ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Τι ακούσαμε στα γραφεία της LIFO την περασμένη εβδομάδα, 22/10

Τι ακούσαμε στα γραφεία της LIFO την περασμένη εβδομάδα, 22/10 Facebook Twitter
1

Δεν ήταν καλή εβδομάδα, γενικά, και από μουσικής άποψης ήταν βαρετή κι αδιάφορη. Είχε όμως MGMT, την επιστροφή της SOPHIE και του Jonti και δύο ελληνικές παραγωγές που έχουν ενδιαφέρον.  

MGMT - Little Dark Age

Έχουν περάσει δέκα χρόνια από το ντεμπούτο τους Oracle Spectacular και μάλλον έχουν παραμεγαλώσει, γιατί γίνονται όλο και πιο σκοτεινοί. Στο πρώτο single από το νέο άλμπουμ τους Little Dark Age ακούγονται σαν Cure και φλερτάρουν με το gothic, και, περιέργως, τους πάει πολύ αυτή η αλλαγή. Δεν είναι εντυπωσιακή επιστροφή, αλλά είναι αξιοπρεπής.  

 

Dednewb - ✿ UR A LOSER ✿

Η Νιόβη σε παραγωγή του FlokosH και στίχους σαν απόσπασμα από σελίδα ημερολογίου: «i know why u dont like my pictures much / i know i am your secret crush / i know u think of my sweet touch / the way i flip my hair and such / and i know you're afraid so much / one day i could your head just bash / and i never tell u when i go to bed / u havent replied to what i said / now my lazy lil hearts really feelin blue / whats goin on tween me and u  / u know what bitch i see thru u...».
Υπάρχει και τέτοιες ελληνικές παραγωγές, ευτυχώς!  

 

Morrissey - Spent the Day in Bed

Το βίντεο του νέου του single. Αν είσαι φαν είναι καλό, δοκίμασε, αλλιώς προσπέρνα.

 

Shamir - Straight Boy

Ο Shamir ξεκίνησε με χορευτικά κομμάτια και άλλο φαινόταν ότι θα γίνει, αλλά ξαφνικά την είδε lo-fi και άλλαξε ήχο. Μετά το Ratchet πέρασε και μεγάλα λούκια προσωπικά. Το νέο του κομμάτι από το άλμπουμ Revelation που έρχεται πριν το τέλος της χρονιάς έχει τίτλο Straight Boy και στίχους προβοκατόρικους: «Won’t someone tell me why / I always seem to let these straight boys run my life» τραγουδάει στην αρχή και είναι εντελώς ροκ, άλλη φάση από τον παλιό εαυτό του.

 

Dizzee Rascal - Bop N Keep It Dippin

Το βίντεο είναι ολόκληρη ταινία με έναν τύπο που έκλεψε τα λεφτά του μαφιόζου Ράσκαλ και αλλάζει συνέχεια πρόσωπα για να μην τον εντοπίσει. Είναι σαν ταινία του Γκάι Ρίτσι με ολίγη από Wes Anderson.

 

GAIKA - BATTALION (feat. Miss Red)

Το νέο του κομμάτι από ένα EP στην Warp που έρχεται σηματοδοτώντας την εξέλιξή του και μια εμφάνιση στο Plissken που περιμένω πιο πολύ από οτιδήποτε άλλο στο φεστιβάλ.

 

SOPHIE — It's Okay To Cry

Η Σόφι δεν υπήρχε ποτέ, ήταν το εικονικό δημιούργημα ενός Αμερικάνου παραγωγού που έπαιζε με τη χροια της φωνής του πάνω σε ηλεκτρονικούς ήχους, δημιουργώντας κάτι που ονόμαζε hyperkinetic. Αυτό που έκανε στο πρώτο άλμπουμ του Product πριν από δύο χρόνια ήταν εντελώς πρωτότυπο και σύγχρονο, κι ας μην ήταν πρωτοφανές.  Η Sophie είναι πλέον υπαρκτή, είναι το όνομα που υπογράφει ο παραγωγός (χρησιμοποιεί πια το θηλυκό γένος για να αυτοχαρακτηριστεί) και το νέο κομμάτι του είναι αγνώριστο: έχει αφήσει πίσω την pitch-αρισμένη φωνή και τον ήχο που θύμιζε ηλεκτρονικό παιχνίδι ή καρτούν και τραγουδάει με κανονική φωνή ένα ποπ κομμάτι που είναι πολύ καλύτερο από αυτό που φαίνεται στην πρώτη ακρόαση...

 

Jonti - Staring Window

Όμορφο τραγούδι από τον Αυστραλό Jonti. Από το άλμπουμ του Tokorats. Ωραία επιστροφή.

 

Primal Scream - Higher Than the Sun

Το θυμήθηκα σήμερα. Το Screamadelica είναι ίσως το πιο αγαπημένο μου άλμπουμ της flower pop των ’90s κι αυτό το τραγούδι είναι ολόκληρη εμπειρία, σαν πρωινό μετά από μια βραδιά ξεφαντώματος εκείνη την εποχή. Αν υπάρχουν 4-5 τραγούδια που δεν βαριέμαι ποτέ ν’ ακούω, το Higher Than The Sun είναι σίγουρα ένα από αυτά.  

 

Keengboy feat. Kareem Kalokoh – Inferno

Το τραγούδι (της διαφήμισης) που ακούγεται παντού είναι ελληνική παραγωγή. Και ακούγεται και ο Kareem.

 
1

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια
Monsieur,Περί MGMT: Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι το τραγουδάκι δεν θυμίζει σε τίποτα-μα-τίποτα Cure. Пιο πολύ σε Prog Rock φέρνει αλλά τέσπα. Και μάλλον πλάκα κάνουν με τα dark και δρακουλίστικα καθότι Halloween.