Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter

Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW)

0

H πρώτη έκθεση του Wolfgang Tillmans στην Tate Modern παρουσίασε έργα του πρωτοπόρου καλλιτέχνη μέσα από μια μεγάλη ποικιλία μέσων -φωτογραφίες, βίντεο, ψηφιακά σλάιντς, δημοσιεύσεις, συλλεκτικά πρότζεκτ και ηχογραφημένη μουσική -όλα παρουσιασμένα με το χαρακτηριστικό καινοτόμο στυλ του καλλιτέχνη. Για σχεδόν 30 χρόνια, ο Wolfgang Tillmans φωτογραφίζει ακατάπαυστα με τρομερή ποικιλία στη θεματική και στις προσεγγίσεις του. Ξεκίνησε φωτογραφίζοντας τους φίλους του στη μετά το τοίχος εποχή του Βερολίνου και του Αμβούργο και συνέχισε κάνοντας μόδα, τέχνη και φωτορεπορτάζ. Χρησιμοποιώντας κορεσμένα χρώματα και lo-fi αισθητική καταγράφει τον κόσμο γύρω του, τη ζωή του και τη ζωή των φίλων του στρέφοντας αχόρταγα το βλέμμα του στα πάντα: σε αφαιρετικά τοπία, νεκρές φύσεις, πρόσωπα, ρεπορτάζ δρόμου. Το έργο του Tillmans είναι έντονα πολιτικοποιημένο -τα κοινωνικά και πολιτικά θέματα αποτελούν τον βασικό κορμό του έργου του- και πάντα φροντίζει να προσφέρει πολύ τροφή για σκέψη στο θεατή. Παρουσιάζουμε μερικές από τις εικόνες που παρουσίασε την έκθεση της Tate Modern. 

Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
© Wolfgang Tillmans
Το αχόρταγο μάτι του Wolfgang Tillmans (ΝSFW) Facebook Twitter
Ο Wolfgang Tillmans στην έκθεση.
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η Ελλάδα που πρωτοείδα ήταν βουτηγμένη στη φτώχεια» ή «Γνώρισα/πρόλαβα μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». ή «Οι άνθρωποι στα νησιά δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει τουρίστας»

Οι Αθηναίοι / «Τώρα η γλώσσα του Οδυσσέα είναι η γλώσσα μου. Και το Αιγαίο είναι η θάλασσά μου»

Γεννημένος στο Σικάγο, η αληθινή αλλαγή στη ζωή του ήρθε όταν ταξίδεψε για πρώτη φορά στα ελληνικά νησιά και την Αθήνα το 1954. Αποτύπωσε φωτογραφικά «τα χρόνια της ελπίδας σε μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». Σήμερα, εκφράζει την ανησυχία του για τα όμορφα τοπία της και τις γειτονιές, όπως η Πλάκα, που «είναι γεμάτες από καταστήματα με σουβενίρ». Ο φιλέλληνας φωτογράφος Ρόμπερτ Μακέιμπ είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ