Το 1983 η Μαντόνα ήταν 24 ετών. Τότε ήταν που ο Richard Corman πήγε στο σπίτι της στο East Village (για να πληρώνει το νοίκι η Μαντόνα δούλευε ως σερβιτόρα και πόζαρε ως μοντέλο στους σπουδαστές της Σχολής Καλών Τεχνών). Σε λίγους μήνες θα έβγαζε τον πρώτο της δίσκο και θα παρέμενε πρώτο όνομα εδώ και 33 χρόνια, όμως τότε ήταν μια ακόμη άγνωστη wannabe.
«Αν ήταν να την φωτογραφήσω σήμερα, θα υπήρχαν καμιά τριανταριά άτομα μέσα στο διαμέρισμα» λέει ο Richard Corman, εννοώντας φυσικά τους βοηθούς, κομμωτές, στυλίστες, μακιγιέρ και παρατρεχάμενους της Βασίλισσας της Ποπ. «Στο διαμέρισμα ήμασταν μόνο αυτή κι εγώ. Ήταν τόσο απλό. Η Madonna ήταν πολύ προσβάσιμη, φιλική, αστεία και σέξι. Ήταν πολύ κουλ και χαρισματική. Ξεκινήσαμε τη φωτογράφηση της ως Σταχτοπούτα που καθάριζε το σπίτι και ετοιμαζόταν για το μεγάλο χορό. Και στο τέλος φορούσε το ωραίο φόρεμα που της πήρα από ένα μαγαζί με vintage ρούχα, και έλαμπε.»
Ο Corman είχε γνωρίσει τη Μαντόνα μέσω της μητέρας του. «Η μητέρα μου έκανε το κάστινγκ για την ταινία του Σκορτσέζε "Ο Τελευταίος Πειρασμός". Η Μαντόνα είχε κάνει οντισιόν για να παίξει την Παναγία (Madonna) αλλά δεν την πήραν. Την ξαναείδε όταν δούλευε στο φωτογραφικό στούντιο Richard Avedon, και θέλησε να τη φωτογραφήσει. «Δεν είχα συναντήσει καμία σαν κι αυτή. Ήταν αυθεντική.»
Τις πολαρόιντ τις τράβηξαν γιατί η Μαντόνα ήλπιζε να πάρει το ρόλο της Σταχτοπούτας σε ένα μιούζικαλ που ετοίμαζε η μητέρα του, που θα λεγόταν Cindy Rella. Τον πρίγκιπα θα έπαιζε ο Μάικλ Τζάκσον ή ο Πριν και την κακιά μητριά η Αρίθα Φράνκλιν. «Το φιλμ δεν έγινε ποτέ, και είχα ξεχάσει τελείως τις 66 polaroids που της είχα τραβήξει. Πρόσφατα, όταν καθάριζα την αποθήκη μου, βρήκα ξαφνικά ένα φάκελο και κόντεψε να μου φύγει το σαγόνι απ' την έκπληξη. Ήταν όλες εκεί, όλες σε άψογη κατάσταση...»