Λουλούδια στο τέλος της μέρας: Οι φθινοπωρινές πολαρόιντ του Βίγκο Μόρτενσεν

Λουλούδια στο τέλος της μέρας: Οι φθινοπωρινές πολαρόιντ του Βίγκο Μόρτενσεν Facebook Twitter
Η Νέα Υόρκη του Βίγκο Μόρτενσεν υπό το θολό φθινοπωρινό φως. © Viggo Mortensen
0

Κορυφαίος ηθοποιός, αλλά και ποιητής, ζωγράφος, φωτογράφος, μουσικός και αντρικό πρότυπο μιας διαχρονικής μποέμ προδιάθεσης (ειδικά τώρα πια που έφυγε ο Σαμ Σέπαρντ), ο 60χρονος –εδώ και δυο εβδομάδες– σταρ είχε από μικρός την ανησυχία της περιπλάνησης και τη ροπή προς τον κοσμοπολιτισμό, αφού τέτοια ήταν τα οικογενειακά του βιώματά.

Γεννημένος στο Μανχάταν από Δανό πατέρα και Αμερικανίδα μητέρα (γνωρίστηκαν στη Νορβηγία, όπου εκείνη εργαζόταν στην αμερικανική πρεσβεία, και παντρεύτηκαν στην Ολλανδία), ακολούθησε μικρός τους γονείς του στην αναζήτηση διαφορετικής ζωής στη Λατινική Αμερική, όπου τελικά εγκαταστάθηκαν στην Αργεντινή. 

Μετά από μερικά χρόνια οι γονείς του χώρισαν όμως, κι εκείνος ακολούθησε τη μητέρα του πίσω στις ΗΠΑ, και συγκεκριμένα στα βόρεια της πολιτείας της Νέας Υόρκης. Μετά τις σπουδές έζησε για μερικά χρόνια στη Δανία για να επιστρέψει εκ νέου και να ξεκινήσει μια από τις πιο ενδιαφέρουσες και ελκυστικές πορείες στην πρόσφατη ιστορία του κινηματογράφου.

Ο 60χρονος –εδώ και δυο εβδομάδες– σταρ είχε από μικρός την ανησυχία της περιπλάνησης και τη ροπή προς τον κοσμοπολιτισμό, αφού τέτοια ήταν τα οικογενειακά του βιώματά.

Πριν από λίγο καιρό, στα τέλη του Σεπτέμβρη, οι New York Times, ενόψει της περιοδείας που θα ξεκινούσε για την προώθηση της νέας του ταινίας, Green Book, σε σκηνοθεσία Πίτερ Φαρέλι (βγήκε στις αμερικανικές αίθουσες το προηγούμενο σαββατοκύριακο, κερδίζοντας διθυραμβικές κριτικές), του ζήτησαν να τραβήξει κάποιες πολαρόιντ από τα διάφορα μέρη που θα βρισκόταν: την Μαδρίτη, τη Βαρκελώνη και την Ζυρίχη.

Ο Βίγκο Μόρτενσεν επέλεξε να εστιάσει στη χλωρίδα υπό το θολό φθινοπωρινό φως.

Λουλούδια στο τέλος της μέρας: Οι φθινοπωρινές πολαρόιντ του Βίγκο Μόρτενσεν Facebook Twitter
Ο 60χρονος –εδώ και δυο εβδομάδες– σταρ είχε από μικρός την ανησυχία της περιπλάνησης και τη ροπή προς τον κοσμοπολιτισμό, αφού τέτοια ήταν τα οικογενειακά του βιώματά. © Viggo Mortensen
Λουλούδια στο τέλος της μέρας: Οι φθινοπωρινές πολαρόιντ του Βίγκο Μόρτενσεν Facebook Twitter
© Viggo Mortensen
Λουλούδια στο τέλος της μέρας: Οι φθινοπωρινές πολαρόιντ του Βίγκο Μόρτενσεν Facebook Twitter
© Viggo Mortensen
Λουλούδια στο τέλος της μέρας: Οι φθινοπωρινές πολαρόιντ του Βίγκο Μόρτενσεν Facebook Twitter
© Viggo Mortensen
Λουλούδια στο τέλος της μέρας: Οι φθινοπωρινές πολαρόιντ του Βίγκο Μόρτενσεν Facebook Twitter
© Viggo Mortensen
Λουλούδια στο τέλος της μέρας: Οι φθινοπωρινές πολαρόιντ του Βίγκο Μόρτενσεν Facebook Twitter
© Viggo Mortensen
Λουλούδια στο τέλος της μέρας: Οι φθινοπωρινές πολαρόιντ του Βίγκο Μόρτενσεν Facebook Twitter
© Viggo Mortensen
Λουλούδια στο τέλος της μέρας: Οι φθινοπωρινές πολαρόιντ του Βίγκο Μόρτενσεν Facebook Twitter
© Viggo Mortensen

Με στοιχεία από τους New York Times

Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ