Υπό έρευνα βρίσκεται μια διαφήμιση που δείχνει έναν άνδρα να τρώει ένα σάντουιτς με νυχτερίδα στην Αυστραλία.
Η διαφήμιση από την εταιρεία εξοπλισμού εξωτερικού χώρου Boating Camping Fishing (BCF) έχει προβληθεί περισσότερες από 250.000 φορές στο YouTube.
Στην επίμαχη διαφήμιση, ένας άντρας αστειεύεται ότι η πανδημία προκλήθηκε από κάποιον που τρώει νυχτερίδες.
Υπενθυμίζεται ότι τα πρώιμα κρούσματα του κορωνοϊού εμφανίστηκαν σε μια αγορά ζώντων ζώων στη Γουχάν, αλλά δεν υπήρξε καμία οριστική απόδειξη ότι από εκεί προήλθε και εξαπλώθηκε ο ιός.
Ωστόσο αυτό αρκεί για να προκαλέσει επιπλέον εντάσεις μεταξύ Αυστραλίας και Κίνας.
«Τα Πρότυπα Διαφημίσεων έχουν λάβει πολλές καταγγελίες σχετικά με την διαφημιστική καμπάνια της καλοκαιρινής εκστρατείας της BCF και βρίσκονται στη διαδικασία αξιολόγησης αυτών των καταγγελιών προκειμένου να εξακριβωθεί αν εγείρουν ζητήματα», δήλωσε εκπρόσωπος του Γραφείου Διαφημιστικών Προτύπων στο BBC.
Εκπρόσωπος της BCF δήλωσε νωρίτερα στα αυστραλιανά ΜΜΕ ότι η εκστρατεία μάρκετινγκ αναγνωρίζει ότι πολλοί Αυστραλοί θα μείνουν σπίτι αυτό το καλοκαίρι και τους ενθαρρύνει να εξερευνήσουν τη δική τους περιοχή.
«Φυσικά κατανοούμε τη σοβαρότητα της πανδημίας και της εξάπλωσης του Covid-19, αλλά είναι σαφές ότι αυτή η διαφήμιση πλαισιώνεται με το ίδιο πνεύμα», επισήμανε.
Η BCF δεν είναι ξένη στους ερευνητές διαφημιστικού περιεχομένου της Αυστραλίας, καθώς είναι η εταιρεία που είχε τις περισσότερες καταγγελίες τόσο το 2016 όσο και το 2018.
«Με την πάροδο των ετών η BCF καθιέρωσε μια παράδοση ασεβών εκστρατειών στο πνεύμα της καλής διασκέδασης και του χιούμορ», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.
Την ίδια ώρα, οι σχέσεις μεταξύ Αυστραλίας και Κίνας παραμένουν σε τεντωμένο σκοινί.
Η διαφήμιση θα μπορούσε να εντείνει ακόμη περισσότερο τις μεταξύ τους σχέσεις.
Η Αυστραλία υποστήριξε μια παγκόσμια έρευνα σχετικά με την προέλευση του κορωνοϊού τον Απρίλιο. Έκτοτε, οι αυστραλιανές εισαγωγές βρίσκονται στο προσκήνιο ενώ οι Κινέζοι φοιτητές και τουρίστες προειδοποιήθηκαν να μην ταξιδέψουν στην Αυστραλία, επικαλούμενοι φόβους για ρατσιστικές αντιδράσεις.
Τον Νοέμβριο, η Κίνα επέβαλε φόρους στο κρασί της Αυστραλίας έως και 212%, λέγοντας ότι αυτά ήταν προσωρινά μέτρα για να σταματήσουν οι επιδοτούμενες εισαγωγές αυστραλιανού οίνου.
Με πληροφορίες του BBC