Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter
14

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Πώς να είναι άραγε οι άνθρωποι που επιλέγουν να αφιερώσουν ολόκληρη την ζωή τους ταριχεύοντας, καλλωπίζοντας, και διατηρώντας ανατριχιαστικά πτώματα ζώων;

Ο φωτογράφος Mike McGregor, ο οποίος μεγάλωσε σε ένα περιβάλλον γεμάτο από ταριχευμένα ζώα και σε μία οικογένεια κυνηγών, διερευνά τη σχέση μεταξύ των ταριχευτών και των «ζώων» τους στην σειρά φωτογραφιών του Preserve (Διατήρηση).

Ενώ οι πρωταγωνιστές του (όλοι φωτογραφημένοι στα εργαστήρια τους στην βορειοανατολική Αμερική) δεν μοιάζουν εκ πρώτης όψεως να έχουν τίποτα κοινό μεταξύ τους , φαίνονται να δείχνουν όλοι μία σχεδόν τρυφερή οικειότητα στα  ψεύτικα-νεκρά ζώα τους...

 

1.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

2.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

3.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

4.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

5.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

6.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

7.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

8.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

9.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

10.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

11.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

12.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

13.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

[ via ]

Φωτογραφία
14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

8 σχόλια
Χαρακτηριστικό παράδειγμα μικροψυχίας του ανθρώπινου είδους και απόδειξη ότι η ύπαρξή μας στον κόσμο είναι η αιτία που υποφέρουν εκατομμύρια είδη στον πλανήτη, μόνο και μόνο επειδή ζουν μαζί μας. Θα περίμενα λίγη μεγαλύτερη ευαισθησία από τη lifo. Μην βολευτεί κανείς πίσω από το πρόσχημα της υποκειμενικότητας της αισθητικής. Μην βαυκαλίζεστε. Όταν πρόκειται για τη ζωή και το θάνατο, παύει να είναι "επιλογή" σου αν σου αρέσει ή όχι, αν το υιοθετείς ή όχι. Το δικαίωμα στη ζωή ανήκει σε όλα τα ζώα του πλανήτη με τον ίδιο τρόπο που ανήκει σε εμάς, και η πρακτική της ταρίχευσης (όπως και κάθε μορφή εκμετάλλευσης των ζώων) είναι φρικτά αποτροπιαστική, δημιούργημα του μοναδικού είδους που υποτίθεται ότι γνωρίζει να ξεχωρίσει το σωστό από το λάθος.
Αν και είμαι αντίθετη γενικά με αυτό το "επάγγελμα", μπορώ να κατανοήσω ένα ταριχευμένο λιοντάρι ή λύκο ή ελάφι....Το ταριχευμένο άλογο όμως αδυνατώ.....
κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα έχουν για να σκοτώνουν πανέμορφα πλασματάκια, να τα παραγεμίζουν με ό,τι σκατά, και να τα θαυμάζουν μετά, νεκρά και παγωμένα στο χρόνο. όσο για τα μουσεία φυσικής ιστορίας, υπάρχει μια μεγάλη συζήτηση σχετικά με το τι εκθέματα θα έπρεπε να έχουν - ανάλογα και με το τι σκοπούς εξυπηρετούν.
Για τα κόκκινα μάτια δεν ξέρω, μπορεί να είναι διαδικασία της ταρίχευσης (?) πάντως το υπόλοιπο είναι απλά ένα περίεργο ελαφάκι.. http://en.wikipedia.org/wiki/Tufted_deer
blance, σκέψου αυτό που είπες λίγο καλύτερα. Τι να τα κάνουμε τα μουσεία φυσικής ιστορίας αν για να φτιαχτούν προϋποτίθενται δολοφονίες αθώων πλασμάτων; Ποια ιστορία και ποια επιστήμη, όταν αυτή δεν υπηρετεί την ευζωία όλων των πλασμάτων του κόσμου και δεν δείχνει τον ίδιο σεβασμό στην ύπαρξή τους;