Η κυβέρνηση Μπάιντεν συνεργάζεται με εφαρμογές γνωριμιών σε μία προσπάθεια να δείξει στον κόσμο τα οφέλη του εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού.
Εφαρμογές όπως το Hinge, το Tinder, το Match και το Bumble προσφέρουν ειδικά κίνητρα στους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των σημάτων που δείχνουν την κατάσταση εμβολιασμού του καθενός και την ελεύθερη πρόσβαση σε premium περιεχόμενο.
Τα apps BLK και Chispa θα ενισχύσουν τα προφίλ των χρηστών όσων έχουν εμβολιαστεί, ώστε να είναι πιο ορατά σε πιθανούς συντρόφους.
Το OkCupid θα επιτρέψει στους χρήστες να φιλτράρουν τους πιθανούς συντρόφους τους, με βάση το εάν έχουν κάνει το εμβόλιο.
Ο Λευκός Οίκος λέει ότι οι εφαρμογές θα βοηθήσουν επίσης τους χρήστες να μάθουν πώς να εμβολιάζονται, συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσής με εκπαιδευτικό υλικό και πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εύρεσης του πλησιέστερου εμβολιαστικού κέντρου.
«Βρήκαμε επιτέλους ένα πράγμα που μας κάνει πιο ελκυστικούς - τον εμβολιασμό», δήλωσε ο σύμβουλος του Λευκού Οίκου για τον κορωνοϊό, Andy Slavitt.
Η αμερικανική διοίκηση εντείνει τις προσπάθειές της για να διατηρήσει τη ζήτηση για εμβόλια καθώς ο Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν επιδιώκει να επιτύχει τον στόχο του στο να προσφέρει τουλάχιστον μία δόση στο 70% των ενηλίκων Αμερικανών έως τις 4 Ιουλίου. Η χώρα βρίσκεται τώρα στο 60,5% του πληθυσμού που έχει κάνει τουλάχιστον μία δόση.
Άλλες προσπάθειες προώθησης του εμβολιασμού περιλαμβάνουν δωρεάν βόλτες από εταιρείες όπως είναι οι Uber και Lyft, εταιρικά δώρα και κρατικές λαχειοφόρες αγορές, που προσφέρουν πιθανά χρηματικά έπαθλα σε εμβολιασμένα άτομα.
Τα κίνητρα έχουν βοηθήσει το ποσοστό των πρώτων εμβολιασμών να αυξηθεί από το χαμηλότερο των 551.000 ημερησίως σε περισσότερα από 630.000, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.
Mε πληροφορίες του Associated Press