Τα τρία μόνο τεύχη του ιαπωνικού περιοδικού Provoke που κυκλοφόρησαν το 1968-69 ήταν αρκετά για να το αναδείξουν ως ένα μοναδικό δείγμα της μεταπολεμικής φωτογραφικής τέχνης. Οι σελίδες του βραχύβιου περιοδικού φιλοξένησαν μερικές από τις καλύτερες στιγμές της σύγχρονης καλλιτεχνικής φωτογραφίας και προέκυψαν σε μία εποχή έντονου κοινωνικού και πολιτικού μετασχηματισμού στην Ιαπωνία κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960 και στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Οι φωτογραφίες του Provoke έχουν μια τολμηρή εικαστική γλώσσα και αποτελούν τις σκληρές, κοκκώδεις και θολές νύξεις μια μεταπολεμικής πραγματικότητας που αναζητά την νέα ιαπωνική ταυτότητα. Το Art Institute στο Σικάγο, εξετάζει την πολύπλοκη γέννηση του περιοδικού και παρουσιάζει τις κυρίαρχες φωτογραφικές τάσεις που επικρατούσαν στην Ιαπωνία εκθέτοντας 200 περίπου έργα των πιο σημαντικών Γιαπωνέζων φωτογράφων της εποχής- μεταξύ αυτών και των ιδρυτών του Provoke: Daidô Moriyama, Takuma Nakahira, Takahiko Okada, Yutaka Takanashi και Kôji Tak.
Η έκθεση (28 Ιανουαρίου - 30 Απριλίου 2017) είναι μια συμπαραγωγή του Ινστιτούτου Τέχνης του Σικάγο (Art Institute of Chicago), του μουσείου Albertina της Βιέννης, του Fotomuseum Winterthur και του Le Bal στο Παρίσι.