Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter

Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA

0

Ελάχιστοι φωτογράφοι έχουν έργο τόσο βαθύ, ειλικρινές και ασυμβίβαστο όσο η Nan Goldin. Έγινε γνωστή γιατί κατέγραψε την αγάπη, τον έρωτα, τη σεξουαλικότητα, την ομορφιά, την αίγλη και την παρακμή, τον πόνο και τον θάνατο παρουσιάζοντας τη ζωή της και τους ανθρώπους της. Η οπτική της γλώσσα και ο τρόπος που προσέγγισε την λεγόμενη «κοινωνική προσωπογραφία» όχι μόνο απέρριψε τα συμβατικά όρια του μέσου της φωτογραφίας αλλά δημιούργησε και κάτι μοναδικό: ένα καθρέφτη του εαυτού της, αλλά και του κόσμου.

Το Ballad of Sexual Dependency - η σειρά ορόσημο της φωτογράφου-είναι η βαθιά προσωπική της αφήγηση, ένα οπτικό προσωπικό ημερολόγιο, το χρονικό της πάλης για την οικειότητα και την κατανόηση ανάμεσα στους φίλους, την οικογένεια και τους εραστές της. Η σειρά που περιλαμβάνει φωτογραφίες που τραβήχτηκαν μεταξύ του 1979 και του 1986 παρουσιάζεται σε μία καθηλωτική, μεγάλης κλίμακας έκθεση στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στη Νέα Υόρκη μέχρι και τις 12 Φεβρουαρίου. 

―Μαρούσα Θωμά

Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"Buzz and Nan at the Afterhours," Νέα Υόρκη,1980. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. ©2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"David and Butch Crying at Tin Pan Alley," Νέα Υόρκη, 1981. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. ©2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"Self-Portrait in Blue Bathroom,"Λονδίνο, 1980. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. ©2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"Self-Portrait in Blue Bathroom,"Λονδίνο 1980. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. ©2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"Max and Richard," Νέα Υόρκη, 1983. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. ©2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"Nan and Brian in Bed," Νέα Υόρκη, 1983. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. ©2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"Nan and Dickie in the York Motel," New Jersey,1980. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. © 2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"Nan on Brian’s Lap, Nan’s Birthday," Νέα Υόρκη, 1981. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. © 2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"Nan One Month After Being Battered," 1984. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. ©2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"Philippe H. and Suzanne Kissing at Euthanasia," Νέα Υόρκη, 1981. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. ©2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"Rise and Monty Kissing," Νέα Υόρκη, 1980. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. ©2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"The Hug," Νέα Υόρκη, 1980. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. ©2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"C.Z. and Max on the Beach," Μασαχουσέτη, 1976. The Museum of Modern Art,Νέα Υόρκη. Δωρεά του Jon L. Stryker. © 2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"The Parents Wedding Photo," Μασαχουσέτη, 1985. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. Δωρεά του Richard O. Rieger. © 2016 Nan Goldin
Η «Μπαλάντα της σεξουαλικής εξάρτησης», οι φωτογραφίες -ορόσημο της Nan Goldin, εκτίθενται στο MoMA Facebook Twitter
"Trixie on the Cot," Νέα Υόρκη, 1979. The Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη. Δωρεά των Marian και James H. Cohen στη μνήμη του γιού τους Michael Harrison Cohen. © 2016 Nan Goldin
Φωτογραφία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ