Γυμνά του Mario Testino που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ Facebook Twitter

Γυμνά του Mario Testino που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ

0

Μια νέα σειρά παλαιότερων φωτογραφιών από το αρχείο του Mario Testino παρουσιάζονται στην έκθεση με τον τίτλο Undressed που εγκαινιάζεται σήμερα στο Helmut Newton Foundation στο Βερολίνο και θα διαρκέσει έως τις 19 Νοεμβρίου.

H έκθεση Undressed είναι μια ειδική εγκατάσταση που περιλαμβάνει εικόνες μόδας αλλά και γυμνές φωτογραφίες από το αρχείο του Testino και σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το Ίδρυμα Helmut Newton. Το έργο αναλύει τα όρια μεταξύ της μόδας,  του ερωτισμού, της ανατομίας και της τέχνης. Επιπλέον, πρόκειται και για ένα μεταφορικό ξεγύμνωμα (undress) του Mario Testino, το οποίο εμβαθύνει στο αρχείο του και στην πρακτική του. Πενήντα εικόνες τοποθετήθηκαν στους τοίχους σε τρεις από τις αίθουσες εκθέσεων του ιδρύματος, φτάνοντας ακόμα και στις γωνίες του δωματίου ή μέχρι και την οροφή. Αυτή η μορφή παρουσίασης είναι μοναδική τόσο για το έργο του Testino, όσο και για την ιστορία του Ιδρύματος Helmut Newton, γεμίζοντας τα δωμάτια με ανθρώπινα σώματα και συναισθήματα μέσα από τα οποία δημιουργείται ένα επιβλητικό ανθρώπινο τοπίο.

Τιμώντας την επιρροή του Helmut Newton, οι εικόνες του Testino γίνονται αφηρημένα τοπία σώματος, οι πρωταγωνιστές εμφανίζονται ως απλές μορφές, τόρνοι, ακόμη και αγάλματα.

Την έκθεση Undressed πλαισιώνει και ένας κατάλογος που κυκλοφορεί από την TASCHEN μέσα στον οποίο εκτός από τις φωτογραφίες παρουσιάζεται και μια αποκλειστική συζήτηση μεταξύ του Testino και της συνεργάτιδάς του και πρώην διευθύντριας της γαλλικής Vogue, Carine Roitfeld. Περιλαμβάνεται επίσης ένα δοκίμιο από τον ψυχίατρο και ψυχολόγο Manfred Spitzer, ο οποίος προσφέρει μια νευροεπιστημονική προοπτική στην οπτική περί της αντίληψης του ανθρώπινου σώματος και της ομορφιάς. Το Undressed είναι διαθέσιμο για αγορά στο Mira Mira.

―Μερόπη Κοκκίνη

Γυμνά του Mario Testino που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ Facebook Twitter
Clement Mogensen, Copenhagen, 2016, ©Mario Testino
Γυμνά του Mario Testino που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ Facebook Twitter
Marisa Miller, Paris, Vogue Italia, 2000, ©Mario Testino
Γυμνά του Mario Testino που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ Facebook Twitter
Paris, Vogue Hommes International, 1999, ©Mario Testino
Γυμνά του Mario Testino που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ Facebook Twitter
Los Angeles, 2005, ©Mario Testino
|article_no_max_width| |article_no_max_width|

  

Φωτογραφία
0

Μερόπη Κοκκίνη

Η Μερόπη Κοκκίνη γεννήθηκε στην Κύπρο. Άρχισε να δημοσιογραφεί στο περιοδικό «01». Ανήκει στην συντακτική ομάδα της LIFO.
Email: [email protected]
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ