Ο Αμερικανός φωτογράφος Tod Papageorge - ο οποίος έχει κερδίσει δύο υποτροφίες Guggenheim και του οποίου το έργο έχει συλλεχθεί από περισσότερα από 30 μεγάλα ιδρύματα - θυμάται τον ενθουσιασμό του για το ταξίδι στην Καλιφόρνια το 1975, όταν χρησιμοποίησε εκτενώς για πρώτη φορά μια φωτογραφική μηχανή μεσαίου φορμάτ.
«Ήξερα ότι χρησιμοποιούσα μια μηχανή που μπορούσε να καταγράψει εκπληκτικά την ομορφιά του φωτός, και πιο συγκεκριμένα ένα είδος ακτινοβολίας που με ενδιέφερε πολύ - σχεδόν εμμονικά - να προσπαθήσω να αποτυπώσω σε αυτές τις εικόνες». Συνεπαρμένος από το εκτυφλωτικό φως, δημιούργησε μερικές από τις πρώτες του φωτογραφίες και μερικά χρόνια αργότερα, το 1978 επέστρεψε και πάλι στο Λος Άντζελες για να συνεχίσει το φωτογραφικό πρότζεκτ του όπως έκανε και αργότερα, το 1981 και το 1988, σε μικρότερης διάρκειας επισκέψεις.
Μακρυμάλληδες νεαροί άντρες που κουβαλάνε σανίδες του σερφ προς τα κύματα, κορίτσια με μπικίνι που αράζουν στην παραλία, παιδιά που παίζουν με την άμμο, σώματα που λιάζονται και συνθέτουν ασυνείδητα πολυεπίπεδα ταμπλό που βρίσκουν το πρότυπό τους στην κλασική ζωγραφική.
Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά φωτογραφιών, που σήμερα μοιάζουν εκπληκτικά επίκαιρες και συνυφαίνουν την ανεμελιά της νεότητας και τη διαχρονικότητα της φύσης. Μακρυμάλληδες νεαροί άντρες που κουβαλάνε σανίδες του σερφ προς τα κύματα, κορίτσια με μπικίνι που αράζουν στην παραλία, παιδιά που παίζουν με την άμμο, σώματα που λιάζονται και συνθέτουν ασυνείδητα πολυεπίπεδα ταμπλό που βρίσκουν το πρότυπό τους στην κλασική ζωγραφική.
Ο αποκλεισμός από την πανδημία παρείχε στον διακεκριμένο φωτογράφο απροσδόκητο χρόνο για να επανεξετάσει αυτές τις εικόνες από τις παραλίες του Λος Άντζελες που είχε απαθανατίσει στα ταξίδια του στην Καλιφόρνια. Δεν είχε κάνει ποτέ πριν ένα διάλειμμα για να τις οργανώσει. Στις αρχές του μήνα κυκλοφόρησε η συλλογή φωτογραφιών με τίτλο At The Beach από τον βρετανικό εκδοτικό οίκο Stanley Barker.
«Το να σκέφτομαι αυτές τις φωτογραφίες να κάθονται ως αρνητικά σε κίτρινα κουτιά ήταν λίγο αποκαρδιωτικό», δήλωσε ο 82χρονος Papageorge σε συνέντευξή του στους New York Times από το σπίτι του στο New Haven. «Είναι μεγάλη χαρά που οι άνθρωποι τώρα τις βλέπουν και ανταποκρίνονται σε αυτές».