Για τον Τεξανό φωτογράφο Randal Levenson η ζωή είναι συναρπαστική όταν βρίσκεται σε κίνηση. «Μου αρέσει να βρίσκομαι στο δρόμο, να μην ξέρω τι υπάρχει στην επόμενη στροφή, ποια θα είναι η επόμενη μου συνάντηση». Αυτή η στάση ζωής πάντα τον οδηγούσε στην επόμενη του περιπέτεια. Μετά από μία τυχαία συνάντηση με έναν φίλο του, βρέθηκε στο Maine, για το Fryeburg Fair και έδωσε το έναυσμα για το In Search of the Monkey Girl, ένα δεκαετές πρότζεκτ στη δεκαετία του '70 όπου κατέγραψε τις τελευταίες μέρες των freakshows της Αμερικής.
Η Joseph Bellows Gallery παρουσιάζει μέχρι τις 13 Οκτωβρίου τη ρετροσπεκτίβα του έργου του Levenson, σχεδόν 40 χρονιά μετά το τελευταίο πορτρέτο της σειράς του. Σήμερα που τα freakshows έχουν εξαφανιστεί, οι φωτογραφίες του με τον Άνθρωπο Κροκόδειλο, την Bebe Grenouille, τον Willie "Popeye" Ingram και την World's Smallest Mother φαντάζουν σαν σουρεαλιστικές καρτ-ποστάλ από το παρελθόν. «Οι άνθρωποι των τσίρκων είχαν τις δικές τους κοινότητες και ζούσαν απομονωμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο. Τους θεωρούσαν φρικιά, αλλά στην πραγματικότητα ήταν πολύ ευγενικά και συχνά ευφυή πλάσματα».Ενώ η κάμερά του εστιάζει στην διαφορετικότητα ο Levenson αντιμετώπιζε τους ανθρώπους που φωτογράφιζε ως φίλους και συνεργάτες. «Φωτογράφιζα τα φρικιά σαν κανονικούς ανθρώπους. Μερικοί με συγκρίνουν με την Diane Arbus, αλλά αυτό είναι λάθος· η Arbus φωτογράφιζε τους κανονικούς ανθρώπους σαν φρικιά».
Παρουσιάζουμε μερικές από τις φωτογραφίες του.