Πήγαμε στους Future Islands

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
0

Φωτογραφίες: Θανάσης Καρατζάς

Γύρω στις 11 παρά το Gagarin είναι ασφυκτικά γεμάτο και πολύ σκοτεινό. O Freddie F. των Mechanimal τραγουδάει το τελευταίο τους τραγούδι, ευχαριστεί το κοινό που τον χειροκροτεί και ανακοινώνει πως ακολουθούν οι Future Islands. Ντυμένοι στα μαύρα, ένας ένας ανεβαίνουν στην σκηνή. Ο Samuel Herring χαιρετάει θερμά και αμέσως ξεκινούν να παίζουν. Από το πρώτο κιόλας τραγούδι εντυπωσιάζει με τις χορευτικές του κινήσεις. Χοροπηδάει, χτυπάει το στήθος του, πέφτει κάτω, σκουπίζει τον ιδρώτα. Δεν ξέρω πως γίνεται κάποιος να χορεύει έτσι και να μην είναι γελοίος, αλλά ο frontman των Future Islands το καταφέρνει. A dream of you, Before the Bridge, Fall From Grace, Spirt είναι μερικά από τα τραγούδια που ακούγονται ενώ κάποια στιγμή ανάμεσα στα χορευτικά του Herring συνειδητοποιείς ότι υπάρχουν και τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος, που μοιάζουν ακίνητα δίπλα του. Τον πλαισιώνουν τέλεια. O ήχος τους και τα soul και metal φωνητικά σε συνδυασμό με την σκηνική τους παρουσία, κάνουν την εμφάνισή τους ξεχωριστή. Παίζουν το Seasons και αυτόματα σκέφτεσαι το περιβόητο video από το Late Show του David Letterman. Είναι η ίδια performance αλλά παράλληλα τόσο διαφορετική γιατί το κοινό χορεύει μαζί τους. Ένα ακόμα τραγούδι και η μουσική σταματάει λόγω τεχνικού προβλήματος. Ο Herring είναι άνετος, κάνει σαν μην συμβαίνει τίποτα, λέει πως έχει πλάκα που θα έχει λίγο χρόνο με το κοινό του να πούνε τα νέα τους. Όλοι γελάνε. «So are we gonna fuck it up? Let’s fuck it up!» και παίζουν το κομμάτι από εκεί που το είχαν αφήσει. Δύο, τρία τραγούδια ακόμη, χαιρετάνε, αποχωρούν από τη σκηνή. Το κοινό δεν σταματάει να τους χειροκροτεί. Πέντε λεπτά ακόμη και encore!

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

 

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ