Οι αφίσες των Smiths

Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
0

Μια ολόκληρη εποχή περνάει μέσα από τις αφίσες των Smiths. Οι φίλοι του συγκροτήματος υποστηρίζουν ότι με αυτή την έκθεση που γίνεται αυτή την εποχή στο Μάντσεστερ, μπορεί κάποιος να μπει στο μυαλό του Μόρισσέι και της παρέας του. Τα έργα τέχνης που συνοδεύουν τις μουσικές τους και τα οποία συμπεριλαμβάνουν στοιχεία από τον Ελβις μέχρι την Yootha Joyce, δείχνουν την αισθητική και τη μουσική επιρροή και κατεύθυνσή τους. 

Είναι αφίσες -  κοσμήματα που αντανακλούν το χιούμορ και το δράμα που υπάρχει στους στίχους των τραγουδιών του συγκροτήματος. Εδώ, έχουμε μερικά από τα πιο διάσημα κομμάτια της έκθεσης.

Ματούλα Κουστένη- Αργυρώ Μποζώνη/Showtime

Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
Ask (October 1986) H Βρετανή ηθοποιός Yootha Joyce γνωστή από τη σειρά George and Mildred, εδώ στην ταινία Catch Us If You Can (1965)
Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
Hand in Glove (May 1983)Ενα άγνωστο ανδρικό μοντέλο φωτογραφημένο από τον Jim French , δημοσιευμένο στο βιβλίο The Nude Male, 1978.
Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
Meat Is Murder album (February 1985)Μια εικόνα από το αμερικάνικο ντοκιμαντέρ In the Year of the Pig (1968), σε σκηνοθεσία Emile de Antonio, σχετικά με τα αίτια του πολέμου του Βιετνάμ
Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
Shakespeare's Sister (March 1985) Η Βρετανή ηθοποιός Patricia Phoenix στο ρόλο της ως Elsie Tanner στο Coronation Street
Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
Sheila Take a Bow (April 1987) H Αμερικανίδα τρανσέξουαλ και μοντέλο Candy Darling στην ταινία Women in Revolt (1971), σκηνοθετημένη από τον Paul Morrissey σε παραγωγή Andy Warhol
Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
Shoplifters of the World Unite (January 1987) Λέγεται ότι αυτή είναι η πρώτη επαγγελματική φωτογραφία του Elvis Presley
Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
The Boy with the Thorn in His Side (September 1985)Ο αμερικανός συγγραφέας Truman Capote, φωτογραφημένος από τον Cecil Beaton το 1949
Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
The Queen Is Dead album (June 1986) Ο Γάλλος ηθοποιός Alain Delon σε μια σκηνή από την ταινία του 1964 L'insoumis (The Unvanquished)
Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
The Smiths album (February 1984) Ο αμερικανός ηθοποιός και sex symbol Joe Dallesandro σε μια σκηνή από την ταινία του Paul Morrissey Flesh (1968)
Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
The World Won't Listen album (compilation of singles and others) (February 1987) Μια κροπαρισμένη φωτογραφία, της δεκαετίας του 60, παρμένη από ένα βιβλίο του 1981, με τίτλο Rock'n'roll Times του Jürgen Vollmer
Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
US tour Ενα άγνωστο αγόρι τρώει μια γρανίτα
Οι αφίσες των Smiths Facebook Twitter
What Difference Does It Make? (January 1984) Ο Βρετανός ηθοποιός Terence Stamp σε μια φωτογραφία όταν γύριζε την ταινία του Wyler The Collector (1965)
Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η αλλόκοτη, εντυπωσιακή κεραμική της Δάφνης Χριστοφόρου

Design / Η αλλόκοτη, εντυπωσιακή κεραμική της Δάφνης Χριστοφόρου

Συνδυάζοντας τον τρόπο που διακοσμούσαν τα αρχαία ελληνικά αγγεία με τεχνικές που χρησιμοποιούνται στις κινεζικές πορσελάνες και φέρνοντάς τα όλα αυτά στο σήμερα, η βραβευμένη Κύπρια εικονογράφος δημιουργεί κεραμικά έργα που δεν μοιάζουν με άλλα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Dexamenes: Ο Νίκος Καραφλός μετέτρεψε ένα οινοποιείο του Μεσοπολέμου σε πολυτελές θέρετρο

Design / Dexamenes: Ο Νίκος Καραφλός μετέτρεψε ένα οινοποιείο του Μεσοπολέμου σε πολυτελές θέρετρο

Ο δημιουργός και ιδιοκτήτης του Dexamenes Seaside Hotel αξιοποίησε ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο κρασιών, εστιάζοντας στην εμπειρία της φιλοξενίας μέσα από την τέχνη, το κρασί, τη φύση και τον τοπικό πολιτισμό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Βικτοριανά μανίκια και μικροσκοπικά εσώρουχα: Τα κοστούμια της Holly Waddington για το «Poor Things»

Συνέντευξη / Βικτοριανά μανίκια και μικροσκοπικά εσώρουχα: Τα κοστούμια της Holly Waddington για το «Poor Things»

Η Βρετανή ενδυματολόγος που βραβεύθηκε με Όσκαρ για την εκπληκτική δουλειά της στην ταινία του Γιώργου Λάνθιμου περιγράφει στη LiFO πώς έπλασε τον ενδυματολογικό κώδικα της Μπέλα Μπάξτερ με αφορμή την έκθεση των κοστουμιών της ταινίας στο Μουσείο Μπενάκη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ