ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

H Google προωθεί το υγιεινό φαγητό

Facebook Twitter
0

[via] Το Facebook και η Google βρίσκονται συχνά στις ειδήσεις για το περιβάλλον εργασίας που προσφέρουν, με τα αναμενόμενα σχόλια από τις εκατέρωθεν συμβουλές. Το φαγητό που προσφέρεται (δωρεάν) είναι και στις δύο περιπτώσεις πολύ υψηλής ποιότητας, με μεγάλη έμφαση στα φρέσκα λαχανικά για χαρούμενους εργαζόμενους. Τώρα η Google έχει προχωρήσει ένα βήμα ακόμα, προσφέροντας μεν ζάχαρη, αλλά κρύβοντάς την περισσότερο.

Δεν ήταν πάντα έτσι: αρχικά η Google ήταν γνωστή για τα παχυντικά σνακ που προσέφερε, θέλοντας να δώσει στους εργαζόμενους αυτό που ήταν συνηθισμένοι να καταναλώνουν. Πλέον προσανατολίζεται σε τακτικές που ενθαρρύνουν πιο υγιεινές επιλογές. Έχει ένα τμήμα με τίτλο “People Analytics” το οποίο διοικείται από την Jennnifer Kurkoski, η οποία λέει «Όταν οι υπάλληλοι είναι υγιείς, είναι ευτυχισμένοι. Όταν είναι ευτυχισμένοι, είναι καινοτόμοι.» Αναζητώντας υγεία, ευτυχία, και καινοτόμες ιδέες, η εταιρία έχει καταφύγει σε τεχνάσματα που βοηθούν τον κόσμο να κάνει καλύτερες επιλογές  - κι εννοείται ότι όλα καταγράφονται:

Κρυμμένα γλυκά

Τα M&M’s δεν βρίσκονται πια σε διαφανή δοχεία. Τώρα είναι σε σκούρα που δεν δείχνουν το εσωτερικό τους και χρειάζεται προσπάθεια για να βγάλεις κάτι. Η αλλαγή οδήγησε σε πτώση κατανάλωσης κατά 9% σε μία εβδομάδα.

Σαλάτες

Το πρώτο πράγμα που βλέπει κανείς πια μπαίνοντας στην καφετέρια είναι το salad bar. Οι έρευνες που είχε κάνει ήδη η εταιρία είχαν δείξει ότι ο κόσμος τείνει να γεμίζει τα πιάτα του με ό,τι βλέπει πρώτο. Έτσι σε πρώτη θέα βρίσκονται οι πρασινάδες. Τα επιδόρπια, από την άλλη, βρίσκονται μακριά.

Μικρότερες μερίδες

Μια ταμπέλα προειδοποιεί εκεί όπου βρίσκονται τα πιάτα ότι «αυτοί που τρώνε σε μεγαλύτερα πιάτα τείνουν να τρώνε περισσότερο.» Η ταμπέλα δεν σου λέει τι να κάνεις αλλά φαίνεται ότι επηρεάζει. Η χρήση μικρότερων πιάτων διπλασιάστηκε.

Οπτική επικοινωνία

Χρωματιστές καρτέλες συνοδεύουν τα φαγητά, με το πράσινο χρώμα σε υγιεινές επιλογές. Τα περισσότερα επιδόρπια είναι σημαδεμένα με κόκκινο, προειδοποιώντας τους καταναλωτές να προχωρήσουν με προσοχή.

Μικρές ποσότητες ζάχαρης

Ακόμα κι αν κανείς επιλέξει κάτι γλυκό, θα το τελειώσει σε τρεις μπουκιές. Κάνοντας τους υπαλλήλους να χρειάζεται να φάνε και δεύτερο τους αποτρέπει περισσότερο.

  

Σκέτο νερό

Παλιότερα το νερό ήταν βρύσης και τα αναψυκτικά στο ψυγείο. Τώρα στο επίπεδο του ματιού βρίσκεται εμφιαλωμένο νερό ενώ τα αναψυκτικά βρίσκονται κάτω κάτω. Η κατανάλωση νερού αυξήθηκε κατά 47% ενώ οι θερμίδες από τα αναψυκτικά έπεσαν κατά 7%. Το νερό αρκεί για να σβήσει τη δίψα.

+ διαβάστε ακόμα: τι τρώνε στο Facebook;

Γεύση
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ντρόμ(ι)σες: Ένα ξεχασμένο αρβανίτικο πιάτο και η ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα

Ηχητικά Άρθρα / Ντρόμ(ι)σες: Ένα ξεχασμένο αρβανίτικο πιάτο και η ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα

Φτιαγμένο με τα πιο απλά υλικά, αλεύρι, νερό και λάδι, συνδέθηκε, μαζί με την μπομπότα, με την Κατοχή. Ο M. Hulot περιγράφει τις αναμνήσεις που του φέρνει στο μυαλό αυτό το πολύ απλό «φαγητό των γιαγιάδων».
M. HULOT
Συνταγές με κουνουπίδι

Γεύση / Συνταγές με κουνουπίδι, με ένα από τα «δώρα» της χειμωνιάτικης κουζίνας

Ο σεφ Άγγελος Μπακόπουλος μοιράζεται ιδέες που έχουν το κουνουπίδι για πρωταγωνιστή, πιάτα που μπορούν να σταθούν τόσο στο καθημερινό όσο και σε ένα κυριακάτικο τραπέζι με φίλους.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Μουσουρλού μου η γλυκιά σου κουζίνα ανάβει φωτιές!

Γεύση / Ένα νέο γαστροκαφενείο στον Βύρωνα σερβίρει τη μικρασιατική παράδοση

Στη Μουσουρλού για τραγανά μύδια Κωνσταντινουπόλεως, τηγανητές πατάτες με κιμά και κασέρι, τυροκαυτερή «χτυπητή», κεμπάπ και ένα πιάτο εμπνευσμένο από τα παλιά Λαδάδικα της δεκαετίας του ’70.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Η τιμή του κρασιού και οι παράγοντες που την επηρεάζουν

Γεύση / Γιατί έχει ακριβύνει τόσο το κρασί;

Πόσο μπορεί να αντέξει στις αυξήσεις το πορτοφόλι του Έλληνα καταναλωτή; Αν πρόκειται για είδη πρώτης ανάγκης, δυστυχώς είμαστε δέσμιοι του «νόμου της αγοράς»· το κρασί όμως είναι προϊόν απόλαυσης, όχι πρώτης ανάγκης.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΜΑΝΗΣ
Συνταγές με φιστίκι

Γεύση / Ευέλικτο, πλούσιο και τραγανό, το φιστίκι Αιγίνης πρωταγωνιστεί σε αυτές τις έξι αλμυρές και γλυκές συνταγές

Τα αδέλφια Δημήτρης και Θανάσης Σταμούδης προτείνουν ριγκατόνι με πέστο φιστικιού, cookies φιστίκι και άλλες πρωτότυπες ιδέες που αξιοποιούν τον αγαπημένο ξηρό καρπό.
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
Τι κάνει το Prosecco το πιο δημοφιλές αφρώδες κρασί στον κόσμο;

Το κρασί με απλά λόγια / Τι κάνει το Prosecco το πιο δημοφιλές αφρώδες κρασί στον κόσμο;

Η Υρώ Κολιακουδάκη Dip WSET και ο Παναγιώτης Ορφανίδης μάς ταξιδεύουν στη βορειοανατολική Ιταλία με οδηγό τον σύμβουλο οινολόγο Stefano Ferrantes, ειδικό στην παραγωγή Prosecco, που εργάζεται στα μεγαλύτερα και γνωστότερα οινοποιεία της περιοχής.
THE LIFO TEAM
Βιωσιμότητα και συλλογικές φαντασιώσεις 

Γεύση / Μπορεί η υψηλή γαστρονομία να είναι πράγματι βιώσιμη;

Βραβευμένα εστιατόρια, που αποτελούν το όνειρο πολλών foodies, καυχιούνται για τις βιώσιμες πρακτικές τους, την ίδια στιγμή που κάποιες «λεπτομέρειες» για τη λειτουργία τους τείνουν να αποσιωπούνται από τη βιομηχανία της εστίασης.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ
Instant noodles: Tο πιο viral φαγητό στον κόσμο τώρα

Γεύση / Instant noodles: Tο πιο viral φαγητό στον κόσμο τώρα

Η συναρπαστική ιστορία του πιο εύκολου φαγητού ξεκινά από την αρχαία Κίνα και τη δυναστεία Τσινγκ. Σύμφωνα με έναν τριάστερο σεφ, υπάρχει τρόπος να κάνουμε τα συσκευασμένα noodles γκουρμέ. Δοκιμάσαμε όσα βρήκαμε στην Αθήνα και προτείνουμε τα καλύτερα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Ο Dr. George Soleas εξηγεί πώς έγινε ο κορυφαίος αγοραστής κρασιών στον κόσμο

Το κρασί με απλά λόγια / Πώς έγινα ο κορυφαίος αγοραστής κρασιών στον κόσμο

O Dr. George Soleas, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του LCBO, του μεγαλύτερου εισαγωγέα κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών στον κόσμο, αφηγείται στην Υρώ Κολιακουδάκη (Dip WSET) και τον Παναγιώτη Ορφανίδη την κινηματογραφική ζωή του.
THE LIFO TEAM
Νίκος Ψιλάκης: Mια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της κρητικής παράδοσης και κουζίνας

Βιβλίο / Νίκος Ψιλάκης: Mια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της κρητικής παράδοσης και κουζίνας

Ο Νίκος Ψιλάκης ερευνά και μελετά την κρητική παράδοση εδώ και τέσσερις δεκαετίες. Τα βιβλία του είναι μνημειώδεις εκδόσεις για το φαγητό, τις λαϊκές τελετουργίες και τα μοναστήρια της Κρήτης που διασώζουν και προωθούν τον ελληνικό πολιτισμό.
M. HULOT
Proveleggios

Γεύση / Ο Αλέξανδρος Καρακάτσανης έχασε πολλά σε μια νύχτα, αλλά επιστρέφει δυναμικά στο Proveleggios

Ο νεαρός και ταλαντούχος σεφ που είδε το πρώτο του μαγαζί στην Αθήνα να καίγεται ολοσχερώς δεν το έβαλε κάτω στιγμή. Πρόσφατα ανέλαβε να αλλάξει την κουζίνα του δημοφιλούς εστιατορίου και θέλει να αφηγηθεί τις αναμνήσεις όλης της ομάδας που τον υποδέχτηκε μέσα από τα πιάτα του.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ