Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF) Facebook Twitter

Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF)

0

Για την Mel Bles, το γυναικείο κορμί έχει μια μαγική δύναμη και η λέξη Islands, που είναι ο τίτλος της καινούργιας φωτογραφικής δουλειάς της και παρουσιαζεται αυτές τις μέρες στη Webber Gallery του Λονδίνου, εμπεριέχει αυτή την υπέροχη αίσθηση του να είσαι γυναίκα. Οι φωτογραφίες της είναι μια μελέτη της γυναικείας φόρμας με τομές που δημιουργούνται από τις χαραγμένες πάνω στην εικόνα πλούσιες, μελανές γραμμές. Φωτογραφίζει λοιπόν το γυναικείο σώμα σαν τοπίο μέσα σε ένα άλλο τοπίο, συνήθως ερημικό ενώ οι φωτογραφίες της μοιάζουν με τα κομμάτια ενός άλυτο και αιώνιου παλζ που είναι η ίδια η γυναικεία φύση. 

«Το γυναικείο σώμα εκφράζει κάτι μυστηριώδες, φανταστικό και εξωτικό αλλά είναι ταυτόχρονα αποξενωμένο και έντονα προσωπικό. Εμπεριέχει μέσα του αυτές τις μεγάλες αντιθέσεις.» Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με τις αλλαγές που βίωνε η φωτογράφος ενώ δούλευε τη σειρά. «Ήταν μια πολύ σημαντική περίοδος για μένα. Η μητέρα μου ήταν πολύ άρρωστη, πέθαινε...και η κόρη μου ήταν πολύ νέα. Το να είσαι γυναίκα σε αυτή τη περίοδο της ζωής σου είναι συναρπαστικό αλλά ταυτόχρονα αποξενωτικό. Προσπαθείς να πάρεις όλη την εμπειρία που αυτή η ηλικιωμένη γυναίκα σου έχει δώσει και να την μεταφέρεις σε κάτι καινούργιο. Είναι σαν να εξερευνάς όλες τις διαφορετικές αποχρώσεις τις ζωής.

 

Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF) Facebook Twitter
©Mel Bles

Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF) Facebook Twitter
©Mel Bles
Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF) Facebook Twitter
©Mel Bles
Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF) Facebook Twitter
©Mel Bles
Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF) Facebook Twitter
©Mel Bles
Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF) Facebook Twitter
©Mel Bles
Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF) Facebook Twitter
©Mel Bles
Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF) Facebook Twitter
©Mel Bles
Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF) Facebook Twitter
©Mel Bles
Τα «Νησιά» της θηλυκότητας (NSWF) Facebook Twitter
©Mel Bles
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ