Αυστραλία: Υπό διερεύνηση η διαφήμιση με τον άνδρα που τρώει σάντουιτς με νυχτερίδα

Αυστραλία: Υπό διερεύνηση η διαφήμιση με τον άνδρα που τρώει σάντουιτς με νυχτερίδα Facebook Twitter
Αυστραλία: Υπό διερεύνηση η διαφήμιση με τον άνδρα που τρώει σάντουιτς με νυχτερίδα (BFC)
0

Υπό έρευνα βρίσκεται μια διαφήμιση που δείχνει έναν άνδρα να τρώει ένα σάντουιτς με νυχτερίδα στην Αυστραλία.

Η διαφήμιση από την εταιρεία εξοπλισμού εξωτερικού χώρου Boating Camping Fishing (BCF) έχει προβληθεί περισσότερες από 250.000 φορές στο YouTube.

Στην επίμαχη διαφήμιση, ένας άντρας αστειεύεται ότι η πανδημία προκλήθηκε από κάποιον που τρώει νυχτερίδες.

Υπενθυμίζεται ότι τα πρώιμα κρούσματα του κορωνοϊού εμφανίστηκαν σε μια αγορά ζώντων ζώων στη Γουχάν, αλλά δεν υπήρξε καμία οριστική απόδειξη ότι από εκεί προήλθε και εξαπλώθηκε ο ιός.

Ωστόσο αυτό αρκεί για να προκαλέσει επιπλέον εντάσεις μεταξύ Αυστραλίας και Κίνας.

«Τα Πρότυπα Διαφημίσεων έχουν λάβει πολλές καταγγελίες σχετικά με την διαφημιστική καμπάνια της καλοκαιρινής εκστρατείας της BCF και βρίσκονται στη διαδικασία αξιολόγησης αυτών των καταγγελιών προκειμένου να εξακριβωθεί αν εγείρουν ζητήματα», δήλωσε εκπρόσωπος του Γραφείου Διαφημιστικών Προτύπων στο BBC.

Εκπρόσωπος της BCF δήλωσε νωρίτερα στα αυστραλιανά ΜΜΕ ότι η εκστρατεία μάρκετινγκ αναγνωρίζει ότι πολλοί Αυστραλοί θα μείνουν σπίτι αυτό το καλοκαίρι και τους ενθαρρύνει να εξερευνήσουν τη δική τους περιοχή.

«Φυσικά κατανοούμε τη σοβαρότητα της πανδημίας και της εξάπλωσης του Covid-19, αλλά είναι σαφές ότι αυτή η διαφήμιση πλαισιώνεται με το ίδιο πνεύμα», επισήμανε.

Η BCF δεν είναι ξένη στους ερευνητές διαφημιστικού περιεχομένου της Αυστραλίας, καθώς είναι η εταιρεία που είχε τις περισσότερες καταγγελίες τόσο το 2016 όσο και το 2018.

«Με την πάροδο των ετών η BCF καθιέρωσε μια παράδοση ασεβών εκστρατειών στο πνεύμα της καλής διασκέδασης και του χιούμορ», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.

Την ίδια ώρα, οι σχέσεις μεταξύ Αυστραλίας και Κίνας παραμένουν σε τεντωμένο σκοινί.

Η διαφήμιση θα μπορούσε να εντείνει ακόμη περισσότερο τις μεταξύ τους σχέσεις.

Η Αυστραλία υποστήριξε μια παγκόσμια έρευνα σχετικά με την προέλευση του κορωνοϊού τον Απρίλιο. Έκτοτε, οι αυστραλιανές εισαγωγές βρίσκονται στο προσκήνιο ενώ οι Κινέζοι φοιτητές και τουρίστες προειδοποιήθηκαν να μην ταξιδέψουν στην Αυστραλία, επικαλούμενοι φόβους για ρατσιστικές αντιδράσεις.

Τον Νοέμβριο, η Κίνα επέβαλε φόρους στο κρασί της Αυστραλίας έως και 212%, λέγοντας ότι αυτά ήταν προσωρινά μέτρα για να σταματήσουν οι επιδοτούμενες εισαγωγές αυστραλιανού οίνου.

Με πληροφορίες του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ηγέτης των Σερβοβόσνιων διαφεύγει στη Μόσχα καθώς οι Αρχές εντείνουν τις προσπάθειες σύλληψής του

Διεθνή / Ο ηγέτης των Σερβοβόσνιων διαφεύγει στη Μόσχα καθώς οι Αρχές εντείνουν τις προσπάθειες σύλληψής του

Η Μόσχα έχει μακρά παράδοση αδιαφορίας προς τα εντάλματα της Interpol, όταν πρόκειται για πρόσωπα με πολιτική σημασία ή συμμαχική στάση απέναντι στο Κρεμλίνο
LIFO NEWSROOM
Τα νομοσχέδια κατά των τρανς στις ΗΠΑ γίνονται όλο και πιο «ακραία», προειδοποιεί φιλανθρωπική οργάνωση

Διεθνή / Τα νομοσχέδια κατά των τρανς ατόμων στις ΗΠΑ γίνονται όλο και πιο «ακραία»

Η Αμερικανική Ένωση Πολιτικών Ελευθεριών έχει παρακολουθήσει τουλάχιστον 1.570 προτεινόμενα νομοσχέδια που στοχεύουν στα δικαιώματά τους, με 527 μόνο τους πρώτους τρεις μήνες του 2025
LIFO NEWSROOM
Σουηδία: Η κυβέρνηση προωθεί νομοσχέδιο με «κανόνες συμπεριφοράς» για μετανάστες - Οι παραβάτες θα απελαύνονται

Διεθνή / Σουηδία: Η κυβέρνηση προωθεί «κανόνες συμπεριφοράς» για μετανάστες - Οι παραβάτες θα απελαύνονται

Οι «παραβάσεις του τρόπου ζωής» θα αφορούν τη διάπραξη αδικήματος, τη διατάραξη της δημόσιας τάξης αλλά και την υπεράσπιση της τρομοκρατίας ή ενεργειών που «απειλούν την ασφάλεια» της χώρας
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Ghibli Style που έχει γίνει παγκόσμιο viral και γιατί προκαλεί αντιδράσεις

Διεθνή / Τι είναι το Ghibli Style που έχει γίνει παγκόσμιο viral και γιατί προκαλεί αντιδράσεις

Τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που παράγουν εικόνες, όπως αυτό του ChatGPT αλλά και το Midjourney, μπορούν να μιμηθούν το στυλ του Χαγιάο Μιγιαζάκι λαμβάνοντας μόνο μερικές οδηγίες και μία εικόνα αναφοράς από τον χρήστη
LIFO NEWSROOM