Ένα δεξιοτεχνικό τρίο: Γρηγόρης Ασωνίτης- κόρνο, Δημήτρης Αγγελίδης-βιολί, Μαρία Μοσχίδου-πιάνο. Τέσσερις συνθέτες που καθένας υπήρξε στην εποχή του ρηξικέλευθος και ευφάνταστος: Γιοχάνες Μπραμς, Σαρλ Κεχλέν, Αργύρης Κουνάδης, Άστορ Πιατσόλα. Και συνθέσεις που «αφηγούνται» κάποια μικρή χαρακτηριστική ιστορία για την ζωή των δημιουργών τους. 'Όλα αυτά στη συναυλία μουσικής δωματίου που διοργανώνει η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», τη Δευτέρα 7 Απριλίου, στις 20.30, στο «ΘΕΑΤΡΟΝ».
Ο τίτλος της συναυλίας, «Λήθη», μοιάζει οξύμωρος αν σκεφτεί μάλιστα κανείς πώς το πρόγραμμα περιλαμβάνει δημοφιλέστατα έργα, δηλαδή το Τρίο σε μι ύφεση μείζονα του Μπραμς, τα Τέσσερα μικρά κομμάτια του Κεχλέν, τις Μουσικές Στιγμές του Κουνάδη και το Oblivion του Πιατσόλα. Πρόκειται όμως απλώς για την ελληνική απόδοση του τίτλου της σύνθεσης του ευφυούς Αργεντινού δημιουργού που εμπνεύστηκε και καθιέρωσε το Nuevo tango: Από τα γνωστότερα τάνγκο του Πιατσόλα, το Oblivion (Λήθη) γράφτηκε το 1982 στην Ιταλία για να συμπεριληφθεί στο σάουντρακ της γνωστής ταινίας «Ερρίκος Δ'» του Μάρκο Μπελόκκιο. Με τον εκλεκτικισμό των αρμονιών του και την λεπτή μελαγχολία του, γνώρισε εξαρχής ενθουσιώδη υποδοχή και έκτοτε ηχογραφήθηκε σε πολλές εκδοχές για διαφορετικά μουσικά όργανα.
σχόλια