Η Αργυρώ Μεσημέρη είναι η υπεύθυνη της μεγαλύτερης Κινηματογραφικής Βιβλιοθήκης στην Ελλάδα

 Η Αργυρώ Μεσημέρη είναι η υπεύθυνη της μεγαλύτερης Κινηματογραφικής Βιβλιοθήκης στην Ελλάδα Facebook Twitter
Είναι δύσκολο να ξεχωρίσω ένα βιβλίο από την Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη, θα επιμείνω όμως με καμάρι στις πολύ σημαντικές εκδόσεις του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης που καταφέρνουν να συνεισφέρουν στην κινηματογραφική τέχνη σε βάθος χρόνου... Φωτο: Άννα Καρμίρη / LIFO.gr
0

Η Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης μαζί με τον ισχυρό θεσμό της πόλης, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τείνουν να καθιερώσουν την πόλη σε πρωτεύουσα κινηματογραφικών πραγμάτων. Η Αργυρώ Μεσημέρη, μια δυναμική γυναίκα με πάθος, όραμα και τεράστια εμπειρία στο χώρο του Κινηματογράφου καταφθάνει από την Αθήνα πριν λίγα χρόνια και αναλαμβάνει Υπεύθυνη της Ταινιοθήκης και της Κινηματογραφικής Βιβλιοθήκης της Θεσσαλονίκης. Η Ταινιοθήκη μετράει συνεχώς καινούργια μέλη και η κ. Μεσημέρη υπόσχεται να εξαντλήσει κάθε μέσο για να διατηρήσει τη μεγαλύτερη Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας ζωντανή και συνεχώς ανανεωμένη στο πέρασμα των χρόνων.

Υπάρχουν περιπτώσεις διανοούμενων ανθρώπων που επιθυμούν να αφήσουν τη βιβλιοθήκη του σε καλά χέρια. Κι εμείς είμαστε εδώ γι' αυτό.

Η Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης εγκαινιάστηκε κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ 2013. «Άρα σε λίγο κλείνουμε 2 χρόνια λειτουργίας», μας λέει περήφανα. Προήλθε από την συγχώνευση της  βιβλιοθήκης του studio ‘’Παράλληλο κύκλωμα’’, μιας μη κερδοσκοπικής εταιρίας που συγκέντρωνε βιβλία κινηματογράφου και μάλιστα ξεκίνησε από τη βιβλιοθήκη του Παύλου Ζάννα, με το  Φεστιβάλ Κινηματογράφου. «Ήταν 6000 βιβλία στα οποία προστέθηκαν άλλα 2000 από το Μουσείο Κινηματογράφου που ήδη είχε συγχωνευτεί με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η ανακαίνιση του χώρου πραγματοποιήθηκε με δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος καθώς και την αξιόλογη συμβολή των αρχιτεκτόνων που ανέλαβαν και την παραλία της Θεσσαλονίκης.»

Το ωράριο της Κινηματογραφικής Βιβλιοθήκης είναι πρωινές ώρες 10:00- 15:00, Δευτέρα με Παρασκευή. ‘’Πρόκειται για μια βιβλιοθήκη που δεν είναι δανειστική, ωστόσο είναι ανοικτή στο κοινό και σε σχολεία που επισκέπτονται το χώρο του Μουσείου Θεσσαλονίκης. Για το Μουσείο υπάρχει σχετικό αντίτιμο για τον χώρο της βιβλιοθήκης όχι.’’ Ο χώρος της βιβλιοθήκης διαθέτει σπάνια βιβλία και εκδόσεις, πραγματικούς θησαυρούς για αυτούς που επιθυμούν να την επισκεφτούν. ''Δεν είναι λίγες οι φορές που συνεργαζόμαστε με σχολεία, καθώς υπάρχουν παραδείγματα πεφωτισμένων δασκάλων που καταπιάνονται με θέματα ιστορίας κινηματογράφου και εμείς αναλαμβάνουμε να τους βοηθήσουμε με το αρχειακό υλικό.’’

 Η Αργυρώ Μεσημέρη είναι η υπεύθυνη της μεγαλύτερης Κινηματογραφικής Βιβλιοθήκης στην Ελλάδα Facebook Twitter
Φωτο: Άννα Καρμίρη / LIFO.gr

Φαίνεται ξεκάθαρα από τη συζήτηση με την υπεύθυνη ότι έχουν τεθεί μεγάλοι στόχοι για τη Βιβλιοθήκη. «Είναι η μεγαλύτερη Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη στην Ελλάδα. Έχει ήδη στην κατοχή της 13000 βιβλία και αυτό μέσα σε δύο χρόνια λειτουργίας. Ο απώτερος σκοπός μου είναι να μαζέψω όλα τα κινηματογραφικά βιβλία που βρίσκονται στην Ελλάδα. Υπάρχουν περιπτώσεις διανοούμενων ανθρώπων που επιθυμούν να αφήσουν τη βιβλιοθήκη του σε καλά χέρια. Κι εμείς είμαστε εδώ γι’ αυτό.»

Μια σύγχρονη βιβλιοθήκη οφείλει να ακολουθεί διεθνείς κανόνες οργάνωσης και να συμμετέχει σε άρτια προγράμματα ψηφιοποίησης και αναβάθμισης. Αυτό άλλωστε πράττει και η Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης.

«Το έργο της ψηφιοποίησης είναι μακροχρόνιο, απαιτητικό αλλά και άκρως ουσιώδες. Μέρος των βιβλίων έχει ψηφιοποιηθεί από προηγούμενο πρόγραμμα ΕΣΠΑ. Αυτή τη στιγμή υλοποιούμε πρόγραμμα ψηφιοποίησης με διεθνή μέσα οπότε υπάρχει ο δίαυλος επικοινωνίας με Ευρωπαϊκές Κινηματογραφικές Βιβλιοθήκες. Για μας είναι πρωταρχικό μέλημα  η οργάνωση της Κινηματογραφικής Βιβλιοθήκης να γίνει σε ηλεκτρονικό επίπεδο. Δεν είναι εύκολο να ολοκληρωθεί ένα έργο ψηφιοποίησης, ωστόσο η Βιβλιοθήκη είναι μεγάλη, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου είναι ένας ισχυρός θεσμός οπότε είμαστε αισιόδοξοι ότι διαθέτουμε τις απαραίτητες εκείνες προϋποθέσεις που μας επιτρέπουν  να συμμετέχουμε σε ευρωπαϊκά έργα. Σ’ αυτή τη φάση, θα ψηφιοποιηθούν όλα τα ελληνικά κινηματογραφικά περιοδικά λίγο πριν και μετά τη δικτατορία, (Κινηματογραφικά Τετράδια, Τσόντα, Οθόνη) και θα παρουσιαστούν σύγχρονοι τρόποι αναζήτησης, όπως λέξεις κλειδιά και άλλες σύγχρονες μεθόδους πληροφορικής.»

 Η Αργυρώ Μεσημέρη είναι η υπεύθυνη της μεγαλύτερης Κινηματογραφικής Βιβλιοθήκης στην Ελλάδα Facebook Twitter
Θα ήθελα ο χώρος να έχει μια πιο ολοκληρωμένη οργάνωση σε ηλεκτρονική μορφή γιατί φοβάμαι για τη διατήρηση των βιβλίων... Φωτο: Άννα Καρμίρη / LIFO.gr

Η αναζήτηση μέσα από ηλεκτρονική βάση είναι σωτήρια, αναζήτηση βιβλίων σε αρχικό στάδιο και μετέπειτα αναζήτηση σελίδων.«Ακόμα κι αν έρθει κάποιος στο χώρο αυτό θα διαπιστώσει ότι μερικά βιβλία είναι τόσο παλιά που το χαρτί τους έχει ήδη αρχίσει να φθείρεται, οπότε η ταλαιπωρία που υφίστανται τα βιβλία με τον παραδοσιακό τρόπο αναζήτησης είναι επιζήμια. Η ηλεκτρονική καταλογογράφηση είναι αυτή που θα λύσει τέτοιου είδους προβλήματα ώστε να υπάρξει συνολική αναζήτηση βιβλίων μέσα από βάσεις δεδομένων. Η συνεργασία με το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος που ιδρύει την Εθνική Βιβλιοθήκη στην Αθήνα, τόσο σε χορηγικό επίπεδο αλλά και σε διάδραση στελεχών, λειτουργιών και πολιτικών θα είναι εξαιρετικά χρήσιμη.»

Η Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη δεν διαθέτει το δικό της προσωπικό καθώς εργαζόμενοι στη Βιβλιοθήκη δεν υπάρχουν. "Είμαι εγώ και η βοήθεια από φοιτητές που κάνουν την πρακτική τους ή εθελοντές", τονίζει η κ. Μεσημέρη.

Εδώ μπορεί να βρει κανείς κινηματογραφικά περιοδικά όπως το πιο παλιό κινηματογραφικό περιοδικό ο Κινηματογραφικός Αστέρας ή Κινηματογραφικός Αστήρ,  το οποίο μας ταξιδεύει στα χρόνια που ο Κινηματογράφος άνηκε στο Υπουργείο Βιομηχανίας . «Θυμάμαι ένα περιστατικό όπου στα πλαίσια μια δίκης απευθύνθηκαν στη Βιβλιοθήκη μας για να βρουν στα ιστορικά αυτά κινηματογραφικά περιοδικά έναν νόμο της εποχής.» Από ξενόγλωσσα περιοδικά ξεχωριστή θέση στην ιστορία των κινηματογραφικών περιοδικών κατέχει το ‘’Cahiers du Cinéma’’ από τη βιβλιοθήκη του Παύλου Ζάννα, σπάνια και με μεγάλη αξία τώρα πια για  να τα αποκτήσει κανείς. «Πέρα από τις κινηματογραφικές πληροφορίες που μπορεί να λάβει κάποιος εδώ, υπάρχουν βιβλία που σου ξυπνούν ιστορικές μνήμες. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση στα βιβλία του Παύλου Ζάννα, ο οποίος φυλακίστηκε κατά την περίοδο της δικτατορίας και για να περάσει τα βιβλία μέσα από τις φυλακές έπρεπε να διασφαλίσει σχετική έγκριση.  Πάνω στα βιβλία παραμένει ακόμα η χαρακτηριστική σφραγίδα της λογοκρισίας. Αυτές είναι προσωπικές στιγμές του,  που στο πέρασμα των χρόνων έγιναν ιστορικές πληροφορίες γι’ αυτή τη χώρα και τους πολίτες της. Είναι αναμφισβήτητη η ιστορική διάσταση των κινηματογραφικών βιβλίων.»

Ο χώρος χρησιμοποιείται άλλοτε από φοιτητές ή ανθρώπους με συναφές αντικείμενο που επιλέγουν βιβλία και περιοδικά που αφορούν στη μελέτη τους. Ωστόσο, δεν λείπουν  και οι  περίεργες προσεγγίσεις. «Μια μέρα μας επισκέφτηκε ένας συνταξιούχος δικαστικός, ο οποίος είχε δει μια ταινία στα νιάτα του και δεν μπορούσε να θυμηθεί ούτε τον τίτλο της, ούτε το σκηνοθέτη της ταινίας. Θυμόταν μόνο ότι διαπραγματευόταν την αμφισημία της αλήθειας όταν εκφέρεται από διαφορετικά άτομα, την υποκειμενικότητα της αλήθειας. Επρόκειτο τελικά για το Ρασομόν του Κουροσάβα.»

«Έχουμε δεχτεί θετικά σχόλια για το χώρο. Ενθουσιάζονται όταν έρχονται εδώ. Κάποτε είχε έρθει ένας Γάλλος τουρίστας που υπήρξε σερβιτόρος σ’ ένα μπαρ όπου σύχναζαν οι κινηματογραφικοί αστέρες. Με συγκίνηση και σεβασμό έψαχνε περιοδικά της εποχής. Οι άνθρωποι του κινηματογράφου χαίρονται διότι εκπέμπεται κάτι ουσιαστικό και η διαμόρφωση του και χώρου και ο τρόπος δουλειάς μας επιβεβαιώνουν ότι γίνεται κάτι με σοβαρότητα, σεβασμό και συνέχεια. Αν διατηρούσαμε αρχεία και εκδόσεις σε υπόγεια θα υπήρχε συνέχεια;»

 Η Αργυρώ Μεσημέρη είναι η υπεύθυνη της μεγαλύτερης Κινηματογραφικής Βιβλιοθήκης στην Ελλάδα Facebook Twitter
Φωτο: Άννα Καρμίρη / LIFO.gr

Ο χώρος δεν έχει δεχτεί ακόμα την προβολή που του αξίζει. To έργο της ψηφιοποίησης έχει εγκριθεί εδώ και δύο χρόνια και έχει καθυστερήσει πολύ. «Θα ήθελα ο χώρος να έχει μια πιο ολοκληρωμένη οργάνωση σε ηλεκτρονική μορφή γιατί φοβάμαι για τη διατήρηση των βιβλίων. Φυσικά και επιθυμώ να την επισκέπτεται ο κόσμος, οι φοιτητές, οι άνθρωποι του χώρου, δεν βιάζομαι, όμως για μια ευρεία προβολή, νοιάζομαι για τη σωστή διαχείριση και την επέκτασή της. Είναι σημαντικό να εκπαιδευτούν άνθρωποι και να ενταχτούν στο χώρο της βιβλιοθήκης. Ίσως ενδόμυχα καθυστερούσα μια μεγάλη προβολή γιατί είχα αυτές τις προτεραιότητες. Τα σκέφτομαι όλα μαζί και σκοπεύω να τα υλοποιήσω.»

Η ταινιοθήκη μετράει 2,5 χρόνια προβολών και 3.500 μέλη. Η φήμη της εξαπλώνεται και έχει μεγάλο κοινό.«Κάπως έτσι ευελπιστώ να έρθουν τα πράγματα και για τη Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη.»

Η Θεσσαλονίκη, είναι η προνομιούχα πόλη με τη μεγαλύτερη Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη. Γιατί όμως εδώ; «Αν δεν υστερούσε στο κομμάτι της παραγωγής, θα ήταν η πρωτεύουσα της Ελλάδας στα κινηματογραφικά. Υπάρχει μια παιδεία στον κόσμο της πόλης, το βλέπεις ξεκάθαρα τόσο στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου όσο και στην Ταινιοθήκη. Η λαχτάρα και η στήριξη στο θεσμό του Φεστιβάλ αποδεικνύει ένα κοινό με ανεβασμένο επίπεδο. Είναι μέρος της ζωής τους. Κι αυτά σας τα λέει μια Αθηναία».

 Η Αργυρώ Μεσημέρη είναι η υπεύθυνη της μεγαλύτερης Κινηματογραφικής Βιβλιοθήκης στην Ελλάδα Facebook Twitter
Φωτο: Άννα Καρμίρη / LIFO.gr

Τώρα στην κρίση, περισσότερο από ποτέ, ο πολιτισμός ανακτά μια καθόλα ισχυρή παρουσία. «Ξέρετε, στην εποχή της τεχνικής ευμάρειας του ελληνικού κράτους δεν διοχετεύαμε  πόρους στην Παιδεία, στην Τέχνη, στον Πολιτισμό και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Τώρα είναι επιτακτική ανάγκη. Ο πολιτισμός βρίσκει διεξόδους και για μένα αποτέλεσε προσωπικό μου στοίχημα ότι καταφέραμε να σώσουμε τα αρχεία αυτά με τόσο δημιουργικό τρόπο και τα διαθέσαμε στο κοινό.»

Για το τέλος, κοίταξα αφηρημένη τη θέα του λιμανιού από το γραφείο της και της ζήτησα να  μου πει ποιο είναι το αγαπημένο της βιβλίο από τη συλλογή της Κινηματογραφικής Βιβλιοθήκης. «Είναι δύσκολο να ξεχωρίσω ένα βιβλίο από την Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη, θα επιμείνω όμως με καμάρι στις πολύ σημαντικές εκδόσεις του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης που καταφέρνουν να συνεισφέρουν στην κινηματογραφική τέχνη σε βάθος χρόνου. Λατρεύω το αφιέρωμα στον Κισλόφσκι, έχω αδυναμία στο σινεμά του Κισλόφσι, στην προσωπικότητά του, την προσέγγισή του στον κινηματογράφο καθώς και τη φιλοσοφημένη  προσέγγιση που ακολουθεί στη ζωή του.»

 Η Αργυρώ Μεσημέρη είναι η υπεύθυνη της μεγαλύτερης Κινηματογραφικής Βιβλιοθήκης στην Ελλάδα Facebook Twitter
Φωτο: Άννα Καρμίρη / LIFO.gr
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ