Do you really want to hurt me?

Do you really want to hurt me? Facebook Twitter
Φωτό: Dean Stockings
0

Η επιτυχία είναι υπέροχη. Αδυνατείς, όμως, να την εκτιμήσεις όταν σου λείπει το έτερο σκέλος της εξίσωσης, η αποτυχία.


Μερικές φορές έχω πλήρη επίγνωση του ότι δείχνω γελοίος. Όμως, όσο πιο γελοίος δείχνω, τόσο πιο σίγουρος για τον εαυτό μου νιώθω.


Δεν έχω αυλικούς. Έχω φίλους ανά πάσα στιγμή έτοιμους να μου αποδείξουν πότε γίνομαι κακός, αλαζόνας, ματαιόδοξος, εγωιστής – όλα αυτά στα οποία έχω κάποια έφεση.


Μου φαίνεται απόλυτα φυσικό να κλαις για κάποιον που ποτέ δεν γνώρισες. Κάτι τέτοιο δεν έγινε στη Βρετανία με τον θάνατο της Νταϊάνα; Αυτή η υπερεπάρκεια θλίψης έκανε καλό στη χώρα. Είναι τόσο σπάνιο να βλέπεις Εγγλέζο να κλαίει, και δη δημοσίως.


Ο πιο πολύς κόσμος δεν φοβάται τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους. Δεν τους τρομάζει η εμφάνιση ή η συμπεριφορά μας αλλά το τι κάνουμε τελικά στο κρεβάτι μας.


Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το ότι είμαι γκέι. Ποτέ δεν αισθάνθηκα ότι είναι κάτι επιλήψιμο. Ο τρόπος, όμως, που αντιμετώπιζαν οι άλλοι τη σεξουαλικότητά μου είχε μεγάλο αντίκτυπο στη ζωή μου. Ιδιαίτερα όταν ήμουν πιτσιρίκος. Στο σχολείο με απέκλειαν από τα πάντα.


Όταν κάποιος αποφασίζει να μιλήσει ανοιχτά για τη σεξουαλικότητά του οφείλει να το κάνει για τον σωστό λόγο. Όχι υπό καθεστώς πίεσης.


Ακόμη και σήμερα οι πιο κοντινοί μου άνθρωποι είναι γυναίκες. Ίσως αυτό να είναι μία από τις μεγαλύτερες ειρωνείες της γκέι κουλτούρας – όχι, βέβαια, ότι δεν υπάρχουν και μισογύνηδες γκέι. Εδώ και επτά χρόνια η πιο στενή μου φιλία είναι με γυναίκα. Θα μπορούσαμε να παντρευτούμε. Είμαστε σαν ζευγάρι, μόνο που δεν κοιμόμαστε μαζί.


Δεν αναπολώ τα '80s. Δεν με στοιχειώνει η εποχή που όλοι μιλούσαν για τους Culture Club. Είναι θλιβερό να ζεις στο παρελθόν.


Δεν θα υιοθετούσα παιδιά. Θεωρώ ότι δεν είμαι αρκετά υπεύθυνος για ν' αναλάβω τη φροντίδα ενός άλλου πλάσματος. Άλλωστε, έχω πολλά παιδιά στη ζωή μου – τέσσερα βαφτιστήρια, ανιψιές και ανιψιούς.
Υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ανεκτικότητα απέναντι στο γκέι lifestyle απ' ό,τι απέναντι στους ίδιους τους γκέι.
Κάνοντας μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, βλέπεις παντού αναφορές στην αντρική σεξουαλικότητα. Από τους μάτσο τύπους που κυκλοφορούν γύρω σου μέχρι εκείνα τα απίστευτα αγαλματίδια με τα όρθια πέη που συναντάς σε όλα τα μαγαζιά με τα τουριστικά είδη.


Η πιο προχωρημένη ερμηνεία που έχω ακούσει ποτέ για το «Do you really want to hurt me?» είναι ότι πρόκειται για ένα τραγούδι-ύμνο στον σαδομαζοχισμό. Ομολογώ ότι με διασκέδασε πολύ.


Σήμερα οι πάντες σε σέβονται όταν έχεις λεφτά. Ανεξαρτήτως του πώς τα βγάζεις.


Όλοι μας είμαστε επιζήσαντες.


Αυτό που αναμφίβολα έμαθα μεγαλώνοντας είναι ότι το σεξ μπορεί να αποδειχτεί ένας θαυμάσιος τρόπος για να αποφύγεις να έρθεις κοντά με τον άλλον.


Οι γυναίκες, στην πλειονότητά τους, έχουν πολύ μεγαλύτερο συναισθηματικό βάθος από τους άντρες. Ίσως γιατί από πολύ νωρίς η φύση τούς υπενθυμίζει τι και ποιες είναι. Από τη στιγμή που ένα κορίτσι έχει περίοδο γίνεται ενήλικη. Για τα αγόρια δεν υπάρχουν ανάλογα σημεία αναφοράς.


Οι γονείς μας είναι συχνά τα χειρότερα πρότυπα του πώς να κοντρολάρεις τη ζωή σου ή να χειρίζεσαι μια σχέση. Προφανώς επειδή και οι ίδιοι βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της εκμάθησης.


Κάποτε εντυπωσιαζόμουν πολύ εύκολα από οποιονδήποτε έδειχνε διαφορετικός, εξωτικός. Στην πορεία συνειδητοποίησα ότι πρέπει να μπαίνει κανείς στον κόπο να ρίχνει μια καλή ματιά και κάτω από το μέικ-απ.

Η συνέντευξη που δόθηκε στον δημοσιογράφο Γιώργο Ρουγγέρη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Symbol» τον Ιούλιο του 2000.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ