Ποια ήταν η Έιμι Γουάινχαουζ;

Ποια ήταν η Εϊμι Γουάινχάουζ; Facebook Twitter
Εικονογράφηση: Aτελιέ LifO
7



ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΘΕΙΑ
 και σπάνια φωνή. Την σπατάλησε γρήγορα.

Είχε μια ασυγκράτητη έμπνευση. Την φρέναρε πρόωρα.

Είχε μεγάλα πράσινα μάτια. Τα άφηνε να δύουν κάθε μέρα και περισσότερο.

Είχε ένα κορμί μικροσκοπικό και λιπόσαρκο. Δυστυχώς δεν κατάφερε να την κρατήσει όρθια.

Λάτρευε τα κοριτσίστικα συγκροτήματα. Αλλά δεν μπορούσε να συνυπάρξει ούτε με τον ίδιο της τον εαυτό.

Βαφόταν με μπόλικη μαύρη μπογιά. Αλλά δεν κατάφερε ποτέ να κρυφτεί πίσω από αυτή.

Γελούσε συχνά. Ποτέ δεν ήσουν βέβαιος τί το προκαλεί.

Είχε ένα άστρο από εκείνα που λάμπουν σπάνια στον μουσικό σύμπαν. Προτιμούσε το σκοτάδι.

Στον αριστερό της ώμο είχε ένα πέταλο. Τύχη δεν της έφερε ποτέ.

Μια μέρα σαν την σημερινή, βρεγμένη με αλκοόλ ως το κόκκαλο, μας αποχαιρέτησε.

Ποια ήταν η Εϊμι Γουάινχάουζ; Facebook Twitter

Ποια ήταν η Έιμι Γουάινχαουζ;

• Η Έιμι ήταν Βρετανίδα τραγουδίστρια και συνθέτρια. Είχε ένα κορμί γεμάτο τατού και μια φωνή γεμάτη χρώματα. Τα μαλλιά της τα χτένιζε σαν «σφηκοφωλιά». Τα μάτια της τα έβαφε σαν Κλεοπάτρα. Αγαπούσε τα σορτσάκια. Λάτρευε το αλκοόλ. Ηταν το μεγαλύτερο ταλέντο που έχει να επιδείξει η μουσική βιομηχανία των τελευταίων ετών.

• «Δεν επιδίωξα λεπτό να γίνω διάσημη. Είμαι απλά μια μουσικός».

• Οι Εβραίοι πρόγονοι των Γουάινχαουζ έφτασαν μετανάστες στην Αγγλία από Ρωσία και Πολωνία. Η Έιμι Τζέιντ Γουάινχαουζ (Amy Jade Winehouse) γεννήθηκε στις 14 Σεπτεμβρίου του 1983 και μεγάλωσε στην περιοχή του Σάουθγκεϊτ του Βόρειου Λονδίνου.

• Ήταν η κόρη του Μίτσελ Γουάινχαουζ (Mitchell Winehouse), οδηγού ταξί, και της Τζάνις Γουάινχαουζ (Janis Winehouse),το γένος Seaton, φαρμακοποιού.

• Η γιαγιά της διατηρούσε σχέσεις με τον σπουδαίο σαξοφωνίστα της τζαζ Ρόνι Σκοτ (Ronnie Scott). O αδελφός της, Άλεξ, είναι τέσσερα χρόνια μεγαλύτερος από αυτήν. Ο Μίτσελ συνήθιζε να τραγουδάει συχνά τραγούδια του Φρανκ Σινάτρα. Σύντομα της κόλλησε το μικρόβιο. Οι καθηγητές της ήταν αδύνατο να την κρατήσουν ήσυχη καθώς η Εϊμι τους χαλούσε την τάξη με τα τραγούδια της.

• Οι γονείς της, ο Μιτς και η Τζάνις,  χώρισαν όταν η Έιμι ήταν 9 χρόνων. Φρόντιζαν από κοινού για τη θρησκευτική εκπαίδευση των παιδιών τους αλλά μαρτυρίες αναφέρουν πως εκείνη τη χρονιά από την απελπισία της η Έιμι κάνει απόπειρα αυτοκτονίας. Η γιαγιά της Σύνθια, για να την γιατρέψει από το πιθανό τραύμα την έστειλε στην θεατρική σχολή Susi Earnshaw Theatre School.Μέχρι που πέθανε στο δέξι της χέρι είχε ένα τατουάζ με μια όμορφη γυναίκα, μερικές καρδούλες και ένα όνομα: "Cynthia".

• Tο πρώτο της συγκρότημα το έφτιαξε με μια συμμαθήτριά της και το ονόμασε Sweet 'n' Sour. Η απόπειρά τους δεν είχε μέλλον. Στη θεατρική σχολή Έρνσο έμεινε τέσσερα χρόνια. Γενικά με την υπακοή και τη μάθηση δεν τα βρήκε ποτέ. Από το σχολείο της αποβλήθηκε στην ηλικία των δεκατεσσάρων. Οι υπεύθυνοι λένε ότι δεν έσπευσε να γραφτεί εγκαίρως. Η ίδια θεωρούσε πως έφταιξε το σκουλαρίκι στη μύτη της.

• Με συμμαθητές της από την σχολή Sylvia Young's Theatre School, εμφανίστηκε σε ένα επεισόδιο του "The Fast Show" το 1997. Αργότερα, παρακολούθησε μαθήματα στη σχολή BRIT στο Σέλχερστ. Πέρασε επίσης, από τις σχολές του Σάουθγκέιτ και του Ασμόουλ.

Ποια ήταν η Εϊμι Γουάινχάουζ; Facebook Twitter

• Απέκτησε την πρώτη της κιθάρα στα δεκατρία. Ένα χρόνο μετά την χρησιμοποίησε για να γράψει τα πρώτα της τραγούδια. 

• Για χαρτζιλίκι εργάζεται ως δημοσιογράφος για την World Entertainment News Network και παίζει τζαζ σε διάφορα κλαμπ. Ο περιστασιακός σύντροφός της και τραγουδιστής της σόουλ, Τάιλερ Τζέιμς θεωρώντας ότι χαραμίζεται έστειλε ένα ντέμο της σε έναν μάνατζερ που αναζητούσε νέα ταλέντα. Σκεφτείτε την έκπληξή του.

• Το ντεμπούτο άλμπουμ της, "Frank", απέσπασε θετικές κριτικές στο Ηνωμένο Βασίλειο και προτάθηκε για βραβείο Mercury. To επόμενο άλμπουμ της "Back To Black", που κυκλοφόρησε το 2006 δεν άλλαξε μόνο τη δική της ζωή αλλά και τις δικές μας.

• Στο Εβραϊκό Μουσείο του Λονδίνου πραγματοποιείται μια έκθεση με τίτλο «Amy Winehouse: Α Family Portrait», (γίνεται με ευθύνη της οικογένειάς της). Περιλαμβάνει φωτογραφίες και προσωπικά αντικείμενα της Έιμι, πριν και μετά τη δημοσιότητα.

• Μεταξύ των αντικειμένων που εκτίθενται και ένα παιδικό μπλε πουλόβερ, μέρος της στολής της στο Δημοτικό Σχολείο Οsidge στο Σάουθγκέιτ του νότιου Λονδίνου. «Δεν πίστευα ότι το είχε κρατήσει», παραδέχεται ο αδερφός της. «Αλλά δείχνει πως ό,τι και να συμβεί στη ζωή σου, όσο διάσημος κι αν γίνεις, πάντα από κάπου προέρχεσαι. Και αυτό δεν μπορείς να το ξεχάσεις γιατί σε διαμόρφωσε. Η Έιμι ποτέ δεν ξέχασε».

• Τα βραβεία που απέσπασε συνθέτουν μια ανεπανάληπτη λίστα δόξας: προτάθηκε για έξι βραβεία Γκράμι, κέρδισε τα πέντε  κι έγινε η πρώτη Βρετανίδα καλλιτέχνις που απέσπασε πέντε βραβεία σε μια βραδιά (ανάμεσά τους αυτά για "Καλύτερου δίσκου", ''Πρωτοεμφανιζόμενου Καλλιτέχνη'',  ''Τραγουδιού της Χρονιάς''). Έχει επίσης κερδίσει ένα βραβείο Brit, τρία βραβεία Ιvor Novello. Το άλμπουμ της  "Back To Black" είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις της δεκαετίας 2000-2009 στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ένα μήνα μετά το θάνατό της ο ίδιος δίσκος έγινε το πιο επιτυχημένο άλμπουμ του 21ου αιώνα σε πωλήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου. 

• «Ενοχλητική, σπαστική. Όπως όλες οι αδελφές. Αλλά ήταν και απίστευτα γενναιόδωρη και τρυφερή με τους ανθρώπους. Γινόταν θυσία για τους άλλους. Ήταν πιστή αδελφή, κόρη και φίλη. Ήταν σπουδαία και, την ίδια στιγμή, σε άλλους τομείς φρικτή», είπε σε συνέντευξή του ο αδερφός της Αλεξ Γουάινχαουζ.

• Στην ίδια συνέντευξη θυμήθηκε ότι του κατέστρεψε μεθυσμένη το πάρτι των 30 χρόνων του, χτυπώντας με κουτουλιές τους προσκεκλημένους του. "Συγγνώμη, δεν μου ζήτησε ποτέ. Το πρόβλημα με τους διάσημους είναι ότι κανείς δεν τους λέει ποτέ "όχι"».

Ποια ήταν η Εϊμι Γουάινχάουζ; Facebook Twitter

• Κι, ενώ, εμείς πιστεύουμε ότι οι αδύνατοί της ώμοι υπέκυψαν στο βάρος της δημοσιότητας, η οικογένειά της αποκάλυψε πρόσφατα πως για την κατάληξή της δεν φταίνε το αλκοόλ και τα ναρκωτικά, αλλά η βουλιμία. Της εμφανίστηκε στο τέλος της εφηβείας και την ταλαιπώρησε σε όλη της τη ζωή. Μαζεύονταν όλα τα κορίτσια της παρέας, έτρωγαν ό,τι λιχουδιά τους βρισκόταν και μετά προκαλούσαν αλεπάλληλους εμετούς.

• Εκτός από τις καταχρήσεις η Έιμι ήταν εθισμένη στον σύζυγό της Μπλέικ Φίλντερ. Η σχέση τους εμπεριείχε πάντοτε μεγάλες δόσεις πάθους, επεισοδίων και αλκοόλ. Το ζευγάρι παντρεύτηκε στο Μαϊάμι τον Μάιο του 2007. Έμειναν μαζί δύο χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων η Εϊμι υποβλήθηκε σε θεραπεία απεξάρτησης και ο Φίλντερ φυλακίστηκε.

• Ο πατέρας της αναζητώντας τις ευθύνες για τους διασυρμούς της λέει: "Ο Μπλέικ δεν είναι ολοκληρωτικά υπεύθυνος φυσικά αλλά έχει ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Είναι ξεκάθαρο ότι από τότε που είναι μαζί χάθηκε κάθε έλεγχος".

• Όταν αποφάσισαν να χωρίσουν για το «καλό της» εκείνος απαίτησε ένα εκατομμύριο λίρες για να μην αποκαλύψει στον Τύπο τα μυστικά και τις ασωτίες της. Ένα μέρος από την αποζημίωση το ξόδεψε για να σβήσει το όνομά της από το πίσω μέρος του αυτιού του.

• Το 2008 ξαναμπαίνει σε πρόγραμμα αποτοξίνωσης και μετά εμφανίζεται σε διακοπές στην Καραϊβική. Κάποιοι λένε πως η φουρτούνα πέρασε. Αλλά ο γκρεμός ήταν ακόμα κοντά.

• «Δεν είναι δα και καμιά αποκάλυψη, το καταλάβαινες με το που την έβλεπες. Εάν δεν είχε τροφική διαταραχή θα ήταν πιο γερή σωματικά, θα άντεχε», είπε η οικογένειά της. Ήμασταν συνέχεια στα τηλέφωνα, πηγαίναμε και την βλέπαμε. Αλλά τελικά ήταν δική της η ευθύνη. Όταν κάποιος δεν ενδιαφέρεται να συνέλθει, εσύ πρέπει να συνεχίσεις τη ζωή σου, αλλιώς θα σε παρασύρει μαζί του στην καταστροφή".

• Όταν ξεκίνησε ο κατήφορος δεν υπήρχε κανείς να την συγκρατήσει. Βυθιζόταν σε ένα βούρκο και δεν είχε ποιο χέρι να πιάσει για να ανέβει λίγο στο φως. Για την ακρίβεια δεν το άπλωσε καν.

• Το Σεπτέμβριο του 2008 κατά τη διάρκεια ενός φιλανθρωπικού γκαλά χορού στο Λονδίνο βιαιοπραγεί σε βάρος μιας γυναίκας. Μερικούς μήνες μετά (Μάρτιο 2009) της απαγγέλθηκαν κι επισήμως κατηγορίες.

Ποια ήταν η Εϊμι Γουάινχάουζ; Facebook Twitter

• To μυαλό της την είχε προδώσει προ πολλού. Δεν είχε ίχνος ψυχραιμίας, νηφαλιότητας, αυτοσυγκράτησης. Η, δε, ψυχή της άνηκε στον Μπλέικ. Για να το κάνει σαφές σε όλους στο αριστερό της στήθος, πάνω στο μέρος της καρδιάς χτύπησε ένα τατουάζ που έδειχνε ένα μικρό τσεπάκι κι από πάνω έγραφε το όνομά του. Έκλεισε την καρδιά της εκεί μέσα και του την έδωσε.

• Η Έιμι Γουάινχαουζ επρόκειτο να τραγουδήσει ζωντανά, για πρώτη φορά στην Αθήνα, στα πλαίσια του Ejekt Festival το καλοκαίρι, που έφυγε από τη ζωή: στις 22 Ιουνίου 2011.  Αλλά μετά την τραγική  εμφάνισή της στο Βελιγράδι, η Έιμι ακύρωσε τις εμφανίσεις της στην Κωνσταντινούπολη, την Αθήνα, καθώς και τις εννέα ακόμα πόλεις που ακολουθούσαν. Ανέβηκε στη σκηνή μεθυσμένη, ανήμπορη να κρατηθεί όρθια, με σπασμένη φωνή. Δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει σχεδόν ούτε ένα τραγούδι.

• Ζήτησε συγγνώμη από τους θαυμαστές της, καθώς, όπως είπε "έκανε το σωστό". Για πρώτη και τελευταία φορά.

• Η  Έιμι Γουάινχαουζ βρέθηκε νεκρή στις 23 Ιουλίου 2011 στο σπίτι της στο Bόρειο Λονδίνο. Η κηδεία της έγινε στις 26 Ιουλίου.

• Στις 3:54 μ.μ. ώρα Βρετανίας της 23ης Ιουλίου 2011, δύο ασθενοφόρα κλήθηκαν στην οικία της τραγουδίστριας, στο Κάμντεν του Λονδίνου. Στο σπίτι είχε μπει ο σωματοφύλακάς της Άντριου Μόρις. Η Έιμι δεν ανταποκρινόταν. Λίγο αργότερα, επιβεβαιώθηκε ο θάνατός της από την Σκότλαντ Γιαρντ.

• Η νεκροψία έβαλε τέλος στα σενάρια. Η ιατροδικαστική έρευνα που δημοσιεύτηκε στις 26 Οκτωβρίου 2011, ήταν σαφής: Η Έιμι Γουάινχαουζ πέθανε από υπερβολική δόση αλκοόλ. Άλλωστε ερωτηματικά για το θάνατό της δεν είχαμε ποτέ καθώς τις απαντήσεις μας τις είχε δώσει όλες η ίδια.

• Ο σωματοφύλακάς της ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που την είδε ζωντανή. Η εικόνα που περιέγραψε στο Associated Press είναι σοκαριστική. Ο Άντριου Μόρις ανέφερε πως η 28χρονη ήταν μια ζωντανή νεκρή. Ένα "κομματιασμένο" από την κατάθλιψη και κατάχρηση κορίτσι που είχε σχεδόν αποφασίσει την φυγή της. Γύρω της είχε άπειρα μπουκάλια βότκα και μια οθόνη η οποία πρόβαλε βίντεο με εμφανίσεις και συνεντεύξεις της. Έπινε κι έβλεπε. Έβλεπε και έπινε. Μέχρι που έκλεισε τα μάτια. Κι η οθόνη έσβησε.

• Το προφητικό βίντεο κλιπ του κομματιού της "Back To Black" δείχνει μια κηδεία. Στο τελευταίο πλάνο η μαυροντυμένη πενθούσα Έμι ρίχνει τελευταία, στον ανοιγμένο τάφο μια χούφτα χώμα.

Back to black

Το βίντεο έχει έχει εκατομμύρια views στο Youtube. Κανείς, ωστόσο, δεν περίμενε ότι αυτό το μικρό ξωτικό με τα μαύρα μαλλιά θα ενσαρκώσει με την ζωή της τις πιο τρελές σκέψεις των σκηνοθετών.

 

I love you much
It's not enough
You love blow and I love puff
And life is like a pipe
And I'm a tiny penny rolling up the walls inside

We only said goodbye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to black...

 

Στο τέλος δεν είχε μείνει παρά μια σκιά. Μια σκιά η οποία βιαζόταν. Έτρεχε ιλιγγιωδώς προς το αναπόφευκτο...

• Τέσσερα χρόνια αργότερα κανείς δεν έχει ξεχάσει. Στο βαθιά αφοπλιστικό και ειλικρινές όπως έγραψε ο ξένος τύπος ντοκιμαντέρ «Amy: Το κορίτσι πίσω από το όνομα», του Ασίφ Καπάντια, εμφανίζεται ξανά ένα κορίτσι που ήθελε να ζει μέσα από στη μουσική και  μακριά από τη φυλακή του ονόματός της.

• Συγγενείς, γνωστοί και συνεργάτες αφηγούνται το σκοτεινό παραμύθι της. Η ευάλωτη φιγούρα της, πρωταγωνιστεί σε συνεντεύξεις, εξομολογήσεις, ένα αρχειακό υλικό, που ταξινομήθηκε με κόπο, μια τραγικά ενδιαφέρουσα ιστορία για την πιο ταλαντούχα εικοσιοκτάχρονη του πλανήτη μουσική που έτρεξε πιο γρήγορα από όσο θα μπορούσε να αντέξει προς το φως, έτσι μόνο και μόνο για να εξαφανιστεί από τα μάτια μας. 

Διαβάστε εδώ την κριτική του Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλου για το ντοκιμαντέρ "ΑΜΥ: Το Κορίτσι Πίσω από το Όνομα".

Μουσική
7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ
Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμένομενη συνεργασία τους

Πολιτισμός / Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη συνεργασία τους

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές θα συναντηθούν επί σκηνής από τις 5 Δεκεμβρίου στο Vox σε μια θεατροποιημένη παράσταση με κείμενα του Οδυσσέα Ιωάννου τα οποία θα παρουσιάζει o ίδιος έχοντας τον ρόλο του αφηγητή
LIFO NEWSROOM
Πόση techno αντέχει η Αθήνα;

The Review / Πόση techno αντέχει η Αθήνα;

O Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο ραδιοφωνικός παραγωγός και DJ Νίκος Ζώης συναντήθηκαν στη δεύτερη μέρα του φετινού Techniques και σχολιάζουν τη βραδιά, το σετ της –ακριβοθώρητης πλέον– Charlotte de Witte και όσα είναι hot τώρα στην ηλεκτρονική σκηνή και στο αθηναϊκό nightlife.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
νταλαρας παπακωνσταντίνου

Μουσική / Γιώργος Νταλάρας και Βασίλης Παπακωνσταντίνου ξανά μαζί 33 χρόνια μετά

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές ετοιμάζονται να μοιραστούν και πάλι τη σκηνή, παρουσιάζοντας μια θεατροποιημένη μουσική παράσταση με κείμενα και αφήγηση του Οδυσσέα Ιωάννου που θα αφορούν το ελληνικό τραγούδι.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

σχόλια

7 σχόλια
Αυτό το κορίτσι με συγκλόνισε με τη φωνή του από το πρώτο της δίσκο το 2004 και με συγκλόνισε ακόμη περισσότερο με το θάνατο της, που υποσυνείδητα ίσως να περίμενα...Λίγους μήνες πριν πεθάνει, είχα μιλήσει μαζί της. Ορκίζομαι πως δεν τρολλάρω. Δεν θα πω πως συνέβη και ούτε περαιτέρω λεπτομέρειες γιατί είναι αναμνήσεις που κρατώ για μένα, το μόνο που θα μοιραστώ είναι πως όλα αυτά (τις εξαρτήσεις) τότε τα έλεγε παρελθόν. Αυτό το κορίτσι ζούσε μια συνεχόμενη μάχη. Ελπίζω να βρήκε γαλήνη όπου είναι.
Oπως λεει και ο Ρομπερτ ντε Νιρο σε μια ταινια του "Wasted talent..there's nothing more sad than that"Oταν ειχα πρωτοακουσει τραγουδια της την ειχα φανταστει μαυρη. Επαθα πλακα οταν ειδα μια τοσοδουλικη λευκη, μικροκαμωμενη..Ειχε τοσα ακομη να προσφερει στην Ιστορια της ΜουσικηςWasted talent..