Οι πρώτοι δίσκοι που αγάπησαν οι Acid Death

Οι πρώτοι δίσκοι που αγάπησαν οι Acid Death Facebook Twitter
0

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΚΡΗΣ


 

 

Iron Maiden - The Number Of The Beast

 

  Γράφει ο Σάββας Μπετείνης 


Ήταν άνοιξη του 1986 όταν σε μία από τις συλλογές της εποχής που κυκλοφορούσαν οι δισκογραφικές για να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους (ω, ναί, τότε υπήρχε και αυτό), άκουσα μια μπάντα λίγο λιγότερο “pop” από τις υπόλοιπες που φιλοξενούσε το διπλό βινύλιο που την αποτελούσε. Η εντύπωση από τον διαφορετικό ηλεκτρικό ήχο ήταν τέτοια που με έκανε να ακούω το συγκεκριμένο κομμάτι ξανά και ξανά αδιαφορώντας φυσικά για ο,τι άλλο περιελάμβανε το εν λόγω compilation

Πέρασε ο καιρός, ήρθε το καλοκαίρι, τέλειωσε το σχολείο, έτοιμοι για σχολικές διακοπές και λίγο πριν αναχωρήσω για την πατρίδα μου, την Κρήτη όπου είχα την τύχη να περνάω όλο το καλοκαίρι, έκανα μια αμέριμνη βόλτα στην Αχαρνών σκεπτόμενος την απόλυτη ελευθερία που με περίμενε, και κοντοστάθηκα στη βιτρίνα του συνοικιακού δισκάδικου στο οποίο ενίοτε κατέθετα το χαρτζιλίκι μου.

 Εκεί έπεσε το μάτι μου. Iron Maiden “The Number Of The Beast”. Χωρίς πολλές άλλες σκέψεις ψάχνω τις τσέπες μου για να δω ότι είχα επάνω μου τις 650 δραχμές που κόστιζε «αυτός ο δίσκος των Iron Maiden που έχουν στη βιτρίνα».

Επιστρέφω σπίτι, αφού έχω καταφέρει να αγοράσω και μια άγραφη κασέτα για να τον αντιγράψω –είπαμε, διακοπές φεύγαμε!!- και έμελλε με αυτό το album να περάσω όλο το καλοκαίρι. Ήταν κάτι σαν πρώτη φροντίδα το πρωί και τελευταία το βράδυ.

Από τότε πέρασαν πολλά χρόνια...O δίσκος αυτός «κρύφτηκε» σε μία δισκοθήκη μαμούθ, ποτέ όμως δεν ξεχάστηκε, δεν ξεθώριασε. Ήταν η πραγματική Πρώτη Αγάπη που ακόμα και τώρα, σχεδόν 30 χρόνια μετά, θα παίξει και θα ακουστεί το ίδιο φρέσκια με τότε. 

 

Cacophony - Speed Metal Symphony

 

Γράφει ο Ντένης Κωστόπουλος

 

 Ένας δίσκος που μου προκάλεσε μεγάλο θαυμασμό και επιρροή ήταν από τους Cacophonyτο speed metal symphony.

Είχα ακούσει ένα τραγούδι τους τυχαία σε κάποιο ραδιοφωνικό σταθμό της εποχής από τον παραγωγό Αλέξανδρο Ριχάρδο και θυμάμαι ότι μου άρεσε τόσο πολύ που κατέβηκα την άλλη μέρα πρωί- πρωί σε κάποιο δισκάδικο της Αθήνας και αμέσως τον αγόρασα.

Επίσης θυμάμαι ότι τον Αλέξανδρο τον συνάντησα μετά από πάρα πολλά χρόνια σε ένα πάρτυ και τον ευχαρίστησα πάρα πολύ για αυτό το μουσικό του δώρο.

O Marty Friedman και ο Jason Becker είναι για μένα οι προσωπικοί μου super guitar heroes και τους ακούω με τον ίδιο θαυμασμό ακόμα και σήμερα

 

 

 

 

 

Megadeth -Peace Sells…But Who’s Buying

 

 

Γράφει ο Γιάννης Αναγνώστου

 

O πρώτος δίσκος που αγάπησα όσο τίποτα, μάλλον ήταν το «Peace sells but who’s buying» από Megadeth.Ήταν από το πρώτες φορές που άκουσα ήχο με κιθάρες, με δυνατό distortion και η ενέργεια που έβγαζε από το γρήγορο ρυθμό των κομματιών με έκανε άμεσα να πωρωθώ!Ένας φίλος μου είχε αγοράσει το δίσκο και μου πρότεινε να τον ακούσω. Ήμουν ήδη ενθουσιασμένος με τη μουσική αυτή μέσω τον Metallica και έψαχνα εναγωνίως να βρω παρόμοιες μπάντες που έβγαζαν αυτόν τον ήχο που λάτρεψα. Οπότε με το που τον άκουσα αμέσως κόλλησα.

 Ο συγκεκριμένος δίσκος έχει και έναν επιπλέον λόγο που τον έχω τόσο ψηλά, και αυτός ο λόγος έχει να κάνει με την παιδική μου ηλικία. Για κάποιο λόγο θυμάμαι πράγματα από πολύ μικρός…. Πρέπει να ήταν κάπου μεταξύ 1987 και 1988, πολύ πιτσιρικάς, όταν παίζοντας μου άνοιξε η μύτη και έτρεχε ποτάμι το αίμα, οπότε αναγκάστηκα να ακινητοποιηθώ για λίγο μπροστά από την τηλεόραση, περιμένοντας να ηρεμήσω. Εκείνη τη στιγμή η κρατική τηλεόραση έπαιζε βίντεο από ένα μουσικό κομμάτι – δεν ήξερα καν τι ήταν - το οποίο με συνεπήρε και είχε μείνει βαθειά χαραγμένο στο μυαλό μου. Τις επόμενες μέρες θυμάμαι ότι κοίταζα την tv μήπως ξαναπετύχω το κομμάτι που μου είχε προκαλέσει τόσο το ενδιαφέρον, αλλά εις μάτην.

 Αρκετά χρόνια αργότερα είδα το βίντεο clip του Peace Sells και σε ένα σημείο του είδα κάτι γνώριμα πλάνα και αυτόματα συνειδητοποίησα ότι ήταν αυτό που με είχε σκαλώσει τότε. Η συγκίνηση ήταν μεγάλη και αυτόματα όλος ο δίσκος έκλεψε μεγάλο κομμάτι της καρδίας μου.

 

Death-Human

 

Γράφει ο Κώστας Αλεξάκης

 

 Είναι πολύ δύσκολο να διαλέξω κάποιο δίσκο!... Τι να πρωτοπώ; Death; Coroner; Cynic; Meshuggah; Slayer; Carcass;

Είναι πάρα πολλοί οι δίσκοι που αγάπησα καθώς μεγάλωνα και όλοι για διαφορετικούς λόγους!

Νομίζω ότι ο πρώτος δίσκος που πραγματικά μου μίλησε για το τι πραγματικά θα μου άρεσε να ακούω (αλλά και να παίζω) από εκείνη την στιγμή και έπειτα ήταν το Human των Death!
Θυμάμαι ήμουν στην ποιο thrash φάση που πέρναγα σαν πιτσιρικάς και μέσα σε όλα τα πράγματα που άκουγα για να δω τι μου κάνει ή το τι με πορώνει το περισσότερο έπεσα επάνω στο Human. Και θυμάμαι μου είχε κάνει και εντύπωση το εξώφυλλο γιατί είναι ζωγραφιές παρμένες από ιατρικά εγχειρίδια.

Νομίζω πρέπει να ήταν η πρώτη φορά που άκουσα τεχνική μουσική παιγμένη στα πλαίσια του Death Metal. Οι κομματάρες που είχε γράψει τότε ο μακαρίτης ο Chuck μαζί με την all-star ομάδα μουσικών που είχε, δημιούργησε κάτι που κατ’εμε είναι αξεπέραστο. Μετά από εκεί για εμένα κύλισε η μπάλα μέσω του «Human» έμαθα τους Cynic και από εκεί ανοίχτηκαν άλλοι μουσικοί ορίζοντες που με έκαναν να βαρεθώ εν μια νυκτί ότι άκουγα μέχρι εκείνη την στιγμή και να κάνω μια μεταστροφή στο tech/prog death όπου καλά κρατεί μέχρι και σήμερα!

 

 ________________

 Οι Acid Death σχηματίστηκαν το 1989 και η πρώτη φάση τους κράτησε μέχρι το 2001. Η progressive death metal μπάντα σχηματίστηκε ξανά το 2011. Το νέο της άλμπουμ είναι το "Hall Of Mirrors" το οποίο κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες. Την σκηνοθεσία και το μοντάζ στο νέο βίντεο κλιπ των Acid Death για το ομώνυμο κομμάτι έκανε ο κιθαρίστας της μπάντας και δημιουργός των North Selas Ντένης Κωστόπουλος. Περισσότερα για τους Acid Death στο site τους και στην σελίδα τους στο Facebook



 

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ