11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching (και πού να τις δείτε)

11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching Facebook Twitter
O «Νονός» αποτελεί τo ύψιστο επίτευγμα του «Νέου Χόλιγουντ», ενδεχομένως και του παλιού, το κινηματογραφικό ανάλογο του «μεγάλου αμερικανικού μυθιστορήματος».
0

Αν αναρωτιέστε γιατί έχετε πράξει πολύ καλά που δεν πετάξατε τα DVD και τα Blu-ray σας και γιατί πολύ σωστά συνεχίζετε να επενδύετε στα φυσικά μέσα, όσοι έχετε το μικρόβιο του συλλέκτη, μια τρανή απόδειξη είναι ετούτη: δεν μπορείς να βρεις ούτε το ένα τέταρτο από τους 96 νικητές του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας σε όλες τις πλατφόρμες που δραστηριοποιούνται επισήμως αυτήν τη στιγμή στη χώρα μας. Αναμφίβολα ένα λυπηρό στοιχείο στατιστικής, που μαρτυρά ότι ακόμα κι αν πληρώνεις όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες εκεί έξω, δεν σου εξασφαλίζουν πρόσβαση ούτε καν σε στοιχειωδώς βασικούς κινηματογραφικούς τίτλους, ακόμα κι αν έχουν τιμηθεί με το ύψιστο κινηματογραφικό βραβείο.

Εν όψει της 97ης οσκαρικής απονομής, επιλέξαμε 11 από τις διαθέσιμες ταινίες που έχουν πάρει το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, μαζί με ένα συνοδευτικό κειμενάκι, τον αριθμό των Όσκαρ που κέρδισαν, τις πλατφόρμες στις οποίες είναι διαθέσιμες και τις ταινίες που κατατρόπωσαν στην κατηγορία της Καλύτερης Ταινίας. Για να το νοστιμίσουμε λίγο, παραθέσαμε τους υπόλοιπους υποψηφίους με σειρά προτίμησης. 

Tα Καλύτερα Χρόνια της Ζωής μας

(The Best Years of our Lives, 1946)

τα καλύτερα χρόνια της ζωής μας Facebook Twitter
Μίρνα Λόι και Φρέντρικ Μαρτς.

Χωρίς να περιμένει να περάσει αρκετός καιρός από τα γεγονότα, ο Γουίλιαμ Γουάιλερ αφουγκράζεται τα προβλήματα επανένταξης όσων γύρισαν ζωντανοί από τη φρίκη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, σε ένα μελόδραμα που ευλογείται από την καθοδήγηση ενός κορυφαίου δραματουργού, η σπουδαιότητα του οποίου φαίνεται στις λεπτομέρειες – αξέχαστη η σκηνή της επιστροφής του Αλ. 

  • Απολογισμός: 7 Όσκαρ
  • Ποιες άλλες ταινίες ήταν υποψήφιες: It’s a Wonderful Life, The Razor’s Edge, Henry V, The Yearling
  • Σε ποια πλατφόρμα είναι διαθέσιμη: Cosmote TV 

O Nονός

(The Godfather, 1972)

To ύψιστο επίτευγμα του «Νέου Χόλιγουντ», ενδεχομένως και του παλιού, το κινηματογραφικό ανάλογο του «μεγάλου αμερικανικού μυθιστορήματος», μια ταινία για την οποία, όπως εύστοχα έλεγε κι ο κριτικός Ηλίας Δημόπουλος, μπορείς να γράψεις οτιδήποτε δίχως να ανησυχείς ότι ξέφυγες από το μέτρο και κατέληξες να υπερβάλλεις. Μια υπερπλήρης ανάλυση και αποδόμηση του προτύπου στο οποίο στηρίχθηκε η Αμερική του 20ού αιώνα και κατ’ επέκταση όλος ο δυτικός κόσμος, δοσμένη με τη μορφή τραγωδίας. Πολλοί προσπάθησαν να τη μιμηθούν, θα τα κατάφερνε μόνο ο ίδιος ο Κόπολα μόλις δυο χρόνια μετά, με το δεύτερο μέρος. 

  • Απολογισμός: 3 Όσκαρ
  • Ποιες άλλες ταινίες ήταν υποψήφιες: Cabaret, Deliverance, Sounder, The Emigrants
  • Σε ποιες πλατφόρμες είναι διαθέσιμη: Netflix/Cosmote TV

Aμαντέους

(Amadeus, 1984)

αμαντεους Facebook Twitter
Ο Τομ Χουλς στον ρόλο του Αμαντέους.

Διασκευάζοντας το ομώνυμο θεατρικό του Πίτερ Σάφερ, ο Μίλος Φόρμαν υπερβαίνει την πολυφορεμένη συνταγή της κινηματογραφικής βιογραφίας, για να μιλήσει για την ύβρη, τον φθόνο και το γέλιο του Θεού σε βάρος μας, όπως αντιλαμβάνεται το μνημειώδες χαχανητό του Μότσαρτ ο Σαλιέρι. Ο τελευταίος γίνεται στα χέρια του Φόρμαν και του συγκλονιστικού Φ. Μάρει Έιμπραχαμ ένας σύνθετος χαρακτήρας, εκφραστής και σύμβολο της γενικευμένης μετριότητάς μας.

  • Απολογισμός: 8 Όσκαρ
  • Ποιες άλλες ταινίες ήταν υποψήφιες: A Passage to India, The Killing Fields, A Soldier’s Story, Places in the Heart
  • Σε ποια πλατφόρμα είναι διαθέσιμη: Vodafone TV

O Τελευταίος Αυτοκράτορας

(Τhe Last Emperor, 1987)

Αφηγούμενος τον βίο και την πολιτεία του τελευταίου αυτοκράτορα της Κίνας, με φόντο τις πολιτικές και κοινωνικές αλλαγές της χώρας κατά τον εικοστό αιώνα, ο Μπερνάντο Μπερτολούτσι θα έφερνε το στοιχείο της εσωτερικότητας στην επική αφήγηση, θα πετύχαινε το απόλυτο 9 στα 9 στην απονομή εκείνης της χρονιάς και θα μάς έδινε μια εντυπωσιακή καλλιγραφία, τελούσα σε συμβιωτική σχέση με το score των Σακαμότο, Μπερν και Σο. Θερμή παράκληση: μη δείτε την ταινία στο κινητό σας ή στο λάπτοπ σας. 

  • Απολογισμός: 9 Όσκαρ
  • Ποιες άλλες ταινίες ήταν υποψήφιες: Hope and Glory, Moonstruck, Broadcast News, Fatal Attraction
  • Σε ποια πλατφόρμα είναι διαθέσιμη: Ertflix

Ασυγχώρητοι

(Unforgiven, 1992)

ασυγχωρητοι Facebook Twitter
Κλιντ Ίστγουντ, Μόργκαν Φρίμαν και Κρίστιαν Σλέιτερ.

Αναθεωρητικό γουέστερν, που αντιπαραβάλλει διαλεκτικά τον μύθο και την αλήθεια σε κάθε του σκηνή, κομίζοντας ταυτόχρονα το τελευταίο κεφάλαιο στην κινηματογραφική ιστορία του πιστολέρο, αλλά και μια διεισδυτική πραγματεία για την προδιάθεση ενός έθνους να κάνει επανεκκίνηση στις βίαιες, εργοστασιακές του ρυθμίσεις με την πρώτη αφορμή. Οι «Ασυγχώρητοι» του Κλιντ Ίστγουντ είναι μία από τις ταινίες για τις οποίες το αμερικανικό σινεμά μπορεί να αισθάνεται περήφανο και, πιθανότατα, το διαμάντι του στέμματος μια περιεκτικής φιλμογραφίας, που επανεκτιμάται διαρκώς μέσα στα χρόνια.  

  • Απολογισμός: 4 Όσκαρ
  • Ποιες άλλες ταινίες ήταν υποψήφιες: Howards End, The Crying Game, A Few Good Men, Scent of a Woman
  • Σε ποια πλατφόρμα είναι διαθέσιμη: Vodafone TV

Ο Μονομάχος

(Gladiator, 2000)

μονομαχος Facebook Twitter
O Ράσελ Κρόου στον ρόλο του Μονομάχου.

Υπήρξαν πολλά παράπονα για τον «Μονομάχο 2», ο οποίος απλώς υπερτόνισε το camp στοιχείο που υπήρχε ήδη στην πρώτη ταινία. Κατά τα λοιπά, ο «Μονομάχος» αποτελεί μια από τις αναλαμπές της πολυετούς καριέρας του Ρίντλεϊ Σκοτ, αναβίωσε το πεθαμένο για δεκαετίες είδος του peplum, μάς χάρισε μια σειρά από αξιομνημόνευτες, αιματοβαμμένες μονομαχίες στην αρένα και έδωσε στον Ράσελ Κρόου τον βασικό ρόλο για τον οποίο θα τον θυμάται το ευρύ κοινό. 

  • Απολογισμός: 5 Όσκαρ
  • Ποιες άλλες ταινίες ήταν υποψήφιες: Crouching Tiger Hidden Dragon, Traffic, Erin Brokovich, Chocolat
  • Σε ποιες πλατφόρμες είναι διαθέσιμη: Netflix/Amazon Prime

Η Μορφή του Νερού

(The Shape of Water, 2017)

Εμπνευσμένος από τα κινηματογραφικά τέρατα της Universal και παραπέμποντας αισθητικά στο σινεμά του Ζαν Πιερ Ζενέ, ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο πραγματοποίησε μια γοητευτική κατάθεση στη ρομαντική φαντασία και κέρδισε οσκαρική αναγνώριση, με υλικά μια καθαρίστρια δίχως φωνή, ένα αμφίβιο τέρας, έναν γλοιώδη κακό που θέλει να τους χωρίσει και μια ομάδα απόκληρων που ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προστατεύσουν το ζεύγος. Η βράβευσή της έφερε σχόλια χολερικά και πολύ άδικα για μια τρυφερή ιστορία που κοινωνούσε την ευγενέστερη ανάγκη: την εύρεση κάποιου που να ανήκει στο είδος μας.

  • Απολογισμός: 4 Όσκαρ
  • Ποιες άλλες ταινίες ήταν υποψήφιες: Phantom Thread, Call me by your Name, Dunkirk, Three Billboards Outside Ebbing Missouri, The Post, Ladybird, Get Out, Darkest Hour
  • Σε ποιες πλατφόρμες είναι διαθέσιμη: Disney+/Vodafone TV

Παράσιτα

(Parasite, 2019)

Στη σαρδόνια σάτιρα του Μπονγκ Τζουν-Χο η ανώτερη τάξη είναι στον κόσμο της, η εργατική «παρασιτεί» και η μεσαία κρύβεται στο υπογειάκι της, φοβούμενη μήπως χάσει τα ωφελήματα που (νομίζει πως) έχει. Πραγματικός θρίαμβος η πρώτη ώρα, θαυμάσια η σκηνογραφία, που υποστηρίζει υποδειγματικά τη δραματουργία και εμπλουτίζει τη σημειολογία, διατίθεται και σε ασπρόμαυρη εκδοχή – αλλά προτιμήστε την έγχρωμη. Η πιο (ευπρόσδεκτα) απρόσμενη επιλογή του θείου Όσκαρ μέσα στον 21ο αιώνα.

  • Απολογισμός: 4 Όσκαρ
  • Ποιες άλλες ταινίες ήταν υποψήφιες: The Irishman, 1917, Ford vs Ferrari, Once upon a time in Hollywood, Little Women, Jojo Rabbit, Joker, Marriage Story
  • Σε ποια πλατφόρμα είναι διαθέσιμη: Cinobo

CODA

(2021)

coda Facebook Twitter
To «CODA» ενδείκνυται για κυριακάτικη μεσημεριανή προβολή – αλλά όχι για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.

Πολλοί θα διαβάζετε το κείμενο και θα αναρωτιέστε ποια είναι αυτή η ταινία. Κι αυτό αποτελεί την πιο τρανή απόδειξη ότι, άνευ καριέρας στις κινηματογραφικές αίθουσες, ακόμα και Όσκαρ να πάρει μια ταινία, μετά από λίγο καιρό μοιάζει σαν μην συνέβη ποτέ. Κατά τα λοιπά, πρόκειται για αμερικανικό ριμέικ της δημοφιλούς στα μέρη μας «Οικογένειας Μπελιέ», βρίσκει μια πιο λεπτή ισορροπία ανάμεσα στην κωμωδία και το δράμα σε σχέση με τον προκάτοχό της και ενδείκνυται για κυριακάτικη μεσημεριανή προβολή – αλλά όχι για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.

  • Απολογισμός: 3 Όσκαρ
  • Ποιες άλλες ταινίες ήταν υποψήφιες: Drive my Car, Licorice Pizza, Nightmare Alley, The Power of the Dog, West Side Story, Belfast, Dune: Part One, Don’t Look Up, King Richard
  • Σε ποια πλατφόρμα είναι διαθέσιμη: Apple TV+

Τα Πάντα Όλα

(Everything Everywhere all at Once, 2022)

Mπορεί να μας έπιασε πονοκέφαλος μετά το πέρας της προβολής, αλλά αναγνωρίζουμε στην ταινία ότι επικαλέστηκε δημιουργικά το trend του πολυσύμπαντος και υιοθέτησε την αισθητική του TikTok και των Insta reels –αν βάλεις στο shuffle τη διαδοχή των πλάνων στο μεγαλύτερο μέρος της τρίτης πράξης, λίγα πράγματα θα αλλάξουν– για να καταλήξει στο αφελές πλην ευγενές επιμύθιο ότι, ακόμα και σε έναν κατακερματισμένο κόσμο, αναζητούμε την επαφή και την αγάπη. 

  • Απολογισμός: 7 Όσκαρ
  • Ποιες άλλες ταινίες ήταν υποψήφιες: Tar, The Banshees of Inisherin, The Fabelmans, Top Gun: Maverick, Elvis, All Quiet on the Western Front, Women Talking, Avatar: The Way of Water, Τriangle of Sadness
  • Σε ποια πλατφόρμα είναι διαθέσιμη: Cinobo

Οπενχάιμερ

(Oppenheimer, 2023)

Αν στo «Interstellar» ο Νόλαν κατέληξε ότι ο Θεός και όσα πιστώνουμε σε αυτόν ξεκινούν και εξαντλούνται στον άνθρωπο, ο οποίος προσεγγίζει τη «θέωση» μέσω της επιστήμης, εδώ έρχεται για να ρωτήσει «τι είδους επιστήμη θέλουμε» –άρα και τι είδους Θεό– και να δώσει εμφατική (και προειδοποιητική) απάντηση. Συναρπαστικό σινεμά που απαιτεί την αμέριστη προσοχή μας –και κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις ιστορίας του 20ού αιώνα– κι ένας δικαιολογημένος οσκαρικός θρίαμβος σε μια χρονιά με πολύ ισχυρό ανταγωνισμό. 

  • Απολογισμός: 7 Όσκαρ
  • Ποιες άλλες ταινίες ήταν υποψήφιες: The Zone of Interest, Past Lives, Anatomy of a Fall, The Holdovers, Poor Things, Killers of the Flower Moon, American Fiction, Barbie, Maestro
  • Σε ποια πλατφόρμα είναι διαθέσιμη: Nova
Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Η Λάιζα Μινέλι σήμερα δηλώνει ευτυχισμένη. ή Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης.

Οθόνες / Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης

Gay icon, μια χαρισματικά αφοσιωμένη performer, αλλά και αντικείμενο χλεύης. Το ντοκιμαντέρ του Μπρους Ντέιβιντ Κλάιν «Liza: A Truly Terrific, Absolutely True Story» σίγουρα δεν αφηγείται την ιστορία ενός τυπικού nepo baby.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
τομ χάρντι

Οθόνες / 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε την άνοιξη

Από τη μεγάλη επιστροφή του «The Last of Us» σε εκείνη του «Αστερίξ» και από τη σεξουαλική αναζήτηση της Μισέλ Ουίλιαμς σε μια απολαυστική ματιά στον κόσμο του σύγχρονου μπαλέτου, αυτές είναι οι σειρές που θα μας κρατήσουν καθηλωμένους στη μικρή οθόνη το επόμενο διάστημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Μυθολογίες / «Οι εικόνες του Ζβιάγκιντσεφ είναι υπνωτιστικές»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Στην κινηματογραφική λίστα της τραγουδοποιού, η σιωπή λέει περισσότερα από τα λόγια, οι εικόνες αποκαλύπτουν κρυμμένα συναισθήματα, οι κόσμοι είναι γεμάτοι αβεβαιότητες και συγκρούσεις, και η μουσική έχει μια ιερή διάσταση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Οθόνες / 21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Από μια σπουδαία στιγμή του σκορσεζικού σινεμά ως την ψηφιακή επανάσταση της Ανιές Βαρντά κι από το συγκλονιστικό δίπτυχο του Τζόσουα Οπενχάιμερ ως τη μεγάλη φιλμική «σκανταλιά» του Banksy, αυτοί είναι 21 σταθμοί του σύγχρονου σινεμά τεκμηρίωσης που πρέπει να έχει δει κάθε σινεφίλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Οθόνες / «Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Με αφορμή τη δεύτερη απονομή των βραβείων Stratos, που τιμούν το ελληνικό animation, o πρόεδρος της ASIFA HELLAS Κωνσταντίνος Κακαρούντας μιλά για την άνθηση της σκηνής, τις προκλήσεις και για το πώς η Ελλάδα μπορεί να πετύχει μια παραγωγή οσκαρικού επιπέδου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
 «Εσύ, θείο, δεν θα φύγεις, θα μείνεις εδώ μαζί μου!» ή Γιάννα Δεληγιάννη: «Βρίσκω την ουσία μόνο στο να στηρίζει ο ένας τον άλλον». ή Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής.

Οθόνες / Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής

Η κινηματογραφίστρια και πρόεδρος της Cinemathesis μιλά για την πρωτοβουλία της να υλοποιεί κινηματογραφικά εργαστήρια για παιδιά σε απομακρυσμένα δημοτικά σχολεία της άγονης γραμμής, το όραμα και το αποτύπωμα της δράσης της, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και για το τι λείπει από την τυπική εκπαίδευση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Pulp Fiction / Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Είναι η τεχνική αρτιότητα μιας αστυνομικής σειράς με επίκαιρο κοινωνικό θέμα που της χαρίζει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στο κοινό; Ή μήπως η πραγματική δύναμη πηγάζει από τον φόβο των γονιών για τις εγκληματικές παραλείψεις και, κυρίως, για την άγνοιά τους απέναντι στα κρυφά σημάδια του ψηφιακού κόσμου;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Οθόνες / Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Ο γιος της ηθοποιού Σάρα Μάιλς ήταν τεσσάρων ετών όταν βρέθηκε νεκρός ο μάνατζερ και πρώην εραστής της μητέρας του. Οι υποψίες είχαν πέσει τότε πάνω στον συμπρωταγωνιστή της Μπαρτ Ρέινολντς. 51 χρόνια αργότερα, ο Μπολτ προσπαθεί να θυμηθεί τι συνέβη.
LIFO NEWSROOM
Το Παιδί Τραύμα επιλέγει τις 10 αγαπημένες του ταινίες

Μυθολογίες / «Το Festen έχει επηρεάσει τους στίχους μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Παιδιού Τραύματος

Χάνεκε αλλά και Αγγελόπουλος, «Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους» αλλά και «Aftersun», το Παιδί Τραύμα επιλέγει 10 ταινίες που κυμαίνονται από τον ωμό ρεαλισμό και τη βία μέχρι τον θρίαμβο της ποίησης και της τρυφερότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ