Τέιλορ Σουίφτ: «Σε πετάνε έξω, μόλις γίνεσαι 29 χρονών» - Η άγρια επίθεση στη μουσική βιομηχανία

Τέιλορ Σουίφτ: «Σε πετάνε έξω, μόλις γίνεσαι 29 χρονών» - Η άγρια επίθεση στη μουσική βιομηχανία Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Λίγες ώρες μετά την ανάδειξή της ως πρόσωπο της χρονιάς, η Τέιλορ Σουίφτ ξεσπάθωσε και αποφάσισε να κλείσει κάποια από τα μεγάλα κεφάλαια της ζωής της στη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο. 

Συγκεκριμένα, η Τέιλορ Σουίφτ κατά τη διάρκεια μίας άκρως αποκαλυπτικής και εξομολογητικής συνέντευξής της στο Time, κατακεραύνωσε τη μουσική βιομηχανία για τη μεταχείριση των νεαρών καλλιτεχνών, αλλά αναφέρθηκε και στο ψυχικό τραύμα που για καιρό την ακολουθούσε και ως συνέπεια της άγριας κόντρας της με την Κιμ Καρντάσιαν και τον Κάνιε Γουέστ.

Η μουσικός μίλησε και για την τακτική των δισκογραφικών εταιρειών, οι οποίες σύμφωνα με την καλλιτέχνιδα, αντικαθιστούν, αντί να καλλιεργούν τους «αστέρες» τους. «Μέχρι τη στιγμή που ένας καλλιτέχνης είναι αρκετά ώριμος για να αντιμετωπίσει ψυχολογικά τη δουλειά, σε πετάνε έξω στα 29, συνήθως», δήλωσε χαρακτηριστικά σε αυτή τη συνέντευξη.

Το κατηγορώ της Τέιλορ Σουίφτ στην μουσική βιομηχανία 

«Στις δεκαετίες του '90 και του '00, φαίνεται ότι η μουσική βιομηχανία απλά είπε: "Εντάξει, ας πάρουμε ένα μάτσο εφήβους, ας τους ρίξουμε στη φωτιά και ας δούμε τι θα συμβεί. Μέχρι τη στιγμή που θα έχουν ωριμάσει για να κάνουν αποτελεσματικά τη δουλειά τους, θα βρούμε νέους».

Τότε εξομολογήθηκε, πως όταν αντιλήφθηκε πως έτσι λειτουργεί το σύστημα, η λύση της ήταν να αλλάζει το στυλ της, με κάθε νέο άλμπουμ. «Συνειδητοποίησα ότι κάθε δισκογραφική εταιρεία προσπαθούσε να με αντικαταστήσει. Σκέφτηκα, αντί γι' αυτό, να αντικαταστήσω πρώτα τον εαυτό μου με μία νέα εκδοχή του. Είναι πιο δύσκολο να χτυπήσεις έναν κινούμενο στόχο», τόνισε η ποπ καλλιτέχνιδα.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ήταν ιδιαίτερα επικριτική απέναντι στη Big Machine, την εταιρεία με την οποία κυκλοφόρησε τα πρώτα έξι άλμπουμ της και την οποία κατηγορεί ότι την κρατούσε σε «στενό καλλιτεχνικό κλοιό».

«Κάθε δημιουργική επιλογή που ήθελα να κάνω ήταν υπό αμφισβήτηση», εξομολογήθηκε.

Η συνεργασία τους έληξε με όχι και τόσο καλό τρόπο, με τη Σουίφτ να αντιτίθεται στη μεταβίβαση της κυριότητας των άλμπουμ της Big Machine, στον μουσικό μάνατζερ Σκούτερ Μπράουν, με τον οποίο είχε επίσης συγκρουστεί.

«Τα κομμάτια μου πωλούνταν σε κάποιον, που τα ήθελε για κακόβουλους λόγους, κατά τη γνώμη μου», δήλωσε στο Time.

Ο Σκούτερ Μπράουν δεν έχει σχολιάσει ακόμη τις δηλώσεις της, αλλά παλαιότερα είχε αναφέρει πως «πολλά πράγματα χάθηκαν στη μετάφραση» στη συμφωνία τους.

Η έχθρα της Τέιλορ Σουίφτ με τον Σκούτερ Μπράουν, χρονολογείται από την εποχή που εκείνος ήταν μάνατζερ του Κάνιε Γουέστ.

Η διαμάχη της Τέιλορ Σουίφτ με τον Κάνιε Γουέστ και την Κιμ Καρντάσιαν

Ο Κάνιε Γουέστ, είχε κυκλοφορήσει ένα τραγούδι, το Famous, με το στίχο: «I made that bitch famous», αναφερόμενος σε μια προηγούμενη διαμάχη μεταξύ του τους.

Η Τέιλορ Σουίφτ είχε αντιδράσει τότε δημοσίως και είχε ασκήσει δριμύτατη κριτική στον συγκεκριμένο στίχο του Famous, αλλά βρέθηκε αντιμέτωπη με τα πυρά της Κιμ Καρντάσιαν και ενώ η τότε σύζυγος του Κάνιε Γουέστ, διέρρευσε μια ηχογράφηση τηλεφωνικής συνομιλίας τους, στην οποία η Τέιλορ Σουίφτ, φαινόταν να έχει εγκρίνει το τραγούδι.

Μια άκοπη και αμοντάριστη εκδοχή του ίδιου βίντεο δικαίωσε την Τέιλορ Σουίφτ, δείχνοντας ότι δεν είχε εγκρίνει τη φράση «bitch» (μτφρ.: σκύλα).

Η διαμάχη τους τότε κυριάρχησε στον σκανδαλοθηρικό Τύπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για χρόνια, βλάπτοντας παράλληλα τη φήμη της Τέιλορ Σουίφτ.

«Μου πήραν την καριέρα μου. Προέκυψε μια πλήρως κατασκευασμένη ιστορία, στήθηκε ολόκληρη σκευωρία, σε μια παράνομα ηχογραφημένη τηλεφωνική συνομιλία, την οποία η Κιμ Καρντάσιαν επεξεργάστηκε και στη συνέχεια έβγαλε προς τα έξω, για να πει σε όλους ότι ήμουν ψεύτρα.

»Αυτό με έριξε ψυχολογικά σε ένα σημείο που δεν είχα βρεθεί ποτέ πριν. Μετακόμισα σε μια ξένη χώρα. Δεν έφυγα από ένα σπίτι που είχα νοικιάσει για ένα χρόνο. Φοβόμουν να κάνω τηλεφωνήματα. Έδιωξα τους περισσότερους ανθρώπους από τη ζωή μου γιατί δεν εμπιστευόμουν κανέναν πια. Έπεσα πολύ, πολύ άσχημα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η Κιμ Καρντάσιαν δεν έχει σχολιάσει ακόμη τις δηλώσεις της, αλλά το 2020 είχε αναφέρει ότι «κανείς δεν αρνήθηκε ποτέ ότι η λέξη "bitch" χρησιμοποιήθηκε χωρίς την άδειά της. Ποτέ δεν επεξεργάστηκα το υλικό, άλλο ένα ψέμα, δημοσίευσα μόνο μερικά αποσπάσματα στο Snapchat για να πω την άποψή μου».

Ενώ σε συνέντευξή της το 2016, συμπλήρωσε πως η Τέιλορ Σουίφτ, είχε συμφωνήσει για την συγκεκριμένη ατάκα.

Η Τέιλορ Σουίφτ κατακεραυνώνει τη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ - Η αναφορά στην Κιμ Καρντάσιαν Facebook Twitter
Η Τέιλορ Σουίφτ κατακεραυνώνει τη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ - Η αναφορά στην Κιμ Καρντάσιαν Facebook Twitter
Η Τέιλορ Σουίφτ κατακεραυνώνει τη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ - Η αναφορά στην Κιμ Καρντάσιαν Facebook Twitter
Η Τέιλορ Σουίφτ κατακεραυνώνει τη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ - Η αναφορά στην Κιμ Καρντάσιαν Facebook Twitter
Η Τέιλορ Σουίφτ κατακεραυνώνει τη μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ - Η αναφορά στην Κιμ Καρντάσιαν Facebook Twitter

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής της, ωστόσο, η Σουίφτ συζητά για την πολυσυζητημένη ερωτική της ζωή με τον παίκτη του NFL Travis Kelce, αλλά αναφέρεται και στις συγκρίσεις μεταξύ των περιοδειών «Eras» και «Renaissance» της Beyoncé, από τις οποίες έχουν προκύψει και οι δύο δημοφιλείς ταινίες.

«Προφανώς είναι πολύ προσοδοφόρο για τα μέσα ενημέρωσης και την κουλτούρα τους, να φέρνουν αντιμέτωπες δύο γυναίκες», σημειώνει μεταξύ άλλων.

Τέλος, σχολίασε τις υποψηφιότητες για τα Grammy του 2024, αναφέροντας ότι η σημερινή δημοτικότητα των γυναικών ποπ σταρ  είναι ενθαρρυντική.

«Αν θέλουμε να το δούμε με τον πιο κυνικό τρόπο, το ότι οι γυναικείες ιδέες γίνονται κερδοφόρες σημαίνει ότι θα δημιουργηθεί περισσότερη γυναικεία τέχνη. Είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικό», καταλήγει.

Με πληροφορίες από Guardian

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ηγέτης των Σερβοβόσνιων διαφεύγει στη Μόσχα καθώς οι Αρχές εντείνουν τις προσπάθειες σύλληψής του

Διεθνή / Ο ηγέτης των Σερβοβόσνιων διαφεύγει στη Μόσχα καθώς οι Αρχές εντείνουν τις προσπάθειες σύλληψής του

Η Μόσχα έχει μακρά παράδοση αδιαφορίας προς τα εντάλματα της Interpol, όταν πρόκειται για πρόσωπα με πολιτική σημασία ή συμμαχική στάση απέναντι στο Κρεμλίνο
LIFO NEWSROOM
Τα νομοσχέδια κατά των τρανς στις ΗΠΑ γίνονται όλο και πιο «ακραία», προειδοποιεί φιλανθρωπική οργάνωση

Διεθνή / Τα νομοσχέδια κατά των τρανς ατόμων στις ΗΠΑ γίνονται όλο και πιο «ακραία»

Η Αμερικανική Ένωση Πολιτικών Ελευθεριών έχει παρακολουθήσει τουλάχιστον 1.570 προτεινόμενα νομοσχέδια που στοχεύουν στα δικαιώματά τους, με 527 μόνο τους πρώτους τρεις μήνες του 2025
LIFO NEWSROOM
Σουηδία: Η κυβέρνηση προωθεί νομοσχέδιο με «κανόνες συμπεριφοράς» για μετανάστες - Οι παραβάτες θα απελαύνονται

Διεθνή / Σουηδία: Η κυβέρνηση προωθεί «κανόνες συμπεριφοράς» για μετανάστες - Οι παραβάτες θα απελαύνονται

Οι «παραβάσεις του τρόπου ζωής» θα αφορούν τη διάπραξη αδικήματος, τη διατάραξη της δημόσιας τάξης αλλά και την υπεράσπιση της τρομοκρατίας ή ενεργειών που «απειλούν την ασφάλεια» της χώρας
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Ghibli Style που έχει γίνει παγκόσμιο viral και γιατί προκαλεί αντιδράσεις

Διεθνή / Τι είναι το Ghibli Style που έχει γίνει παγκόσμιο viral και γιατί προκαλεί αντιδράσεις

Τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που παράγουν εικόνες, όπως αυτό του ChatGPT αλλά και το Midjourney, μπορούν να μιμηθούν το στυλ του Χαγιάο Μιγιαζάκι λαμβάνοντας μόνο μερικές οδηγίες και μία εικόνα αναφοράς από τον χρήστη
LIFO NEWSROOM
Μόνος στο σπίτι ο Μακόλεϊ Κάλκιν: «Δεν έχω καμία σχέση με τον πατέρα μου εδώ και 30 χρόνια»

Διεθνή / Μόνος στο σπίτι ο Μακόλεϊ Κάλκιν: «Δεν έχω καμία σχέση με τον πατέρα μου εδώ και 30 χρόνια»

«Είναι ένας άνθρωπος που έκανε επτά παιδιά και τώρα έχει τέσσερα εγγόνια και κανένα από αυτά δεν θέλει να έχει σχέση μαζί του» είπε ο διάσημος ηθοποιός για τον πατέρα του
LIFO NEWSROOM
Φλόριντα: Ψηφίζουν χαλάρωση της παιδικής εργασίας, για να καλυφθούν τα κενά από τις απελάσεις μεταναστών

Διεθνή / Φλόριντα: Ψηφίζουν χαλάρωση της παιδικής εργασίας, για να καλυφθούν τα κενά από τις απελάσεις μεταναστών

Οι βουλευτές της πολιτείας συζητούν νέο νομοσχέδιο που θα επιτρέπει εργασία και τη νύχτα από τα 14 και θα καταργεί το διάλειμμα για φαγητό στους 16χρονους εργαζόμενους
LIFO NEWSROOM