Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter

Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες

0

Ο Matthew Morrocco, που ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη, φωτογραφίζει τον εαυτό του μαζί με ηλικιωμένους άνδρες σε ευάλωτες στιγμές μεγάλης οικειότητας: γυμνούς σε ένα κρεβάτι, ακουμπισμένους στα κάγκελα του μπαλκονιού, καθισμένους δίπλα στο περβάζι.

Οι φωτογραφίες του έχουν μια εξαιρετική δύναμη καθώς κρύβουν έναν σχολιασμό σχετικά με το πως αντιλαμβανόμαστε το ηλικιωμένο σώμα και ειδικά αυτό των γκέι ανδρών στη μετά-AIDS εποχή.

«Ξεκίνησα να εργάζομαι πάνω στο φωτογραφικό πρότζεκτ Complicit (Συνένοχος) το 2012, τρία χρόνια πριν ψηφιστεί το δικαίωμα του γάμου ανάμεσα στα ομόφυλα ζευγάρια. Εκείνη την εποχή θυμάμαι πως σκεφτόμουν τους αγαπημένους μου ανθρώπους που είχαν φύγει από τη ζωή και το πώς αισθάνονταν οι ίδιοι, καθώς πλησίαζε το τέλος τους. Ένιωθαν κάπως χαμένοι και μπερδεμένοι παρατηρώντας τα σώματά τους να μαραίνονται με το πέρασμα του χρόνου» έχει δηλώσει ο καλλιτέχνης ο οποίος χρησιμοποίησε το μέσο κοινωνικής δικτύωσης γκέι ανδρών Grindr για να εντοπίσει τους ηλικιωμένους άνδρες που έγιναν το αντικείμενο των φωτογραφιών του, με τη συναίνεσή τους φυσικά.

Μπορεί να είχα το φωτογραφικό πρότζεκτ στο μυαλό μου αλλά αυτό που βρήκα μέσα από την επαφή με αυτούς τους άνδρες ήταν μια ουσιαστική ανθρώπινη επαφή. Πήγα στα σπίτια τους, ήπιαμε μαζί τσάι, κλάψαμε, μοιραστήκαμε οργασμούς και είπαμε τις πιο βαθιές μας σκέψεις.

«Μπορεί να είχα το φωτογραφικό πρότζεκτ στο μυαλό μου αλλά αυτό που βρήκα μέσα από την επαφή με αυτούς τους άνδρες ήταν μια ουσιαστική ανθρώπινη επαφή. Πήγα στα σπίτια τους, ήπιαμε μαζί τσάι, κλάψαμε, μοιραστήκαμε οργασμούς και είπαμε τις πιο βαθιές μας σκέψεις» λέει ο ίδιος.

Μέσα από τις σεξουαλικές συνευρέσεις με αυτούς τους άνδρες μπόρεσε να μάθει περισσότερα για την ιστορία του queer κινήματος ενώ μέσα από τις φωτογραφίες του αμφισβήτησε την αδυναμία της κοινωνίας να δει ανθρώπους πάνω από μια ορισμένη ηλικία ως σεξουαλικά όντα που επιθυμούν επαφή, στοργή και συντροφικότητα.

Στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, που υπάρχει μια γενικότερη αφύπνιση ενάντια στις ανισότητες της εξουσίας, η οπτική του Morocco, που υμνεί το σεξ μεταξύ νέων και ηλικιωμένων ανδρών, μπορεί να προκαλέσει δυσφορία. Όμως αν κανείς αν δει τις φωτογραφίες δίχως προκαταλήψεις θα διαπιστώσει ότι ο φωτογράφος και τα μοντέλα του υπάρχουν μέσα σε μια τρυφερή συμβίωση.

Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter
Φωτο: Matthew Morrocco
Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter
Φωτο: Matthew Morrocco
Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter
Φωτο: Matthew Morrocco
Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter
Φωτο: Matthew Morrocco
Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter
Φωτο: Matthew Morrocco
Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter
Φωτο: Matthew Morrocco
Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter
Φωτο: Matthew Morrocco
Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter
Φωτο: Matthew Morrocco
Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter
Φωτο: Matthew Morrocco
Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter
Φωτο: Matthew Morrocco
Η ερωτική ζωή ενός νεαρού φωτογράφου με ηλικιωμένους άνδρες Facebook Twitter
Φωτο: Matthew Morrocco


Info

Ο Matthew Morrocco έχει σπουδάσει Φιλοσοφία από στο Gallatin School of Individualized Study της Νέας Υόρκης και έχει πάρει master στις Οπτικές Τέχνες (MFA) από το Πανεπιστήμιο Columbia. H σειρά Complicit μόλις κυκλοφόρησε και σε βιβλίο από τη MATTE editions.

Οι φωτογραφίες παραχωρήθηκαν στο LIFO.gr από τον ίδιο τον καλλιτέχνη. Απαγορεύεται η αναδημοσίευσή τους.

Φωτογραφία
0

Μερόπη Κοκκίνη

Η Μερόπη Κοκκίνη γεννήθηκε στην Κύπρο. Άρχισε να δημοσιογραφεί στο περιοδικό «01». Ανήκει στην συντακτική ομάδα της LIFO.
Email: [email protected]
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ