Χριστίνα Τοψικιώτου/Topsy Bigmama: «Φοράω τα ρούχα, δεν με φοράνε»

Χριστίνα Τοψικιώτου/Topsy Bigmama Facebook Twitter
Ως καλλιτέχνις, μου αρέσει να πειραματίζομαι με την αισθητική μου, χωρίς αυτό να σημαίνει φυσικά ότι καθημερινά φοράω κάποιο ακραίο outfit. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO
0

— Χριστίνα, ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με τη μουσική;

Tραγουδάω και ακούω μουσική από τότε που θυμάμαι. Συνειδητοποίησα ότι έχω καλή φωνή κάπου στα επτά, και από τότε η μουσική, ο χορός και το τραγούδι είναι τα μεγαλύτερα πάθη μου.

— Η RnB/rap πώς μπήκε στη ζωή σου;

Κάπου στα επτά-οκτώ έτυχε να ακούσω από μεγαλύτερα παιδιά το άλμπουμ του 50cent «Get rich or die tryin’». Ήταν τρελά beat, flow, ακόμη και τώρα είναι από τα αγαπημένα μου άλμπουμ.

— Ποια ήταν η στιγμή που αποφάσισες πως ήθελες να ασχοληθείς επαγγελματικά με το κομμάτι αυτό;

Νομίζω από το γυμνάσιο, που τραγουδούσα στο σχολείο σε εκδηλώσεις και ύστερα στο λύκειο, που έκανα live σε τοπικά μαγαζιά. Γενικά, δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να κάνει κάτι διαφορετικό.

It’s the vibe. Ο συνδυασμός της ακουστικής και της οπτικής επαφής. Η μουσική ανέκαθεν επηρέαζε τη μόδα και αντίστροφα. Ως καλλιτέχνις, μου αρέσει να πειραματίζομαι με την αισθητική μου, χωρίς αυτό να σημαίνει φυσικά ότι καθημερινά φοράω κάποιο ακραίο outfit.

— Ποιες είναι οι βασικές σου επιρροές;

Μικρότερη τρελαινόμουν με την Κριστίνα Aγκιλέρα, κυρίως με τη φωνή της. Ύστερα η Ριάνα, η Nίκι Mινάζ και, φυσικά, η Queen B(Beyonce) ταίριαζαν περισσότερα στο στυλ και στα ακούσματά μου.

— Υπάρχει κάποιο μήνυμα που θέλεις να περάσεις μέσα από τα κομμάτια σου;

Στο ραπ κομμάτι σίγουρα. Θα με ακούσεις να μιλάω μόνο για πραγματικά γεγονότα. No fake wannabe shit. Η κουλτούρα της ραπ πρέπει να είναι αυθεντική.

— Πώς συνδέεται ο κόσμος της μόδας με τον κόσμο της μουσικής;

It’s the vibe. Ο συνδυασμός της ακουστικής και της οπτικής επαφής. Η μουσική ανέκαθεν επηρέαζε τη μόδα και αντίστροφα. Ως καλλιτέχνις, μου αρέσει να πειραματίζομαι με την αισθητική μου, χωρίς αυτό να σημαίνει φυσικά ότι καθημερινά φοράω κάποιο ακραίο outfit.

Χριστίνα Τοψικιώτου/Topsy Bigmama Facebook Twitter
Έχω επιρροές από το streetstyle και την κουλτούρα των early ’00s, αλλά γενικώς δεν περιορίζομαι σε αυτά. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO

— Πώς θα χαρακτήριζες το προσωπικό σου στυλ;

Έχω επιρροές από το streetstyle και την κουλτούρα των early ’00s, αλλά γενικώς δεν περιορίζομαι σε αυτά. Φοράω τα ρούχα, δεν με φοράνε.

— Τι ετοιμάζεις αυτή την περίοδο;

Nέα singles σίγουρα, EP, άλμπουμ. Το track που δουλεύω αυτήν τη στιγμή είναι το «Hold me up», που θα βγει asap!

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Το outfit μου το επιμελήθηκε o @eirwnas και το make up μου η Despina Phoka. Σετ adidas (€150), κορσές και γουνάκι από Jenny Blondd (€20 & €25), τσάντα Guess (€130), παπούτσια Adidas ozweego (€120).

—  Πού πηγαίνεις τώρα;

Σε ένα πάρτι! Bye!

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ