Ο Thomas Bangalter μίλησε για την καριέρα του μετά της διάλυση των Daft Punk και εξήγησε τους λόγους πίσω από τον χωρισμό του ντουέτου.
Ο μουσικός, που ίδρυσε το γαλλικό δίδυμο της ηλεκτρονικής μουσικής μαζί με τον Guy-Manuel de Homem-Christo έδωσε μια νέα συνέντευξη και εξήγησε ότι ήθελε να αποστασιοποιηθεί από έναν ήχο που «εμποτίζεται» από την τεχνολογία.
«Οι Daft Punk ήταν ένα έργο που θόλωσε τη γραμμή μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας με αυτούς τους χαρακτήρες των ρομπότ», είπε στο BBC.
«Ήταν ένα πολύ σημαντικό σημείο για εμένα και τον Guy-Manuel ώστε να μην χαλάσουμε αυτή την αφήγηση ενώ συνέβαινε».
Συνέχισε δε, λέγοντας πως «Λατρεύω την τεχνολογία ως εργαλείο αλλά με τρομάζει κατά κάποιον τρόπο η φύση της σχέσης μεταξύ των μηχανών και του εαυτού μας. Τώρα η ιστορία τελείωσε, αισθάνθηκα ότι θα έχει ενδιαφέρον να αποκαλύψω μέρος της δημιουργικής διαδικασίας, η οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στον άνθρωπο και δεν είναι κανενός είδους αλγόριθμος από πίσω».
Σύμφωνα με τον Bangalter, μέρος της αιτίας, που έχει αποστασιοποιηθεί από την ηλεκτρονική μουσική, ωστόσο, σύμφωνα με τον ίδιο είναι η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης και η αυξανόμενη επιρροή της στις δημιουργικές διεξόδους.
«Οι ανησυχίες μου για την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης ξεπερνούν τη χρήση της στη δημιουργία μουσικής», είπε, εξηγώντας πώς ορισμένοι θαυμαστές θα παρεξηγούσαν ενδεχομένως τις προθέσεις των Daft Punk.
«Στους Daft Punk προσπαθήσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις μηχανές για να εκφράσουμε κάτι εξαιρετικά συγκινητικό που μια μηχανή δεν μπορεί να αισθανθεί, αλλά ένας άνθρωπος μπορεί. Ήμασταν πάντα στο πλευρό της ανθρωπότητας και όχι στο πλευρό της τεχνολογίας. Όσο κι αν αγαπώ αυτόν τον χαρακτήρα, το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να είμαι, στον κόσμο που ζούμε, το 2023, είναι ένα ρομπότ».
Ο Bangalter και ο De Homem-Christo αποφάσισαν να το διαλύσουν το ντουέτο το 2021.
Μετά τον χωρισμό των Daft Punk, ο Bangalter ανακοίνωσε το πρώτο του σόλο άλμπουμ σε διάστημα πάνω από δύο δεκαετίες, με τον τίτλο «Mythologies».
Αρχικά σχεδιάστηκε ως παρτιτούρα για μπαλέτο και παρουσιάστηκε στο Grand Théâtre de Bordeaux του Μπορντό τον περασμένο Ιούλιο.
«Μου άρεσε η ιδέα να γράφω μουσική που δεν ενισχύεται, που δεν απαιτεί "ηλεκτρισμό". Ήμουν μόνο εγώ και το χαρτί» είπε για το τελευταίο του έργο.