Άγγελος Ηλεκτρικός

Άγγελος Ηλεκτρικός Facebook Twitter
Φωτογραφία: Πηνελόπη Γερασίμου.
0

Από τη Νορβηγία στην Αθήνα κι από δω στις μεγάλες οθόνες φεστιβάλ ανά τον κόσμο, η ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ συνεχίζει να δείχνει τα δόντια της κλέβοντας εντυπώσεις και βραβεία (Βραβεία Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη, Σκηνογραφίας & Μακιγιάζ στα Βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας «Νύχτες Πρεμιέρας», Βραβείο FIPRESCI Κριτικής Επιτροπής της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κριτικών Κινηματογράφου, προβολές στα  Φεστιβάλ Karlovy Vary, Fantastic Fest, Stockholm Int. FF, Denver Starz Int. FF,  Beyond Fest, Taipei Int. FF, Dracula Int. FF, Eurasia Int. FF κ.α.).  

Η Νορβηγία, ιδιότυπη και χειροποίητη, απολαυστική και αταξινόμητη, διαδραματίζεται στην Αθήνα των ’80s και εμπνέεται από τη new wave ελληνική σκηνή της ίδιας δεκαετίας. Κεντρικός της χαρακτήρας ο Ζανό, ένας βρικόλακας που απεχθάνεται το φως, χορεύει, καίγεται, σκορπίζεται σε μια Αθήνα που δεν υπάρχει σε κανέναν χάρτη, αναζητώντας ένα «ζεστό κορίτσι».

Για να ντύσει την παράξενη ιστορία του, ο Felizol έφτιαξε ένα vintage σάουντρακ, χρησιμοποιώντας αναλογικά synthesizers και drum machines. Ανάμεσά τους περίοπτη θέση έχουν ένα κομμάτι του 1958 και ένα του 1985. Το πρώτο είναι το «Ντράκουλα», σύνθεση του Βασίλη Τσιτσάνη με τη φωνή του Τζων Στάκα και το δεύτερο το “Νορβηγία” των Χωρίς Περιδέραιο από τον έναν και μοναδικό δίσκο τους «Χορός για Μουσική» του 1985, και τα δυο κομμάτια ιδανικά για την ταινία, γραμμένα θα έλεγε κανείς πριν από αυτήν γι’ αυτήν.

Το soundtrack κέρδισε το Βραβείο Πρωτότυπης Μουσικής στα Βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου και κυκλοφορεί πλέον ψηφιακά αλλά και σε ολόλευκο βινύλιο από την Markos Series της six d.o.g.s records. Το εξαιρετικό artwork έχει επιμεληθεί η επίσης βραβευμένη Ιφιγένεια Βασιλείου. Το άλμπουμ διατίθεται από το e-shop και το Bandcamp της six d.o.g.s records καθώς και σε δισκοπωλεία σε όλη την Ελλάδα, ενώ μόλις κυκλοφόρησε το video clip για το κομμάτι “Άγγελος Ηλεκτρικός», βγαλμένο από το σύμπαν της Νορβηγίας.

Ο Γιάννης Βεσλεμές γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Σπούδασε κινηματογράφο. Έχει σκηνοθετήσει τις μικρού μήκους ταινίες ΟΣΙΚΙ, Goal, Φωταγωγός, Τούγκο Τούγκο και τη μεγάλου μήκους Νορβηγία. Έχει γράψει μουσική για ταινίες όπως η Τετάρτη του Γιάννη Αλεξίου, Η Αιώνια Επιστροφή Του Αντώνη Παρασκευά της ελίνας Ψύκου και η Ιστορία 52 του Αλέξη Αλεξίου. Δισκογραφεί με το ψευδώνυμο Felizol. Ανάμεσα στις κυκλοφορίες του είναι οι: Felizol & The Boy / Like Cannibal Father Like Cannibal Son (Οptimo Music 2014), Felizol  / Πάρνηθα (Sportex Audio 2013), Mary & The Boy – Felizol / Timemachine (Inner Ear Rec. 2009), Felizol /Birthdays (Puzzlemusik 2009)

“Νορβηγία” Tracklist

SIDE Α

ΝΤΡΑΚΟΥΛΑ  -  Τζων Στάκας & Χορωδία  / Βασίλης Τσιτσάνης

ΑΛΙΣ

ΑΓΓΕΛΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ

ΑΘΗΝΑ

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΟΥΣΑΛΑ

ΖΑΝΟ

Η ΝΟΡΒΗΓΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΜΑΚΡΙΑ (ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ)

SIDE B

ΝΕΟΝ ΠΥΓΟΛΑΜΠΙΔΕΣ

ΚΡΑΤΑ ΤΗ ΝΥΧΤΑ

ΠΗΤΕΡ

ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟΚΟΤΡΩΝΗ

ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΜΑ

ΝΟΡΒΗΓΙΑ  -  Χωρίς Περιδέραιο

Περισσότερες πληροφορίες: http://sixdogs.gr 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Μουσική / «Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Η Michelle Gurevich γράφει μουσική για την ψυχή και τις εμπειρίες της, με μια γερή δόση μαύρου χιούμορ και αφοπλιστικής ειλικρίνειας. Μιλά στη LiFO λίγο πριν από την εμφάνισή της στο Fuzz.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Πώς είναι άραγε να γράφεις το κορυφαίο σου έργο στα 25 σου χρόνια; Πόση αγωνία αισθάνεται ένας συνθέτης που καταλαβαίνει ότι όλοι προσδοκούν από εκείνον το επόμενο μεγάλο έργο; Πού κρύβεται η ακαταμάχητη δύναμη του Κοντσέρτου για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ; Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά ένα από τα διασημότερα έργα για πιάνο και ορχήστρα, την ομορφιά του και την ιστορία του.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μπάρι Άνταμσον: «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα τελευταία κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Μουσική / «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Λίγο πριν προσγειωθεί στην Αθήνα για ένα χορταστικό συναυλιακό διήμερο, ο πολυτάλαντος Μπάρι Άνταμσον μιλά για τη σκηνή του Mad-chester, για το ροκ εν ρολ που όσο «γερνάει» τόσο δυναμώνει, για τη γνωριμία του με τον Λιντς και τον εθισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Συνέντευξη Saturday Night Satan

Μουσική / «Όσο υπάρχει κόσμος που πηγαίνει στις συναυλίες, θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε κι εμείς»

Mε μια γυναικεία φωνή να ηγείται, αντλώντας έμπνευση από τον horror κινηματογράφο και με επιρροές από τα ’70s και ’80s, οι Saturday Night Satan φέρνουν νέο αέρα στην εγχώρια metal σκηνή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ O Tsolimon βλέπει όνειρα με γιαπωνέζικα καρτούν

Μουσική / Ο Tsolimon έγραψε ένα άλμπουμ κλαίγοντας και οδηγώντας

Στον πρώτο του προσωπικό δίσκο, ο νεαρός τραγουδοποιός που λατρεύει τον Λεξ και τα Pokemon συνδυάζει την ηλεκτρονική μπαλάντα με το ραπ και το ζεϊμπέκικο. Όταν έστειλε το «Καλό» στον Κραουνάκη, εκείνος του απάντησε πως πρέπει να το τραγουδήσει η Στανίση - τελικά, το είπε ο ίδιος και η Δεσποινίς Τρίχρωμη.
M. HULOT
Ο Bad Bunny και το μέλλον της urbano μουσικής

Μουσική / Ο Bad Bunny και το μέλλον της παρεξηγημένης urbano μουσικής

Το «Debí tirar más fotos» του 30χρονου Πορτορικανού μουσικού είναι ένα λάτιν αριστούργημα αφιερωμένο στις ρίζες του, στην ιστορία του Πουέρτο Ρίκο και στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, όπως ο υπερτουρισμός και η εποχή του Τραμπ, που πλήττει τους μετανάστες.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η «Δύναμη του πεπρωμένου» αποτελεί τα τελευταία 150 χρόνια έναν διαρκή θρίαμβο της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Μουσική / Η «Δύναμη του πεπρωμένου»: Ο θρίαμβος της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Η όπερα που απασχόλησε τον Τζουζέπε Βέρντι επί είκοσι χρόνια και θεωρείται από τις σημαντικότερες του διεθνούς ρεπερτορίου επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή, με μια παράσταση αντάξια της φήμης της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το συναρπαστικό, άχρονο, χαμένο άλμπουμ της Ούρσουλα Λε Γκεν

Πέθανε Σαν Σήμερα / Το συναρπαστικό, άχρονο, χαμένο άλμπουμ της Ούρσουλα Λε Γκεν

H πολυβραβευμένη συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας που πέθανε σαν σήμερα, το 2018, είχε συνεργαστεί με τον συνθέτη Todd Barton στη δημιουργία ενός φιλόδοξου πρότζεκτ που εκτείνονταν πέρα από τη συγγραφή.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Θα πατήσεις σε λουλούδια, θα πατήσεις και σε σκατά για να βρεις διεξόδους»

Μουσική / Αεκτζής, αναρχικός, καζαντζιδικός: Η ανορθόδοξη πορεία του Γιάννη Μπαχ Σπυρόπουλου στο ελληνικό τραγούδι

Συνθέτης, στιχουργός, αρθρογράφος, ζωγράφος, ραδιοφωνικός παραγωγός, ο Γιάννης Μπαχ Σπυρόπουλος έχει γράψει τη δική του ιστορία στην ελληνική δισκογραφία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Οθόνες / «Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Μια μεγάλη κουβέντα με τον σκηνοθέτη και μουσικό Γιάννη Βεσλεμέ που κυκλοφορεί ταυτόχρονα το νέο του άλμπουμ και η ρετροφουτουριστική του ταινία «Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο». (SPOILER ALERT)
M. HULOT
Laurent Garnier

Μουσική / «Βλέπω μαριονέτες να παίζουν μουσική έχοντας τα ακουστικά περισσότερο στον λαιμό παρά στα αυτιά»

Με αφορμή ένα επικό τετραπλό mix –house, techno, UK focus και downtempo– για τα 25 χρόνια λειτουργίας του θρυλικού fabric, ο Γάλλος παραγωγός, DJ και πρόσφατα χρισμένος ιππότης της Λεγεώνας της Τιμής Laurent Garnier μιλά για το τότε και το τώρα της ηλεκτρονικής μουσικής.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ