Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter

Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr

0

Ο Νεοϋορκέζος φωτογράφος Matthew Pillsbury ξεκίνησε να πειραματίζεται με τους μεγάλους χρόνους λήψεων, όταν ήταν ακόμα φοιτητής στο School of Visual Arts στις αρχές του 2000 και φωτογράφιζε φίλους του να βλέπουν τηλεόραση. Αυτά τα πρώτα του πειράματα οδήγησαν στο Screen Lives, ένα πρότζεκτ με ασπρόμαυρες αρχικά λήψεις, που στη συνέχεια εμπλουτίστηκε και με έγχρωμες και που εστιάζει θεματικά στον χρόνο και στη δυναμική της τεχνολογίας στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου. Περισσότερες πληροφορίες για τη δουλειά του μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του: http://matthewpillsbury.com/

―Oι φωτογραφίες παραχωρήθηκαν στο LIFO.gr από τον δημιουργό τους για αποκλειστική χρήση. 

Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
Το "Screen Lives" του Matthew Pillsbury στο LIFO.gr Facebook Twitter
©Matthew Pillsbury
0

Μαρούσα Θωμά

Γεννήθηκε στη Λέσβο. Υπεύθυνη του Lightbox στο LIFO.gr.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ