Όλοι περίμεναν να δουν ποιο θα ήταν το φετινό κόνσεπτ της Chanel η οποία καθώς πλησιάζει το φινάλε της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι κλήθηκε να παρουσιάσει τη συλλογή για την επόμενη Άνοιξη. Ο Karl Lagerfeld έχει στο παρελθόν μεταμορφώσει τις πασαρέλες του σε αεροδρόμια, λούνα παρκ, καζίνο και σούπερ μάρκετ.
Φέτος το θέμα του εμβληματικού γαλλικού οίκου ήταν το πάντρεμα μόδας και τεχνολογίας. Το σκηνικό στο Grand Palais έμοιαζε με ένα φουτουριστικό κέντρο δεδομένων. Χιλιάδες καλώδια και εκτυφλωτικό φως έδιναν την αίσθηση στους καλεσμένους πως ήταν μέσα σε έναν γιγάντιο υπολογιστή.
Το 'Data Centre Chanel' του Κάιζερ της μόδας που είναι στα ηνία του γαλλικού οίκου ήταν κατάμεστο από διάσημους και πλούσιους πελάτες του οίκου. Την έναρξη έκαναν δύο μοντέλα που έδιναν το στίγμα του σόου.
Οι Stormtroopers της CHANEL έδιναν το στίγμα για τον φετινό μαγικό κόσμο της εμπειρίας CHANE. Για ακόμη μια χρονιά απέσπασε διθυραμβικές κριτικές που εξασφαλίζουν την κυριαρχία του brand.
Tα πολυτελή τουίντ, trademark του οίκου, οι δαντέλες και οι πέρλες ήταν και στο προσκήνιο, με ανανεωμένη ματιά και θηλυκά λουκ. Η παιχνιδιάρικη διάθεση, στοιχείο απαραίτητο σε κάθε συλλογή του Lagerfeld, δόθηκε από τα τζόκεϊ των μοντέλων.
Courtney Love μαζί με την κόρης της Frances Bean Cobain, η Lily-Rose Depp, h Carla Bruni και ο Usher ήταν στις πρώτες καρέκλες και όρθιοι χειροκρότησαν τον Karl Lagerfeld όταν ξεπρόβαλε ανάμεσα στα καλώδια και τα νέον φώτα για να κάνει την καθιερωμένη υπόκλιση.
Μεταμορφώνοντας το Grand Palais σε Data Centre Chanel, ο καλλιτεχνικός διευθυντής Karl Lagerfeld λάνσαρε την νέα κολεξιόν Άνοιξη- Καλοκαίρι 2017 χρησιμοποιώντας ως κεντρικό άξονα την τεχνολογία, στήνοντας ένα σόου με μοντέλα που παρέπεμπαν σε ρομπότ στην πασαρέλα.
σχόλια