Ένα δικό της δωμάτιο

Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Aim, 19 - Kho Kret, Thailand
11

 
   Τα " Mirrors and Windows " είναι μια σειρά πορτρέτων από τους Ιταλούς φωτογράφους Gabriele Galimberti και Edoardo Dilelle που περιγράφουν παραστατικά τις ζωές κοριτσιών από  τον όλο τον κόσμο στά δωμάτιά τους.


   Σε έναν κόσμο που ομογενοποιείται συνεχώς ακόμα και στην αισθητική, το έργο αυτό διερευνά τις τελευταίες διαφορές των εθνικών ιδιοτήτων -καταδεικνύοντας συμβατικά αλλά και εκκεντρικά δωμάτια, πλούσια αλλά και φτωχά, το δωμάτιο μιας νεαρής μητέρας αλλά και μιας έφηβης, με θρησκευτικά σύμβολα αλλά και γυμνά, άλλα με αθλητικό ύφος, κάποια που αντανακλούν καταναλωτικές μανίες, δωμάτια που μένει το αγοροκόριτσο αλλά και το girly -girl, τα  καθαρά, αποστειρωμένα αλλά και τα χαώδη .

  Αυτά τα υπνοδωμάτια είναι οι καθρέφτες της ιστορίας, της  προσωπικότητας, του πολιτισμού, των εμμονών και της κοινωνικής θέσης των κοριτσιών που τα κατοικούν .

    Βλέμματα στον προσωπικό χώρο της γυναίκας .

Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Eugenie, 25 - Athens, Greece


Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Aisha, 25 - Abu Dhabi


Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Altidon, 19 - Maniche, Haiti


Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Katja, 27 - Cologne, Germany


Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Alysha, 29 - Mumbai, India


Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Kai, 23 - Beijing, China


Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Hala, 28 - Beirut, Lebanon


Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Mickayla, 23 - London, UK


Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Vanessa, 19 - Santa Cruz, California


Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Cynthia Maria, 23 - Beirut, Lebanon


Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Jaad, 30 - Mumbai, India


Ένα δικό της δωμάτιο Facebook Twitter
Sandhini, 31 - Mumbai, India

Φωτογραφία
11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Φωτογραφία / 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Κατέγραψε την πραγματική Αμερική, έβρισκε τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες ανάμεσα στους λιγότερο προνομιούχους, κατάφερε να αλλάξει για πάντα την πορεία της φωτογραφίας και του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Μάρτιν Παρ επιστρέφει για να φωτογραφίσει το ελληνικό καλοκαίρι

Φωτογραφία / Ο Μάρτιν Παρ ετοιμάζεται να φωτογραφίσει ξανά το ελληνικό καλοκαίρι

Ένας από τους πιο σημαντικούς Βρετανούς φωτογράφους θα εκθέσει έργα του στο Hyper Hypo και θα υπογράψει βιβλία και αναμνηστικά που θα είναι διαθέσιμα για όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
M. HULOT
Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

ADM 2024: New Vision / Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

Έχει αφιερώσει πάνω από δύο δεκαετίες στην εξερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην αρχιτεκτονική και το τοπίο και το πρωτοποριακό καλλιτεχνικό της έργο έχει χαράξει μια νέα πορεία στην αρχιτεκτονική φωτογραφία.
ERIETA ATTALI
Photography - A Queer History

Φωτογραφία / Η queer πλευρά της φωτογραφίας σε μια μνημειακή φωτογραφική έκδοση

Δύο Βρετανοί ιστορικοί τέχνης επιμελήθηκαν το «Photography – A Queer History», μια πολυεπίπεδη συλλογή αφιερωμένη στη φωτογραφία που προκαλεί τις κατεστημένες αντιλήψεις για τη σεξουαλικότητα, την ταυτότητα και την έκφραση φύλου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Φωτογραφία / Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Τα «πειρατικά» του πορτρέτα, τα στιγμιότυπα τεμπέλικης ανεμελιάς στις ετοιμόρροπες προβλήτες του West Side αποτελούν μαρτυρία μιας εποχής και μιας κοινότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα για τις ελληνικές επινοήσεις που λύνουν καθημερινά προβλήματα

Φωτογραφία / Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα αφιερωμένο στις λαϊκές ευρεσιτεχνίες

Μια πρωτότυπη συλλογή DIY κατασκευών από «ανώνυμους» designers, από διάφορα σημεία της Ελλάδας, που δίνουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα και ανάγκες, «πατέντες» με τις οποίες συνυπάρχουμε εδώ και χρόνια χωρίς απαραίτητα να το συνειδητοποιούμε.
M. HULOT

σχόλια

10 σχόλια
Το δωμάτιο της Σύνθια Μαρία από το Λίβανο είναι το αγαπημένο μου, και έτσι προσπαθώ να φτιάξω τώρα τον χώρο μου. Λιτό, μίνιμαλ και να έχει την αίσθηση του ''καθαρού''. Φώτο, πόστερς, φλοράλ και πολλά τσιμπραγκαλάκια με κουράζουν απίστευτα. Ομολογώ όμως ότι αν ανοίξω την ντουλάπα μου... αποκαλύπτεται το μυστικό μου! Εκεί κρύβεται το αληθινό δωμάτιο που θα είχα, της Κάτια από την Κολωνία. :P Σε ευχαριστώ ντουλάπα. Με σώζεις όλες τις μέρες! Σάββατο σήμερα ώρα να τα πετάξω όλα στο πάτωμα και να σε τακτοποιήσω και σένα!
Όσον αφορά τον Λίβανο ,για τον οποίο έγινε λόγος, πρέπει να πούμε ότι είναι μια απ τις πιο κοσμικές και ανεκτικές κοινωνίες της Μέσης Ανατολής, όπου τα πολιτικά αξιώματα μοιράζονται ,υποχρεωτικά, ανάμεσα σ όλες τις μεγάλες θρησκευτικές κοινότητες.Νομίζω ότι και οι φωτογραφίες των δυο γυναικών,αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.