Wolfs: Τζορτζ Κλούνι και Μπραντ Πιτ ξαναβρίσκονται μπροστά στις κάμερες μετά από 16 χρόνια

Wolfs Facebook Twitter
Το «Wolfs» είναι καθαρόαιμο σινεμά, βγαλμένο από τη γραμματική του Φίντσερ και το συντακτικό του Σόντερμπεργκ.
0


ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ, ΟΠΩΣ τόνισε και ο Τζορτζ Κλούνι εκ μέρους και του Μπραντ Πιτ στη συνέντευξη Tύπου στο Φεστιβάλ Βενετίας, που δυο από τα μεγαλύτερα κινηματογραφικά ονόματα των τελευταίων τριών δεκαετιών θα περιοριστούν σε κατ’ οίκον θέαση, με προγραμματισμένη ημερομηνία drop στις 27 Σεπτεμβρίου, αφού το «Wolfs» θα προβληθεί αποκλειστικά σε πλατφόρμα: η παραγωγός εταιρεία AppleTv έκρινε πως μια τόσο ακριβή παραγωγή, σε αντίθεση με την περσινή παγκόσμια επιτυχία του Μάρτιν Σκορσέζε, θα ενισχύσει τα clicks αντί να κάψει έστω και λίγη από την αρχική δυναμική της στις αίθουσες. 

Το «Wolfs», γραμμένο έτσι ώστε οι δυο λύκοι του τίτλου να μη σχηματίζουν ομαλό πληθυντικό αλλά μια ανορθόγραφη δυάδα (ένας συν ένας fixer/εκτελεστής του υποκόσμου για τις βρόμικες δουλειές που δεν θέλει και εν τέλει δεν μπορεί να δουλέψει συνεργατικά), είναι ωστόσο καθαρόαιμο σινεμά, βγαλμένο από τη γραμματική του Φίντσερ και το συντακτικό του Σόντερμπεργκ.

Το «Wolfs» έχει διάλογο και δράση, καταδιώξεις και πυροβολισμούς, παρεξηγήσεις και τις πνευματώδεις, σχεδόν screwball λεκτικές ανταλλαγές που περιμένουμε από τους παλιόφιλους, οι οποίοι ξαναβρίσκονται μπροστά στις κάμερες μετά από 16 χρόνια. 

Φανταστείτε έναν Μάικλ Κλέιτον/Τζορτζ Κλούνι χωρίς το νομικό κοστούμι, που ανταποκρίνεται αστραπιαία σε ένα επείγον τηλεφώνημα από «μιλημένη» ευυπόληπτη κυρία στο μέσον της νύχτας, για να μαζέψει έναν νέο άνδρα που μάλλον είναι νεκρός ανάμεσα σε σπασμένα γυαλιά σε δωμάτιο ξενοδοχείου, κι εκεί που ετοιμάζει τις σακούλες, τις ταινίες και τα λοιπά σύνεργα της δουλειάς, εμφανίζεται ως διά μαγείας ένας συνάδελφός του, από την πλευρά της διεύθυνσης, που παρακολουθεί τα πάντα από εσωτερικές κάμερες, και αναγκαστικά τον επιβλέπει, αφού με το ζόρι συμφωνούν να συνεννοηθούν εκ μέρους των διαφορετικών πελατών τους για να ολοκληρωθεί η διαδικασία περισυλλογής.

Wolfs Facebook Twitter
Ο Τζακ και ο ελαφρώς νεότερός του Νικ γίνονται απρόθυμοι συνεταίροι σε μια παράξενη ιστορία που κρύβει, λίγο πριν αφήσουν τον χώρο του υποτιθέμενου εγκλήματος, μια τσάντα με ναρκωτικά.

Αν και τα ονόματα σε τέτοια επαγγέλματα δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία, ο Τζακ και ο ελαφρώς νεότερός του Νικ γίνονται απρόθυμοι συνεταίροι σε μια παράξενη ιστορία που κρύβει, λίγο πριν αφήσουν τον χώρο του υποτιθέμενου εγκλήματος, μια τσάντα με ναρκωτικά, γνωρίζοντας πως αν δεν παραδοθούν στον σωστό παραλήπτη, θα έχουν εκείνοι πρόβλημα, μεγαλύτερο από τον πιτσιρικά (καλός ο Όστιν Έιμπρααμς) που τσουβαλιάζουν και που, ως εκ δραματουργικού θαύματος, συνέρχεται και προσπαθεί να τους εξηγήσει πώς βρέθηκαν τα απαγορευμένα πακέτα στην κατοχή του και πού έχει υποσχεθεί να τα αφήσει.

Το «Wolfs» έχει διάλογο και δράση, καταδιώξεις και πυροβολισμούς, παρεξηγήσεις και τις πνευματώδεις, σχεδόν screwball λεκτικές ανταλλαγές που περιμένουμε από τους παλιόφιλους, οι οποίοι ξαναβρίσκονται μπροστά στις κάμερες μετά από 16 χρόνια. Ο Τζον Γουάτς, που έχει σκηνοθετήσει τη νέα τριλογία του «Spider-Man», δεν δίνει βάση μόνο στο χιούμορ, αλλά και στη σταδιακή γνωριμία των χαρακτήρων και την ανάλογη ταύτισή τους μέσα από τα στοιχεία που οφείλουν να ανακαλύψουν κρυπτικά, μόνοι τους, υπολογίζοντας γρήγορα και επιτακτικά, αφού κινδυνεύουν συχνά και κανείς δεν τους λέει τι έχει συμβεί, συνδυάζοντας τη χωριστή πείρα τους και συνδέοντας τις κουκίδες του υποκόσμου στον οποίο κινούνται τόσο καιρό.

Το αποτέλεσμα είναι απολαυστικό, σαφώς λιγότερο ασκητικό από το περσινό «Killer» που είδαμε πάλι εδώ στη Βενετία, πιο νευρώδες από το στατικό fun που υπόσχεται η αρχή του, σαν η «Συμμορία των 11» να αυτονομείται σε ένα παράξενο και πιο σκοτεινό spin-off και να συναντά την οργανική συνωμοτικότητα των «Δυο Ληστών» του Χιλ, ειδικά σε μια χαρακτηριστική σκηνή, φόρο τιμής στους Butch Cassidy και Sundance Kid, ως άλλοι Νιούμαν και Ρέντφορντ – άλλωστε ο Μπραντ Πιτ έχει θητεύσει στο άτυπο σεμινάριο του ξανθού πατριάρχη της χαλαρής υποκριτικής.

Ο Αμερικανοί σταρ παίζουν με τους κώδικες της κωμικής δράσης χωρίς να παραδίδονται εύκολα στην πλάκα ή τη σκέτη περιπέτεια, παραχωρούν έξυπνα και αόρατα ο ένας στον άλλο τον ρόλο του πρωταγωνιστή, εφαρμόζουν υποδειγματικά την αναμφισβήτητη χημεία που δένει τις ξεχωριστές, εγνωσμένες ερμηνευτικές τους προσεγγίσεις, και υπονοούν δυο άνδρες μοναχικούς και ζεστούς, κάτω από τη δύσπιστη απροθυμία και τον επαγγελματικό μισανθρωπισμό τους.

WOLFS — Official Trailer | Apple TV+

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ