Πήγαμε στους Future Islands

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
0

Φωτογραφίες: Θανάσης Καρατζάς

Γύρω στις 11 παρά το Gagarin είναι ασφυκτικά γεμάτο και πολύ σκοτεινό. O Freddie F. των Mechanimal τραγουδάει το τελευταίο τους τραγούδι, ευχαριστεί το κοινό που τον χειροκροτεί και ανακοινώνει πως ακολουθούν οι Future Islands. Ντυμένοι στα μαύρα, ένας ένας ανεβαίνουν στην σκηνή. Ο Samuel Herring χαιρετάει θερμά και αμέσως ξεκινούν να παίζουν. Από το πρώτο κιόλας τραγούδι εντυπωσιάζει με τις χορευτικές του κινήσεις. Χοροπηδάει, χτυπάει το στήθος του, πέφτει κάτω, σκουπίζει τον ιδρώτα. Δεν ξέρω πως γίνεται κάποιος να χορεύει έτσι και να μην είναι γελοίος, αλλά ο frontman των Future Islands το καταφέρνει. A dream of you, Before the Bridge, Fall From Grace, Spirt είναι μερικά από τα τραγούδια που ακούγονται ενώ κάποια στιγμή ανάμεσα στα χορευτικά του Herring συνειδητοποιείς ότι υπάρχουν και τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος, που μοιάζουν ακίνητα δίπλα του. Τον πλαισιώνουν τέλεια. O ήχος τους και τα soul και metal φωνητικά σε συνδυασμό με την σκηνική τους παρουσία, κάνουν την εμφάνισή τους ξεχωριστή. Παίζουν το Seasons και αυτόματα σκέφτεσαι το περιβόητο video από το Late Show του David Letterman. Είναι η ίδια performance αλλά παράλληλα τόσο διαφορετική γιατί το κοινό χορεύει μαζί τους. Ένα ακόμα τραγούδι και η μουσική σταματάει λόγω τεχνικού προβλήματος. Ο Herring είναι άνετος, κάνει σαν μην συμβαίνει τίποτα, λέει πως έχει πλάκα που θα έχει λίγο χρόνο με το κοινό του να πούνε τα νέα τους. Όλοι γελάνε. «So are we gonna fuck it up? Let’s fuck it up!» και παίζουν το κομμάτι από εκεί που το είχαν αφήσει. Δύο, τρία τραγούδια ακόμη, χαιρετάνε, αποχωρούν από τη σκηνή. Το κοινό δεν σταματάει να τους χειροκροτεί. Πέντε λεπτά ακόμη και encore!

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter
Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

 

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter


Πήγαμε στους Future Islands Facebook Twitter

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Μουσική / Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Σαν σήμερα πεθαίνει ο «φτωχός και μόνος κάου-μπόυ», που την εποχή της επικράτησης του πολιτικού τραγουδιού στη χώρα μας πρότεινε την επανασύνδεση με τον Αττίκ και τον Κώστα Γιαννίδη, αλλά και την αμερικανική τζαζ, country και σουίνγκ μουσική.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Βασίλης Λούρας: «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Μουσική / «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Το ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας» που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βασίλης Λούρας -και θα κυκλοφορήσει σύντομα στους κινηματογράφους από το Cinobo- είναι μια συναρπαστική ταινία για την Κάλλας που αποκαθιστά την αλήθεια για τα χρόνια της στην Ελλάδα αλλά και για τη θυελλώδη σχέση της με τη χώρα που η μεγάλη ντίβα θεωρούσε πατρίδα.
M. HULOT
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Μουσική / «Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Η Michelle Gurevich γράφει μουσική για την ψυχή και τις εμπειρίες της, με μια γερή δόση μαύρου χιούμορ και αφοπλιστικής ειλικρίνειας. Μιλά στη LiFO λίγο πριν από την εμφάνισή της στο Fuzz.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Πώς είναι άραγε να γράφεις το κορυφαίο σου έργο στα 25 σου χρόνια; Πόση αγωνία αισθάνεται ένας συνθέτης που καταλαβαίνει ότι όλοι προσδοκούν από εκείνον το επόμενο μεγάλο έργο; Πού κρύβεται η ακαταμάχητη δύναμη του Κοντσέρτου για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ; Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά ένα από τα διασημότερα έργα για πιάνο και ορχήστρα, την ομορφιά του και την ιστορία του.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μπάρι Άνταμσον: «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα τελευταία κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Μουσική / «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Λίγο πριν προσγειωθεί στην Αθήνα για ένα χορταστικό συναυλιακό διήμερο, ο πολυτάλαντος Μπάρι Άνταμσον μιλά για τη σκηνή του Mad-chester, για το ροκ εν ρολ που όσο «γερνάει» τόσο δυναμώνει, για τη γνωριμία του με τον Λιντς και τον εθισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Συνέντευξη Saturday Night Satan

Μουσική / «Όσο υπάρχει κόσμος που πηγαίνει στις συναυλίες, θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε κι εμείς»

Mε μια γυναικεία φωνή να ηγείται, αντλώντας έμπνευση από τον horror κινηματογράφο και με επιρροές από τα ’70s και ’80s, οι Saturday Night Satan φέρνουν νέο αέρα στην εγχώρια metal σκηνή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ O Tsolimon βλέπει όνειρα με γιαπωνέζικα καρτούν

Μουσική / Ο Tsolimon έγραψε ένα άλμπουμ κλαίγοντας και οδηγώντας

Στον πρώτο του προσωπικό δίσκο, ο νεαρός τραγουδοποιός που λατρεύει τον Λεξ και τα Pokemon συνδυάζει την ηλεκτρονική μπαλάντα με το ραπ και το ζεϊμπέκικο. Όταν έστειλε το «Καλό» στον Κραουνάκη, εκείνος του απάντησε πως πρέπει να το τραγουδήσει η Στανίση - τελικά, το είπε ο ίδιος και η Δεσποινίς Τρίχρωμη.
M. HULOT
Ο Bad Bunny και το μέλλον της urbano μουσικής

Μουσική / Ο Bad Bunny και το μέλλον της παρεξηγημένης urbano μουσικής

Το «Debí tirar más fotos» του 30χρονου Πορτορικανού μουσικού είναι ένα λάτιν αριστούργημα αφιερωμένο στις ρίζες του, στην ιστορία του Πουέρτο Ρίκο και στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, όπως ο υπερτουρισμός και η εποχή του Τραμπ, που πλήττει τους μετανάστες.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η «Δύναμη του πεπρωμένου» αποτελεί τα τελευταία 150 χρόνια έναν διαρκή θρίαμβο της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Μουσική / Η «Δύναμη του πεπρωμένου»: Ο θρίαμβος της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Η όπερα που απασχόλησε τον Τζουζέπε Βέρντι επί είκοσι χρόνια και θεωρείται από τις σημαντικότερες του διεθνούς ρεπερτορίου επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή, με μια παράσταση αντάξια της φήμης της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ