ΔΕΝ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΑΦΟΡΜΕΣ να αναφερθεί κανείς στον Τζέικομπ Ελόρντι. Το ασυνήθιστο ύψος του για έναν σταρ που θέλει να φτάσει στην κορυφή· οι σχέσεις του με τα πιο λαχταριστά κορίτσια της εποχής, από την Κάια Γκέρμπερ ως τη Ζεντάγια· τα κολακευτικά λόγια σπουδαίων σκηνοθετών που συσχετίζουν τη γοητεία του με αυτήν του Έλβις ή του Ρίτσαρντ Γκιρ… Γι' αυτούς και άλλους τόσους λόγους ο 26χρονος Αυστραλός ομορφονιός, από το 2017 που άρχισε να γεύεται τη φήμη με διάφορους ρόλους τους οποίους ο ίδιος προτιμά να ξεχάσει, προσφέρει πλήρη απασχόληση στους φωτογράφους διασημοτήτων!
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, πάντως, ο εντυπωσιακός πρωταγωνιστής του Priscilla και του Oh, Canada λατρεύεται ως το αγόρι που κρατά πάντα την πιο ποθητή τσάντα της στιγμής! Η πρώτη φορά που λάνσαρε μια τσάντα-δήλωση ήταν το 2020: μια Baguette της Fendi, περασμένη διαγώνια. Τότε οι δημοσιογράφοι είχαν υποθέσει ότι απλώς φερόταν ιπποτικά στη Ζεντάγια, την οποία συνόδευε, κρατώντας την τσάντα της. «Πόσο γλυκό», σχολίασαν.
Με ένα τέτοιο προφίλ να χτίζεται συστηματικά από τον ωραίο Τζέικομπ, και με δεκάδες πανάκριβες Bottega Veneta να έχουν περάσει από τα χέρια του, η ανακοίνωση από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του ιταλικού οίκου, Ματιέ Μπλεζί, ότι ο Ελόρντι αναλαμβάνει χρέη πρεσβευτή για τον οίκο απλώς επισημοποίησε το ειδύλλιο.
Όταν, μερικούς μήνες αργότερα, ο σταρ του Euphoria εμφανίστηκε σόλο σε μια βραδιά που οργάνωνε η Fendi με μια άλλη Baguette, πολλοί αναρωτήθηκαν πώς γίνεται ένας νεαρός άντρας να έχει δύο τσάντες-σύμβολα της ευφορίας των '90s, και μάλιστα να τις κρατά στις εξόδους του.
Έκτοτε η αύρα του Τζέικομπ Ελόρντι ακτινοβολεί, με τις νέες προσθήκες στη συλλογή του από τσάντες να προκαλούν φρενίτιδα όποτε τις «κυκλοφορεί»· με ένα matcha ανά χείρας και μια Andiamo της Bottega Veneta περασμένη στον καρπό του στο Λος Άντζελες· με Celine σε διάφορα μεγέθη στη Νέα Υόρκη· με μια μικρή Locò του οίκου Valentino στο Μιλάνο ή την Cassette της Bottega Veneta στην επίδειξη του οίκου· με την Keepall της Louis Vuitton σε κίτρινο, έτσι όπως την πρότεινε στην πρώτη του συλλογή για τη LV ο Φαρέλ Γουίλιαμς στη Βενετία· το ίδιο βράδυ, στο Λίντο, για την πρεμιέρα της Priscilla, με μια μίνι καπιτονέ Chanel, τέλεια πινελιά στην απλή, πουκάμισο - παντελόνι, εμφάνισή του.
Με ένα τέτοιο προφίλ να χτίζεται συστηματικά από τον ωραίο Τζέικομπ και δεκάδες πανάκριβες Bottega Veneta να έχουν περάσει από τα χέρια του, η ανακοίνωση από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του ιταλικού οίκου Ματιέ Μπλεζί ότι ο Ελόρντι αναλαμβάνει χρέη πρεσβευτή για τον οίκο απλώς επισημοποίησε το ειδύλλιο.
Είχαν προηγηθεί, βέβαια, και άλλα σχεδόν από την πρώτη στιγμή που ο μυστηριώδης χαρακτήρας του Νόα στη σειρά του HBO έχρισε τον Ελόρντι it boy της γενιάς του. Ο Calvin Klein του εμπιστεύτηκε μια διαφημιστική καμπάνια το 2021 και τον επόμενο χρόνο ο Hugo Boss στήριξε στο πρόσωπό του την προώθηση του αρώματος Le Scent Le Parfum σε ένα mega deal που συνήθως οι εταιρείες επιφυλάσσουν για σταρ του διαμετρήματος του Τζόνι Ντεπ.
Η μόδα υποκλίνεται στην απήχηση του Ελόρντι στο κοινό, σε αυτό το appeal του σε αγόρια και κορίτσια που ακόμα και η συνήθως επιφυλακτική Σοφία Κόπολα δεν μπόρεσε παρά να αναγνωρίσει στην πρώτη τους συνάντηση. «Βρεθήκαμε σε ένα εστιατόριο. Αισθανόσουν ότι όλοι γύριζαν να τον κοιτάξουν. Δεν είναι απλώς εντυπωσιακός, έχει χάρισμα», είπε, ενώ ο Πολ Σρέιντερ υπερθεμάτισε λέγοντας ότι ο Ελόρντι «θυμίζει έναν τύπο παλιού κινηματογραφικού αστέρα». Θα μπορούσε, συμπλήρωσε, να έχει παίξει στο American Gigolo πριν από 40 χρόνια.
Ας μας επιτραπεί εδώ να τραβήξουμε μια κόκκινη γραμμή…
Timothée Chalamet: Τόλμη και ελευθερία
Το νέο διαφημιστικό φιλμ του ανδρικού αρώματος Bleu της Chanel παρουσιάστηκε φέτος στις Κάννες, το πιο ταιριαστό περιβάλλον για τους συντελεστές του. Ο Μάρτιν Σκορσέζε, στη δύση της μυθικής του καριέρας, και ο Τιμοτέ Σαλαμέ, εύθραυστο ίνδαλμα μιας νέας γενιάς σινεφίλ, συναντήθηκαν σε αυτή την παραγωγή για να διερευνήσουν τη φύση της διασημότητας.
«Είναι ακραίο βίωμα το να είσαι διάσημος σήμερα, περισσότερο απ' ό,τι πριν από 10-15 χρόνια», υποστηρίζει ο Σκορσέζε, σχολιάζοντας το μήνυμα της καμπάνιας «Βρες το μπλε, βρες τον εαυτό σου», όπου «μπλε» σε αυτό το Chanel αφήγημα είναι τα ελπιδοφόρα «ξεσπάσματα» φωτεινού μπλε χρώματος μέσα σε ένα μαυρόασπρο περιβάλλον, που δείχνουν τον δρόμο στον πρωταγωνιστή προς μια σωτήρια επιστροφή στον εαυτό του.
Ο δάσκαλος Μάρτιν σκιαγραφεί σε ένα φιλμάκι 90” μια σύγχρονη εποποιία για τον άνθρωπο που αναζητά την αυτογνωσία, την οποία χτίζει μαεστρικά με το κλασικό του χιούμορ γύρω από τις μεγάλες ιδέες που χαρακτηρίζουν το σινεμά του: το ιδανικό της ελευθερίας, την τόλμη, την αποφασιστικότητα. Αν και déjà vu για τον σκηνοθέτη, αφού συνεργάστηκε και το 2010 με τη Chanel για την καμπάνια του ίδιου αρώματος με ήρωα τότε τον έξοχο και άδικα χαμένο Γκασπάρ Ουλιέλ, το νέο σποτ που γύρισε στη Νέα Υόρκη φέρνει στο προσκήνιο την προσωπικότητα του Τίμι, ενός ηθοποιού που κινείται με αλάνθαστο ένστικτο κάτω από τα εκτυφλωτικά, συχνά παραμορφωτικά φώτα της δημοσιότητας.
Bleu De Chanel, the Martin Scorsese film starring Timothée Chalamet
Μέσα από αυτήν τη συνεργασία, ο Σαλαμέ δεν επιβεβαιώνει απλώς τη συμβιωτική σχέση του με την υψηλή μόδα αλλά μοιάζει να αποδέχεται την πρόσκληση του Σκορσέζε –κινηματογραφικά, τουλάχιστον– να βρει και να αποδεχθεί την αληθινή του φύση. Έτσι, ενώ εκείνος προσθέτει έναν Αμερικανό σκηνοθέτη-θρύλο στη λίστα των πατρικών του προτύπων, μετά τον Λούκα Γκουαντανίνο και τον Χάιντερ Άκερμαν, το κοινό βλέπει και λατρεύει έναν σέξι στρέιτ άντρα χωρίς γραμμωμένο παράστημα, μια αμφίσημη fashion persona που με τα λαμέ genderless βραδινά του και την εφηβική πρωινή γκαρνταρόμπα του ταρακούνησε για τα καλά τους παλιούς κανόνες, κερδίζοντας δικαιωματικά το 2022 το πρώτο σόλο αντρικό εξώφυλλο στα 106 χρόνια της βρετανικής «Vogue».
Σίγουρα ένας ιδανικός πρωταγωνιστής της νέας εποχής του Bleu Chanel.