Ποιο μήνυμα θέλουν να μας στείλουν οι αλυσίδες πώλησης ηλεκτρικών ειδών;

Ποιο μήνυμα θέλουν να μας στείλουν οι αλυσίδες πώλησης ηλεκτρικών ειδών; Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Μέσα στα χρόνια τις παρακολουθούμε να διαφημίζονται. Διαφορετικό χρώμα, διαφορετική ταυτότητα, διαφορετικό μήνυμα, διαφορετική προσφορά. 

Αλλά από εχθές, αγνοώντας τη δίνη του ανταγωνισμού, τις βλέπουμε να ενώνονται για να υποστηρίξει η μία την άλλη. Συνεργάζονται σε μία νέα συνθήκη που ξεπερνά εντελώς το πλαίσιο του ανταγωνισμού, αλλάζοντας τα δεδομένα που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Παροτρύνουν τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα άλλο κατάστημα ανταγωνιστικό. Διαφορετικό χρώμα, διαφορετική ταυτότητα, αλλά ένα κοινό μήνυμα, ενδεχομένως μια προσφορά. Το φαινόμενο είναι πρωτόγνωρο. Μόνο κάποιος πολύ σημαντικός λόγος θα μπορούσε να τις φέρει τόσο κοντά.

Ποιος είναι αυτός; Σίγουρα δε θα μας αφήσουν με ερωτηματικά. Φαίνεται ότι θα υπάρξει και συνέχεια.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM
Η εκδίκηση του γραφείου

Living / Η εκδίκηση του γραφείου

Πολλά διευθυντικά στελέχη αμφισβητούν έντονα πλέον την τηλεργασία και πιστεύουν ότι το να βρίσκονται οι εργαζόμενοι κάθε μέρα στο γραφείο είναι καλό για την επιχείρηση – και το να βρίσκονται στο γραφείο όσο περισσότερες ώρες γίνεται, είναι ακόμη καλύτερο.
THE LIFO TEAM