Οι Mary Flower's Superhead «βαφτίστηκαν» από μια λαϊκή τραγουδίστρια θρύλο της Θεσσαλονίκης

Οι Mary Flower's Superhead «βαφτίστηκαν» από μια λαϊκή τραγουδίστρια θρύλο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
0

Οι Mary Flower's Superhead είναι από τα πιο γνωστά αγγλόφωνα κιθαριστικά συγκροτήματα της Θεσσαλονίκης. Ο Ηλίας, ο Θάνος και ο Νίκος, τα μέλη του γκρουπ, είναι φίλοι εδώ και είκοσι χρόνια και παίζουν μαζί μουσική τα δεκαπέντε από αυτά.

Επίσημα είναι γκρουπ από το 2003. Το όνομά τους το έχουν πάρει από τη λαϊκή τραγουδίστρια θρύλο της πόλης, τη Μαριάνθη Κεφάλα – ένας ηχολήπτης τους το πρότεινε μια βραδιά στο στούντιο και ήταν το πιο περίεργο πράγμα που είχαν ακούσει ποτέ. Όταν τους εξήγησε τι σημαίνει, έγινε το προσωπικό τους αστείο. Θεωρούν τη Μαριάνθη νονά τους, κατά κάποιον τρόπο.


Οι Mary's Flower Superhead έχουν κυκλοφορήσει τέσσερα άλμπουμ. Το πιο πρόσφατο, το «Wealth», κυκλοφόρησε από την Inner Ear πριν από έναν μήνα.

Είχαν έξι χρόνια να βγάλουν δίσκο, αλλά όλο αυτό το διάστημα ήταν δραστήριοι μέσα από το πενάκι του Σταύρου Κιουτσούκη, του δημιουργού του κόμικ MSF Across the Universe που έχει πρωταγωνιστές τους Mary's Flower Superhead. Χαρακτηρίζουν το «Wealth» σημείο επανεκκίνησής τους.

Το δύσκολο είναι να μην είσαι απλώς ένα πυροτέχνημα αλλά να έχεις διάρκεια. Δεν έχει σημασία πού βρίσκεσαι. Αυτό που θεωρούμε επιτυχία είναι να συνεχίζουμε να παίζουμε τη μουσική που θέλουμε, όποτε θέλουμε εμείς.


Στον νέο αυτό δίσκο ακούγονται αλλαγμένοι, με πιο ατμοσφαιρικό και ώριμο ήχο, που θυμίζει τα '90s. Κάνουν μια επιστροφή στη μουσική που άκουγαν μικρότεροι.

«Αρκετά στιχουργικά μέρη των τραγουδιών περιγράφουν βιώματα και των τριών μας το διάστημα που πέρασε» λέει ο Ηλίας που παίζει κιθάρα και κάνει τα φωνητικά. «Άργησε να βγει επειδή τίποτε απ' ό,τι γράφαμε δεν μας ικανοποιούσε. Μία το 'να, μία τ' άλλο, πέρασε ο καιρός».

 

Mary's Flower Superhead - Wealth


Παρά το γεγονός ότι στην Αθήνα γίνονται περισσότερα μουσικά πράγματα απ' ό,τι στη Θεσσαλονίκη, δεν θεωρεί ότι είναι απαραίτητα αρνητικό να έχεις ένα συγκρότημα εκεί.

«Τώρα μπορείς να κάνεις ευκολότερα επιτυχία σε σχέση με παλιότερα λόγω της εύκολης και γρήγορης προβολής μέσω Διαδικτύου. Το δύσκολο είναι να μην είσαι απλώς ένα πυροτέχνημα αλλά να έχεις διάρκεια. Δεν έχει σημασία πού βρίσκεσαι. Αυτό που θεωρούμε επιτυχία είναι να συνεχίζουμε να παίζουμε τη μουσική που θέλουμε, όποτε θέλουμε εμείς» αναφέρει.

Αγαπάει τη Θεσσαλονίκη για τον ρυθμό της, την παραλία της και την αγνότητά της. «Η Θεσσαλονίκη έχει αλλάξει αρκετά» λέει.

«Όλες οι πόλεις αλλάζουν με τα χρόνια. Για καλύτερα ή χειρότερα, δεν μπορώ να σου πω. Όσο μεγαλώνεις, τα παλιότερα χρόνια τα βλέπεις καλύτερα, πιο ρομαντικά, και τα νοσταλγείς. Το ίδιο και την πόλη. Κατά τ' άλλα, περιμένουμε ακόμα το μετρό. Κάποια πράγματα λειτουργούν σε περιορισμένο βαθμό, ειδικά ο ΟΑΣΘ. Και το συλλαλητήριο για τη Μακεδονία ήταν εκτός τόπου και χρόνου».


«Ποια είναι η άποψή σου για όσα έγιναν πρόσφατα με τον ΠΑΟΚ;». «Προσωπικά, λόγω οικογενειακής παράδοσης υποστηρίζω τον Ηρακλή που παίζει στη Γ' Εθνική, ο Θάνος τον Απόλλωνα Καλαμαριάς, που δεν ξέρω σε ποια κατηγορία παίζει, και ο Νίκος δεν ξέρω καν τι ομάδα είναι. Όπως καταλαβαίνεις, δεν ασχολούμαστε με τον ΠΑΟΚ».

Οι Mary Flower's Superhead «βαφτίστηκαν» από μια λαϊκή τραγουδίστρια θρύλο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Ιωακειμίδης

Το «Wealth» των Mary's Flower Superhead κυκλοφορεί από την Inner Ear. 

 

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT
Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Μουσική / Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Το άλμπουμ του ανερχόμενου παραγωγού από τη Θεσσαλονίκη, που προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον, φέρνει έναν νέο, πιο προσωπικό ήχο στη σκηνή της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής, που δεν προορίζεται απαραίτητα για τα clubs.
M. HULOT
SARA LANDRY

Μουσική / Η ωμή techno της Sara Landry απέναντι στους haters

Όσα πρέπει να ξέρετε για την DJ που ξεκίνησε από τα σκοτεινά κλαμπ του Τέξας, κατάφερε να χτίσει τον δικό της θρόνο σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από ανδρικά ονόματα και ετοιμάζεται να δονήσει για πρώτη φορά την Αθήνα με 150 bpm και πάνω.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Η πιο διάσημη Συμφωνία του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ κρύβει ακόμη και σήμερα άλυτα μυστήρια για ακροατές και μελετητές, τόσο για τη δημιουργία της όσο και για την πρώτη της εκτέλεση. Η συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στις 21 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής, στην οποία θα ακουστεί το περίφημο έργο, γίνεται αφορμή για τη Ματούλα Κουστένη να «σκαλίσει» τη ζωή του μεγάλου συνθέτη και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γράφτηκαν τα τελευταία του έργα.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Lifo Videos / Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Ο τραγουδοποιός που ξεκίνησε από το YouTube μιλά για τη νέα του δουλειά «Η άνθρωπος», για την ανάγκη να σπάσουν τα γλωσσικά στερεότυπα και για τον σεξισμό που επικρατεί στη μουσική βιομηχανία. 
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ