Κορυφαίος ηθοποιός, αλλά και ποιητής, ζωγράφος, φωτογράφος, μουσικός και αντρικό πρότυπο μιας διαχρονικής μποέμ προδιάθεσης (ειδικά τώρα πια που έφυγε ο Σαμ Σέπαρντ), ο 60χρονος –εδώ και δυο εβδομάδες– σταρ είχε από μικρός την ανησυχία της περιπλάνησης και τη ροπή προς τον κοσμοπολιτισμό, αφού τέτοια ήταν τα οικογενειακά του βιώματά.
Γεννημένος στο Μανχάταν από Δανό πατέρα και Αμερικανίδα μητέρα (γνωρίστηκαν στη Νορβηγία, όπου εκείνη εργαζόταν στην αμερικανική πρεσβεία, και παντρεύτηκαν στην Ολλανδία), ακολούθησε μικρός τους γονείς του στην αναζήτηση διαφορετικής ζωής στη Λατινική Αμερική, όπου τελικά εγκαταστάθηκαν στην Αργεντινή.
Μετά από μερικά χρόνια οι γονείς του χώρισαν όμως, κι εκείνος ακολούθησε τη μητέρα του πίσω στις ΗΠΑ, και συγκεκριμένα στα βόρεια της πολιτείας της Νέας Υόρκης. Μετά τις σπουδές έζησε για μερικά χρόνια στη Δανία για να επιστρέψει εκ νέου και να ξεκινήσει μια από τις πιο ενδιαφέρουσες και ελκυστικές πορείες στην πρόσφατη ιστορία του κινηματογράφου.
Ο 60χρονος –εδώ και δυο εβδομάδες– σταρ είχε από μικρός την ανησυχία της περιπλάνησης και τη ροπή προς τον κοσμοπολιτισμό, αφού τέτοια ήταν τα οικογενειακά του βιώματά.
Πριν από λίγο καιρό, στα τέλη του Σεπτέμβρη, οι New York Times, ενόψει της περιοδείας που θα ξεκινούσε για την προώθηση της νέας του ταινίας, Green Book, σε σκηνοθεσία Πίτερ Φαρέλι (βγήκε στις αμερικανικές αίθουσες το προηγούμενο σαββατοκύριακο, κερδίζοντας διθυραμβικές κριτικές), του ζήτησαν να τραβήξει κάποιες πολαρόιντ από τα διάφορα μέρη που θα βρισκόταν: την Μαδρίτη, τη Βαρκελώνη και την Ζυρίχη.
Ο Βίγκο Μόρτενσεν επέλεξε να εστιάσει στη χλωρίδα υπό το θολό φθινοπωρινό φως.
Με στοιχεία από τους New York Times
σχόλια