Do you really want to hurt me?

Do you really want to hurt me? Facebook Twitter
Φωτό: Dean Stockings
0

Η επιτυχία είναι υπέροχη. Αδυνατείς, όμως, να την εκτιμήσεις όταν σου λείπει το έτερο σκέλος της εξίσωσης, η αποτυχία.


Μερικές φορές έχω πλήρη επίγνωση του ότι δείχνω γελοίος. Όμως, όσο πιο γελοίος δείχνω, τόσο πιο σίγουρος για τον εαυτό μου νιώθω.


Δεν έχω αυλικούς. Έχω φίλους ανά πάσα στιγμή έτοιμους να μου αποδείξουν πότε γίνομαι κακός, αλαζόνας, ματαιόδοξος, εγωιστής – όλα αυτά στα οποία έχω κάποια έφεση.


Μου φαίνεται απόλυτα φυσικό να κλαις για κάποιον που ποτέ δεν γνώρισες. Κάτι τέτοιο δεν έγινε στη Βρετανία με τον θάνατο της Νταϊάνα; Αυτή η υπερεπάρκεια θλίψης έκανε καλό στη χώρα. Είναι τόσο σπάνιο να βλέπεις Εγγλέζο να κλαίει, και δη δημοσίως.


Ο πιο πολύς κόσμος δεν φοβάται τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους. Δεν τους τρομάζει η εμφάνιση ή η συμπεριφορά μας αλλά το τι κάνουμε τελικά στο κρεβάτι μας.


Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το ότι είμαι γκέι. Ποτέ δεν αισθάνθηκα ότι είναι κάτι επιλήψιμο. Ο τρόπος, όμως, που αντιμετώπιζαν οι άλλοι τη σεξουαλικότητά μου είχε μεγάλο αντίκτυπο στη ζωή μου. Ιδιαίτερα όταν ήμουν πιτσιρίκος. Στο σχολείο με απέκλειαν από τα πάντα.


Όταν κάποιος αποφασίζει να μιλήσει ανοιχτά για τη σεξουαλικότητά του οφείλει να το κάνει για τον σωστό λόγο. Όχι υπό καθεστώς πίεσης.


Ακόμη και σήμερα οι πιο κοντινοί μου άνθρωποι είναι γυναίκες. Ίσως αυτό να είναι μία από τις μεγαλύτερες ειρωνείες της γκέι κουλτούρας – όχι, βέβαια, ότι δεν υπάρχουν και μισογύνηδες γκέι. Εδώ και επτά χρόνια η πιο στενή μου φιλία είναι με γυναίκα. Θα μπορούσαμε να παντρευτούμε. Είμαστε σαν ζευγάρι, μόνο που δεν κοιμόμαστε μαζί.


Δεν αναπολώ τα '80s. Δεν με στοιχειώνει η εποχή που όλοι μιλούσαν για τους Culture Club. Είναι θλιβερό να ζεις στο παρελθόν.


Δεν θα υιοθετούσα παιδιά. Θεωρώ ότι δεν είμαι αρκετά υπεύθυνος για ν' αναλάβω τη φροντίδα ενός άλλου πλάσματος. Άλλωστε, έχω πολλά παιδιά στη ζωή μου – τέσσερα βαφτιστήρια, ανιψιές και ανιψιούς.
Υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ανεκτικότητα απέναντι στο γκέι lifestyle απ' ό,τι απέναντι στους ίδιους τους γκέι.
Κάνοντας μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, βλέπεις παντού αναφορές στην αντρική σεξουαλικότητα. Από τους μάτσο τύπους που κυκλοφορούν γύρω σου μέχρι εκείνα τα απίστευτα αγαλματίδια με τα όρθια πέη που συναντάς σε όλα τα μαγαζιά με τα τουριστικά είδη.


Η πιο προχωρημένη ερμηνεία που έχω ακούσει ποτέ για το «Do you really want to hurt me?» είναι ότι πρόκειται για ένα τραγούδι-ύμνο στον σαδομαζοχισμό. Ομολογώ ότι με διασκέδασε πολύ.


Σήμερα οι πάντες σε σέβονται όταν έχεις λεφτά. Ανεξαρτήτως του πώς τα βγάζεις.


Όλοι μας είμαστε επιζήσαντες.


Αυτό που αναμφίβολα έμαθα μεγαλώνοντας είναι ότι το σεξ μπορεί να αποδειχτεί ένας θαυμάσιος τρόπος για να αποφύγεις να έρθεις κοντά με τον άλλον.


Οι γυναίκες, στην πλειονότητά τους, έχουν πολύ μεγαλύτερο συναισθηματικό βάθος από τους άντρες. Ίσως γιατί από πολύ νωρίς η φύση τούς υπενθυμίζει τι και ποιες είναι. Από τη στιγμή που ένα κορίτσι έχει περίοδο γίνεται ενήλικη. Για τα αγόρια δεν υπάρχουν ανάλογα σημεία αναφοράς.


Οι γονείς μας είναι συχνά τα χειρότερα πρότυπα του πώς να κοντρολάρεις τη ζωή σου ή να χειρίζεσαι μια σχέση. Προφανώς επειδή και οι ίδιοι βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της εκμάθησης.


Κάποτε εντυπωσιαζόμουν πολύ εύκολα από οποιονδήποτε έδειχνε διαφορετικός, εξωτικός. Στην πορεία συνειδητοποίησα ότι πρέπει να μπαίνει κανείς στον κόπο να ρίχνει μια καλή ματιά και κάτω από το μέικ-απ.

Η συνέντευξη που δόθηκε στον δημοσιογράφο Γιώργο Ρουγγέρη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Symbol» τον Ιούλιο του 2000.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Laibach: «Μπορούμε να είμαστε όλα όσα φοβάστε και όλα όσα επιθυμείτε»

Μουσική / Laibach: «Μπορούμε να είμαστε όλα όσα φοβάστε και όλα όσα επιθυμείτε»

Λίγο πριν από την αποψινή της περφόρμανς στην Αθήνα (Gazarte), η ρηξικέλευθη σλοβένικη μουσική κολεκτίβα εκθέτει το καλλιτεχνικό και φιλοσοφικό της μανιφέστο στη LiFO «προειδοποιώντας» ότι δεν είναι εδώ για να προσφέρει την άνεση του ψέματος, αλλά τη δυσφορία της αλήθειας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαδημητρίου - Βερόνικα Δαβάκη: «Στο ρεμπέτικο έχουν ειπωθεί πράγματα πιο καίρια και πιο λακωνικά απ’ ό,τι στην υψηλή ποίηση»

Μουσική / «Στο ρεμπέτικο έχουν ειπωθεί πράγματα πιο καίρια απ’ ό,τι στην υψηλή ποίηση»

Με αφορμή τη νέα τους μουσική παράσταση με εντελώς άγνωστα τραγούδια των Παπαϊωάννου και Τούντα, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου και η Βερόνικα Δαβάκη μιλάνε για όσα οραματίζονται για το «Ελληνικό Σχέδιο» που βρίσκεται στην υπηρεσία της ελληνικής μουσικής και των δημιουργών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η ξανθιά φιλοδοξία της Sabrina Carpenter

Μουσική / Η Sabrina Carpenter ξέρει ακριβώς τι κάνει στην ποπ

Η πρώτη καλλιτέχνιδα που είχε ταυτόχρονα ένα νο1 άλμπουμ και τρία τραγούδια στην πεντάδα των UK Charts και τρια κομμάτια στην πεντάδα του Billboard Hot 100 –κάτι που είχε να συμβεί από την εποχή των Beatles– δεν είναι τόσο αθώα όσο φαίνεται. Στην πορεία, έχει σπάσει αρκετά στερεότυπα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Ελάχιστοι άνθρωποι που ασχολήθηκαν με την τέχνη άφησαν παρακαταθήκη»

Οι Αθηναίοι / «Αυτό που λέμε ευτυχισμένη ζωή δεν υπάρχει»

Ο Θέμης Ανδρεάδης γνώρισε τεράστια επιτυχία με το σατιρικό τραγούδι αλλά το ρίσκο να ασχοληθεί με το αγαπημένο του είδος, την μπαλάντα, τον άφησε εκτός μουσικής για σχεδόν είκοσι χρόνια. Η επιστροφή του με ένα δίσκο βινυλίου με συμμετοχές μουσικών από τις νεότερες γενιές ανοίγει ένα νέο, πιο φωτεινό κεφάλαιο στη ζωή του.
M. HULOT
Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Μισός αιώνας συμπληρώνεται φέτος από τον θάνατο του Ντμίτρι Σοστακόβιτς και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών ερμηνεύει το Κοντσέρτο του για βιολί και ορχήστρα με σολίστα τον Βαντίμ Ρέπιν. Με αυτήν την αφορμή, η Ματούλα Κουστένη ξετυλίγει μια ιστορία ζωής και μουσικής που καθορίστηκε τόσο από την πολιτικές εξελίξεις και το πλαίσιο του σοβιετικού καθεστώτος, όσο και από τις προσωπικές επιλογές του μεγάλου Ρώσου συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Το αριστουργηματικό σετ των Pan Pot στην Αθήνα

Μουσική / Pan Pot: Πόσο καταπληκτική μουσική παίζει αυτό το δίδυμο;

Δεν είναι πλέον εικοσάρηδες, αλλά δεν καταφεύγουν μονάχα σε νοσταλγικούς ήχους. Συνεχίζουν να καθορίζουν ηχητικά το μέλλον της techno, κάτι που απέδειξαν και στο extended σετ τους στην Αθήνα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Το νέο ντοκιμαντέρ για τους Led Zeppelin αφήνει απ’ έξω την σκοτεινή πλευρά τους

Μουσική / Το νέο ντοκιμαντέρ για τους Led Zeppelin αφήνει απ’ έξω την σκοτεινή πλευρά τους

Το Becoming Led Zeppelin εξερευνά τις συνθήκες δημιουργίας του θρυλικού συγκροτήματος αγνοώντας την ακολουθία από σατανιστικές τελετουργίες, γκρούπις, ηρωίνη, όργια και κακοποιήσεις που σημάδεψαν την μετεωρική τους διαδρομή
THE LIFO TEAM