γιάννη Μετζικώφ.

Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Κεφαλή αγένειου Ηρακλή Πατρώου σε αργυρό δεκάδραχμο Αλεξάνδρου Γ’ (327/6 – 324 π.Χ.)
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Κεφαλή γενειοφόρου Ηρακλή σε χρυσή δραχμή Καρύστου, Εύβοια (περ. 313 π.Χ.)

4 θεματικές ενότητες

Η έκθεση χωρίζεται σε τέσσερις θεµατικές ενότητες: Η πρώτη ενότητα πραγµατεύεται τις ιδεαλιστικές ή µη προσωπογραφίες (κεφαλή αγένειος, γενειοφόρος, µε ή χωρίς λεοντή) του θεού-ήρωα στους χαρακτήρες των νοµισµάτων, στα σύµβολα και στους σφραγιδόλιθους, καθώς και τους εικονογραφικούς του τύπους (ιστάµενος, καθήµενος, τοξότης), οι οποίοι αναπαράγουν ή δανείζονται στοιχεία από γνωστά, από τις γραπτές πηγές, έργα φηµισµένων καλλιτεχνών, για τα οποία αντλούµε επίσης πληροφορίες µέσω των µεταγενέστερων ρωµαϊκών γλυπτών.

Η δεύτερη ενότητα εστιάζει στα όπλα, όπως το ρόπαλο και η λεοντή, κατεξοχήν σύµβολα του ήρωα, καθώς και το τόξο και η φαρέτρα, εκ των οποίων τα περισσότερα αποτελούσαν δώρα θεών. Η τρίτη ενότητα επικεντρώνεται στην παιδική του ηλικία µε τις γνωστές παραστάσεις του Ηρακλή δρακονοπνίγοντα, τους άθλους και τα κατορθώµατά του και η τελευταία στην αφοµοίωσή του µε άλλες θεότητες της Ανατολής.

Και στις τέσσερις ενότητες παρουσιάζονται απεικονίσεις του θεού-ήρωα σε νοµίσµατα πόλεων, Κοινών και βασιλείων που συνδέονται µε τη λατρεία του ως µυθικού οικιστή/ιδρυτή και γενάρχη, την παιδική και εφηβική του ηλικία στη Θήβα, τους άθλους, τα κατορθώµατα και τις εκστρατείες που λαµβάνουν χώρα από τη Μεσόγειο, την Ευρώπη και την Αφρική έως τα βάθη της Ανατολής. Σύµβολο δύναµης και εξουσίας, ο Ηρακλής και τα σύµβολά του χρησιµοποιήθηκαν από βασιλείς και ηγεµόνες, οι οποίοι ταυτίστηκαν µε τη µορφή του, αλλά και από πόλεις-κράτη και Κοινά µε πολιτική σκοπιµότητα. Τα γνωρίσµατα και οι ιδιότητές του, ευρέως γνωστές στον μεσογειακό χώρο, υιοθετήθηκαν και αφοµοιώθηκαν και από άλλες τοπικές θεότητες, κυρίως από τον φοινικικό θεό Μελκάρτ.

Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Ο ταύρος της Κρήτης, έργο του ζωγράφου Παύλου Σάμιου (1989)

Την επιμέλεια της έκθεσης υπογράφει ο Διευθυντής του Μουσείου δρ Γεώργιος Κακαβάς με συνεργάτη την αρχαιολόγο δρα Μιμίκα Γιαννοπούλου.

Η έκδοση του συνοδευτικού επιστημονικού καταλόγου της Έκθεσης, αφιερωμένου στη μνήμη της διαπρεπούς νομισματολόγου Βάσως Πέννα, οφείλεται στο ιδιαίτερο ενδιαφέρον και την υποστήριξη από κάθε άποψη της Alpha Bank, µόνιµου υποστηρικτή των δράσεων του Νοµισµατικού Μουσείου.

Σε όλη τη διάρκεια της έκθεσης θα πραγματοποιείται εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές με σκοπό την εξοικείωσή τους με τη μυθική μορφή του θεϊκού ήρωα Ηρακλή, τις αξίες και τα ιδανικά που προκύπτουν από τα κατορθώματα και τους άθλους του.

Η έκθεση παρουσιάζεται στη μεγάλη αίθουσα των περιοδικών εκθέσεων, στον δεύτερο όροφο του Ιλίου Μελάθρου, στη βιβλιοθήκη του Ερρίκου Σλήμαν, και θα διαρκέσει έως τις 31 Οκτωβρίου 2019.

Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Κεφαλή αγένειου Ηρακλή με λεοντή σε χρυσό στατήρα Φιλίππων, Μακεδονία (περ. 350-330 π.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Κεφαλή Κόμμοδου ως Ηρακλής με λεοντή σε διμεταλλικό μετάλλιο (192 μ.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Κεφαλή αγένειου Ηρακλή με λεοντή και τα όπλα του σε αργυρό τετράδραχμο Ερυθρών, Ιωνία (330-300 π.Χ.)
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Κεφαλή νεαρού Ηρακλή και τα όπλα του σε χρυσό τέταρτο στατήρα Φιλίππου Β’ (340/36-328 π.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Ημίτομο Ηρακλή με ρόπαλο σε χαλκή uncia Ουενουσίας, Απουλία (210 π.Χ.)
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Ηρακλής ιστάμενος με ρόπαλο σε αργυρό ημίδραχμο Οιταίων (371-280 π.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Ηρακλής ιστάμενος με ρόπαλο και λεοντή σε αργυρό τετράδραχμο Ευθυδήμου Β’, Βακτρία (190-185 π.Χ.)
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Ηρακλής νεαρός, καθήμενος στη δορά λιονταριού, σε αργυρό στατήρα Κρότωνα, Βρεττία (5ος-4ος αι. π.Χ.)
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Ηρακλής σε ώριμη ηλικία, καθήμενος στη δορά λιονταριού, σε αργυρό τετράδραχμο Νάβιδος, βασιλιά της Σπάρτης (207-192 π.Χ.)
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Ηρακλής με ρόπαλο, καθήμενος σε βράχο, σε αργυρό τετράδραχμο Ευθυδήμου Α’, Βακτρία (230-200 π.Χ.)
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Ηρακλής τοξότης, γενειοφόρος με λεοντή, σε χρυσό ημίδραχμο Θάσου (390 π.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Κεφαλή γενειοφόρου Ηρακλή σε χρυσή δραχμή Κοινού Αιτωλών (220-205 π.Χ.), Αρχαιολογικό Μουσείο Άμφισσας.
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Η απαγωγή των βοδιών του Γηρυόνη από τον Ηρακλή σε χαλκό νόμισμα Αλεξάνδρειας Αιγύπτου επί Αντωνίνου Ευσεβούς (140-141 μ.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Ηρακλής βρέφος, δρακονοπνίγων, σε αργυρό στατήρα Θήβας, Βοιωτία (425-395 π.Χ.)
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Ηρακλής τοξότης και όρνιθα, υποδηλώνουν τον άθλο με τις Στυμφαλίδες όρνιθες, σε αργυρό στατήρα Πραισού, Κρήτη (γ’ τέταρτο 4ου αι. π.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Κεφαλή Ηρακλή/Μελκάρτ με λεοντή σε αργυρό σικελο-καρχηδονιακό τετράδραχμο (325-300 π.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Η πάλη του Ηρακλή με το λιοντάρι της Νεμέας σε αργυρό τετράδραχμο Λυκκείου, Παιονία (356-335 π.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Το ρόπαλο του Ηρακλή σε χρυσό στατήρα Φιλίππου Ε’ (περ. 200 π.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Η πάλη του Ηρακλή με το λιοντάρι της Νεμέας σε 100 χρυσές λίτραι Συρακουσών, Σικελία (405-400 π.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Κεφαλή γενειοφόρου Ηρακλή και τα όπλα του σε αργυρό τριώβολο Σέλγης, Πισιδία (2ος-1ος αι. π.Χ.)
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Μαρμάρινος βωμίσκος, ανάθημα στον Ηρακλή Απαλεξίκακο (20ς αι. μ.Χ.), Επιγραφικό Μουσείο
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Ηρακλής βρέφος, δρακονοπνίγων, από αργυρό στατήρα Θηβών, έργο του ζωγράφου Παύλου Σάμιου (2018)
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Η Κερυνήτις έλαφος, έργο του ζωγράφου Παύλου Σάμιου (1989)
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Η έριδα του Ηρακλή με τον Απόλλωνα για τον δελφικό τρίποδα σε πήλινο αττικό μελανόμορφο πινάκιο (490/70-465 π.Χ.), Αρχαιολογικό Μουσείο Άμφισσας.
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Προτομή Κόμμοδου ως Ηρακλής με λεοντή σε υπερμεγέθη ανάγλυφο λίθο από χαλκηδόνιο (2ος αι. μ.Χ.).
Ηρακλής: όμορφος, δίκαιος και παλικάρι Facebook Twitter
Μαρμάρινη κεφαλή γενειοφόρου Ηρακλή, αυτοκρατορικών χρόνων, Αρχαιολογικό Μουσείο Άμφισσας.
|article_full_no_portrait|

  

Info:

Νομισματικό Μουσείο, Ιλίου Μέλαθρον, Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) 12, Αθήνα. Τηλ.: 210 3612834, 210 3632057, http://www.nummus.gr

 

Αρχαιολογία & Ιστορία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι αρχαιολογικοί θησαυροί που βρέθηκαν στα χαρακώματα του Α' Παγκοσμίου Πολέμου εκτίθενται στο Κιλκίς

Αρχαιολογία & Ιστορία / Οι αρχαιολογικοί θησαυροί που βρέθηκαν στα χαρακώματα του Α' Παγκοσμίου Πολέμου εκτίθενται στο Κιλκίς

Εκατό χρόνια μετά την ανακωχή του Μεγάλου Πολέμου, η έκθεση «Αρχαιολογία εν καιρώ πολέμου στο Κιλκίς» έρχεται να φωτίσει άγνωστες πτυχές της ιστορίας και της αρχαιολογίας
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η πρώτη δοκιμαστική πτήση Αθήνα – Θεσσαλονίκη έγινε τον Μάιο του 1931 και δυο αστυνομικοί ρεπόρτερ μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους

Αρχαιολογία & Ιστορία / «Η ατμόσφαιρα έχει λιγότερες λακκούβες από τας Αθήνας»

Η πρώτη δοκιμαστική πτήση Αθήνα–Θεσσαλονίκη έγινε το 1931 και δύο αστυνομικοί ρεπόρτερ της εποχής μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους. Η ομάδα των dirty '30s «αναπαλαιώνει» και διασώζει τις μαρτυρίες τους για λογαριασμό της LiFO.
DIRTY ‘30S & LATE ‘20S
Μια μοναδική φωνή από το Βυζάντιο στον ναό των Αγίων Θεοδώρων

Ιστορία μιας πόλης / Μια μοναδική φωνή από το Βυζάντιο στον ναό των Αγίων Θεοδώρων

Ένας βυζαντινός ναός στο κέντρο της πόλης και μια φωνή που έρχεται από 1000 χρόνια πριν. Τι μάς διηγείται το σύντομο βυζαντινό ποίημα που βρίσκεται στη μαρμάρινη επιγραφή, πάνω από την είσοδο του ναού της πλατείας Κλαυθμώνος; Ο Γιώργος Πάλλης εξηγεί στην Αγιάτη Μπενάρδου.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Κωνσταντίνος Κονοφάγος 

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Κωνσταντίνος Κονοφάγος: Ο μεταλλουργός που έσωσε το Λαύριο από την πείνα

Το 1942 ο Κωνσταντίνος Κονοφάγος ηγείται μιας μυστικής αποστολής, μετατρέποντας σωρούς «χωρίς αξία» σε άργυρο. Μέσα σε συνθήκες Κατοχής και πείνας, το θάρρος και η επινοητικότητά του εξασφαλίζουν τροφή για εκατοντάδες κατοίκους του Λαυρίου.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Ένα γλέντι στην Αθήνα και το κρασοπότηρο του Περικλή

Ιστορία μιας πόλης / Ένα γλέντι στην Αθήνα και το κρασοπότηρο του Περικλή

Τι μπορεί να διαβάσει κανείς πάνω στον σκύφο του Περικλέους; Και γιατί θεωρείται ένα αυθεντικό στοιχείο μιας ιδιωτικής στιγμής; Η Αγιάτη Μπενάρδου συνομιλεί με τον αρχαιολόγο Άγγελο Ματθαίου.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Μια χριστουγεννιάτικη ιστορία από το 1926 κλεισμένη σε βρεφοδόχο

Αρχαιολογία & Ιστορία / Μια χριστουγεννιάτικη ιστορία από το 1926 κλεισμένη σε βρεφοδόχο

Η ερευνητική ομάδα «dirty ‘30s & late ‘20s» διασώζει μια δημοσιογραφική έρευνα για τα έκθετα βρέφη στο Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών, φέρνοντάς τη στο σήμερα και αναδημοσιεύοντάς τη, σχεδόν έναν αιώνα μετά, στη LiFO.
DIRTY ‘30S & LATE ‘20S
Η καθημερινή ζωή στην Αθήνα μέσα από τις αρχαίες επιγραφές

Ιστορία μιας πόλης / Η καθημερινή ζωή στην Αθήνα μέσα από τις αρχαίες επιγραφές

Τι μαθαίνουμε από τις ιδιωτικές και τι από τις δημόσιες επιγραφές των Αθηναίων; Πώς αποτύπωναν τον δημόσιο και πολιτικό βίο; Τι μας αποκαλύπτουν για την προσωπική ζωή των κατοίκων της πόλης; Η Αγιάτη Μπενάρδου συνομιλεί με τον αρχαιολόγο Άγγελο Ματθαίου.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Η μυθιστορηματική ιστορία της οικογένειας Ζιλιερόν που συνδέθηκε με την ελληνική αρχαιολογία όσο καμία

Ηχητικά Άρθρα / Η μυθιστορηματική ιστορία της οικογένειας Ζιλιερόν που συνδέθηκε με την ελληνική αρχαιολογία όσο καμία

Ποιοι ήταν οι Ζιλιερόν και πώς βρέθηκαν στην Ελλάδα; Γιατί υπήρξε καθοριστική η σχέση του Ε. Ζιλιερόν με τον Ε. Σλήμαν; Πώς κλήθηκε να συνεργαστεί με τον Άθρουρ στις ανασκαφές της Κνωσού; Ποια είναι η συνδρομή των καλλιτεχνών Ζιλιερόν στην ελληνική αρχαιολογία; Και τι ακριβώς είναι το «αρχείο Ζιλιερόν»;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η ιδιότυπα μητριαρχική κοινωνία του Θριασίου πεδίου

Ιστορία μιας πόλης / Η ιδιότυπα μητριαρχική κοινωνία του Θριάσιου Πεδίου

Από την αρχαιότητα το Θριάσιο πεδίο συνδέεται με δύο εξέχουσες γυναικείες θεότητες: τη Δήμητρα και την Κόρη, την Περσεφόνη. Τι συμβαίνει όμως κατά τα υστερότερα χρόνια στην περιοχή; Πόσο μητριαρχική τελικά υπήρξε η τοπική κοινωνία; Η Αγιάτη Μπενάρδου συζητά με τον Παναγιώτη Πέστροβα.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Άγαλμα που ανακαλύφθηκε στον τάφο της Κλεοπάτρας αποκαλύπτει το πραγματικό της πρόσωπο

Αρχαιολογία & Ιστορία / Άγαλμα που ανακαλύφθηκε σε αιγυπτιακό ναό αποκαλύπτει το πραγματικό πρόσωπο της Κλεοπάτρας

Ορισμένοι αρχαιολόγοι διαφωνούν, σημειώνοντας ότι τα χαρακτηριστικά του προσώπου διαφέρουν σημαντικά από τις γνωστές απεικονίσεις της Κλεοπάτρας
THE LIFO TEAM
Παναγία των Παρισίων: Οι αρχαιολογικοί θησαυροί που έφερε στο «φως» η ανασκαφή

Αρχαιολογία & Ιστορία / Παναγία των Παρισίων: Οι αρχαιολογικοί θησαυροί που έφερε στο φως η ανασκαφή

Βρέθηκαν περίπου 1.035 θραύσματα ιστορικών έργων τέχνης, συμπεριλαμβανομένων ευρημάτων από ασβεστολιθικά αγάλματα, τμήματα μεσαιωνικού χώρου λατρείας (jubé) και μιας σαρκοφάγου που αποδίδεται στον Αναγεννησιακό ποιητή Ζοακίμ ντυ Μπελαί
THE LIFO TEAM
Μια μεγάλη έκθεση για τους παραμυθένιους Δρόμους του Μεταξιού

Αρχαιολογία & Ιστορία / Μια μεγάλη έκθεση για τους παραμυθένιους Δρόμους του Μεταξιού

Η έκθεση «Silk Roads» στο Βρετανικό Μουσείο αφηγείται μια ιστορία σύνδεσης πολιτισμών και ηπείρων, αιώνες πριν από τον παγκοσμιοποιημένο κόσμο που γνωρίζουμε σήμερα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι σιωπηλές «Κυκλαδίτισσες» στη μεγαλύτερη έκθεση για τον κυκλαδικό πολιτισμό

Αρχαιολογία & Ιστορία / Οι σιωπηλές «Κυκλαδίτισσες» στη μεγαλύτερη έκθεση για τον κυκλαδικό πολιτισμό

Με πολύτιμα και άγνωστα αντικείμενα από όλο το Αιγαίο η νέα έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης επιχειρεί να ερμηνεύσει το παρελθόν όλου του Αρχιπελάγους μέσα από τα μάτια των γυναικών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ