Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
0

Design με άποψη, όμορφη αισθητική, ποιότητα και σεβασμό στην παράδοση, αυτό είναι το νέο ελληνικό design. Η αναγέννηση του ελληνικού σουβενίρ και των νέων design brands που ξεκίνησε δυναμικά πέρσι, συνεχίζεται με γρήγορους ρυθμούς. Τα αντικείμενα που παράγονται από ανεξάρτητους σχεδιαστές και εργαστήρια πωλούνται πλέον σε όλο και περισσότερα μαγαζιά στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα. Τα νέα ελληνικά brands συνεχώς αυξάνονται, η αγορά αναγνωρίζει την αξία τους και οι καταναλωτές που τα προτιμάνε καταλαβαίνουν την μεγάλη διαφορά με τα παλαιότερα.

Η έκθεση GREEK BRAND NEW που διοργανώνεται φέτος για δεύτερη φορά έχει στόχο να προβάλει τις δουλειές των νέων σχεδιαστών και να τους φέρει σε επαφή με τους εμπόρους και τα ΜΜΕ. Πέρσι τα ελληνικά brands που συμμετείχαν στην έκθεση ήταν 25. Φέτος είναι 36. «Η επιτυχία της περσινής διοργάνωσης είναι αδιαμφισβήτητη και η ανάγκη για νέο σχεδιασμό και αισθητική επίσης», λέει στην Lifo.gr o διοργανωτής της έκθεσης Γιώργος Χατζηζαχαρίου. Η εμπορική έκθεση νέων Ελληνικών εταιριών και σχεδιαστών προβάλει τη «νέα αισθητική της Ελλάδας», όπως αυτή αποτυπώνεται στα προϊόντα, τα σχέδια και τις ιδέες σε ρούχα, αξεσουάρ, beachwear, αναμνηστικά και design αντικειμένα. «Η αντίληψη ότι η αισθητική της Ελλάδας όσον αφορά στο design, τη μόδα και τα αντικείμενα είναι παρωχημένη και περιορίζεται στους μαιάνδρους, τα τσολιαδάκια και τα χειροποίητα λικέρ σε κιτς μπουκάλια, τα περισσότερα από τα οποία δεν παράγονται καν στην Ελλάδα, δεν εκφράζει καθόλου μια νέα γενιά Ελλήνων σχεδιαστών και επιχειρηματιών. Αυτοί βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά και θέλουν να παρουσιάσουν στην ελληνική αγορά και στο εξωτερικό brands 100% ελληνικά ως προς την έμπνευση, την αισθητική και την παραγωγή. Αυτοί οι σχεδιαστές προωθούν τη σύγχρονη εικόνα της Ελλάδας και «στέκουν» ισότιμα δίπλα σε πολλά διεθνή design brands», λέει ο Γιώργος Χατζηζαχαρίου.

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited

Η πρωτοβουλία προέκυψε από την ανάγκη των νέων εταιρειών, που ξεκίνησαν τη λειτουργία τους μέσα στα χρόνια της κρίσης με κοινό στόχο, να δώσουν το δικό τους στίγμα νεωτερισμού και αισθητικής της Ελλάδας η κάθε μια από το δικό της τομέα. Να προβάλουν τη δουλειά τους και να βρουν τη θέση τους στην αγορά. «Η πρώτη εμπορική έκθεση GREEK BRAND NEW, που έγινε την ίδια εποχή πέρυσι -2015- στο The Hub, ήταν πρωτοβουλία 25 επιχειρηματιών και σχεδιαστών και οργανώθηκε από τους ίδιους, με πολύ θετική ανταπόκριση από τον εμπορικό κόσμο και τα ΜΜΕ. Φέτος στην έκθεση συμμετέχουν 36 brands μερικά ήδη καταξιωμένα άλλα πρωτοεμφανιζόμενα. Αυτό αποδεικνύει τη δυναμική του τμήματος της αγοράς, που διεκδικεί ένα μεγαλύτερο μερίδιο, περισσότερο «χώρο» στα καταστήματα της Ελλάδας και του εξωτερικού».

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited

«Στόχος μας είναι στο άμεσο μέλλον το GREEK BRAND NEW να γίνει η σημαντικότερη ετήσια έκθεση, όπου θα παρουσιάζεται ότι καινούριο και πρωτοποριακό σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα σε όλο το φάσμα των Εφαρμοσμένων Τεχνών. Να αποτελεί το πρώτο βήμα του λανσαρίσματος όλων των νέων μικρών επιχειρήσεων και ένας χώρος που θα καλούνται buyers από ξένες αγορές να γνωρίσουν και να ανοίξουν τις αγορές τους στη νέα σύγχρονη Ελλάδα».

Στη φετινή έκθεση συμμετέχουν: A Future Perfect, Anassa, Cabeli, Citrus Ties, G.I.S. Design & Velo Lab, GoGreek, Greece Revisited, Hartovasilion, Idisti, 1Mation, It's All Greek on Me, koukoutsi, KYMA, Ladolea/The Family Beez/Golden Black, Loom Handmade, Lovegreece, Matalou at Home, m.k.e Textiles, Molla, My Scarf, Nivo Soap, Ploos Design, RDesign, Salty Bag, Samantha Sotos, Sea You Soon, Skoumoky, Sophia, The Cool Projects, The Greek Bag, The Greek IMP, Tomy K., Tourvas, Ugly Bell, Waks Candles, When in Greece.

Η έκθεση GREEK BRAND NEW θα πραγματοποιηθεί στις 15-17 Ιανουαρίου στο THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα.

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Idisti
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
G.I.S. Design
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
GoGreek
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
m.k.e Textiles
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Ugly Bell
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
When in Greece
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Citrus Ties
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ