Ο παρουσιαστής και social media expert Άλεξ Κάβδας και η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μαρία Σπυράκη αποκαλύπτουν τις δικές τους εμπειρίες ως αναγνώστες και δέκτες παραπληροφόρησης και συζητούν για την καταπολέμησή της υπό το πρίσμα του ρωσικού πολέμου κατά της Ουκρανίας.
Διανύοντας την εποχή που η δημοσίευση και ταχύτατη διάδοση μίας ψευδούς είδησης έχει συχνά απρόβλεπτες συνέπειες στις πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις παγκοσμίως, οι δύο προσκεκλημένοι του πρότζεκτ «Λογοτομή» συζητούν τις προκλήσεις για τους δημοσιογράφους και τους παράγοντες επιρροής, αλλά και τις ενέργειες της ΕΕ προκειμένου οι πολίτες να θωρακιστούν απέναντι στις ξένες επιθέσεις κατά της ελευθερίας του λόγου και, εν τέλει, της αλήθειας και της δημοκρατίας.
______________________
- Concept και συντονισμός: Θανάσης Χαραμής
- Δημοσιογραφική επιμέλεια: Γιάννης Πανταζόπουλος, Lifo newsroom
- Κινηματογράφηση, Σκηνοθεσία: Πάρις Ταβιτιάν
- Συντονισμός παραγωγής: Άννα Κόκορη
- Μoντάζ: Γιώργος Γιαννή
Το πρότζεκτ πραγματοποιήθηκε με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ευχαριστούμε το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα.
Την καμπάνια Λογοτομή σχεδίασε η διαφημιστική εταιρία Choose, Strategic & Communication Partner.
Συντελεστές: James Nass, Νικόλας Τσαμπούκος, Παναγιώτης Παπουτσάκης.
Υ.Γ. Η καμπάνια είναι αφιερωμένη στη μνήμη του φίλου και συνεργάτη James Nass, ο οποίος συνέβαλε σημαντικά στην υλοποίησή της, αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβε την προβολή της.