Το "Star Citizen" έχει συγκεντρώσει πάνω από 60 εκατομμύρια δολάρια μέσω στης διαδικασίας του Crowdfunding και θεωρείται πλέον το πιο επιτυχημένο project που έχει αναδειχθεί μέσα από αυτή, όπως αναφέρει και το Business Insider.
Η επιτυχία του κρύβεται στο γεγονός ότι συνδυάζει τρία χαρακτηριστικά που οι gamers αναζητούσαν καιρό συγκεντρωμένα σε ένα παιχνίδι. Η αναζήτηση, το παίξιμο σε πρώτο πρόσωπο και ο ολοκληρωμένος κόσμος ενός RPG (Role Playing Game) συνθέτουν το Star Citizen, στο οποίο ο παίχτης έχει τη δυνατότητα να αποφασίσει πώς θέλει να παίξει, ανάλογα με την εμπειρία που αποζητά. Μπορεί, για παράδειγμα, να παίξει ως πειρατής του διαστήματος, ληστής, κυνηγός επικηρυγμένων, σωτήρας, έμπορος, κατάσκοπος και ούτω κάθε εξής. Έχει το διαστημόπλοιό του και όλη η ροή του παιχνιδιού εξαρτάται από τον ίδιο.
Με επικές διαπλανητικές μάχες, δικό του οικονομικό σύστημα, δυνατότητα δημιουργίας προσωπικού σύμπαντος και με πολλές ακόμα προκλήσεις, το Star Citizen θεωρείται, πριν ακόμα κυκλοφορήσει, το μεγαλύτερο παιχνίδι στο είδος του, μετά το "World of Warcraft".
Προσωπικά, καθότι "παλιοσειρά" θα ήθελα κάθε αναφορά σε space opera, open-ended game, να ξεκινά με το δημιουργό του είδους:Το κλασικό Elite στο BBC Electron to 1984. 3D γραφικά, εμπόριο, open-ended, rpg στοιχεία σε 8μπιτα μηχανάκια με 48Kilobyte (ναι κιλομπάιτ)Στα μέσα της δεκαετίας του '80 πέρασα άπειρα μερόνυχτα στο Commodore 64. Σε λιγότερα από 64 kilobytes (χρησιμοποιώντας μια τεχνική προοδευτικής παραγωγής) οι δύο φοιτητές προγραμματιστές David Braben και Ian Bell είχαν καταφέρει να χωρέσουν 7 γαλαξίες, με ήλιους, με χιλιάδες πλανήτες, με ξεχωριστή ονομασία, περιγραφή, πολιτική κατάσταση, οικονομία ο καθένας τους, με διαστημικούς σταθμούς, αστυνομικά, πειρατικά, εμπορικά διαστημόπλοια, εμπόριο, μάχες, δεκάδες τύπους διαστημοπλοίων, εξόρυξη μεταλλευμάτων, cargo scooping, ηλιακές βόλτες για refueling, και 3D (wirefreame) γραφικά.Οι 2 συνέχειες στα 16bit μηχανήματα στα 90s (έπαιξα το Elite II σε Amiga 500) δεν είχαν την απήχηση του αρχικού λόγω τεχνικών θεμάτων. Πάντως, εκτός από τα όλα τα παραπάνω, και με καλύτερα γραφικά, φυσικά, είχαν καταφέρει να αποδώσουν με πραγματικά μεγέθη και ονόματα τον γαλαξία μας, μπορούσες να προσγειωθείς σε πλανήτες, ενώ υπήρχε δυνατότητα να πιλοτάρεις σε πραγματικές συνθήκες διαστήματος (Newtonian physics), δηλαδή, για να σταματήσεις το σκάφος σου έπρεπε η ορμή πρώτα να εξουδετερωθεί με αντίθετη δύναμη, και μια στροφή 180 ° δεν είχε καμία επίδραση στην κατεύθυνση του ταξιδιού μέχρι η προηγούμενη δυναμική αυτή να έχει εξουδετερωθεί. ΟΚ πρακτικά αδύνατο αν δεν ήσουν βετεράνος της ΝΑΣΑ.Πλέον ο Braben, μετά από αναμονή 20ετίας, και αφού εξασφάλισε περίπου 8εκτ. λίρες μέσω crowdfunding από το kickstarter πριν μερικά χρόνια, ολοκληρώνει το Elite:Dangerous το οποίο είναι στη Beta και αναμένεται εντός μηνός(;) η κυκλοφορία του. (Δυστυχώς δεν θα έχει Newtonian physics για τους hardcore gamers, και θα είναι αποκλειστικά on-line) Αυτάαα (πρόδωσα την ηλικία μου, αλλά για το Elite αξίζει τον κόπο :)http://www.elitedangerous.com/http://en.wikipedia.org/wiki/Elite_(video_game)http://en.wikipedia.org/wiki/Frontier:_Elite_II
Και εγώ Commodore 64 είχα, αλλά δεν το είχα πάρει χαμπάρι το παιχνίδι ! Pirates (Sid Meier) το αγαπημένο.... Α ρε εποχές !!!(Μην αγχώνεσαι, δεν πρόδωσες την ηλικία σου από το Εlite.... την είχες προδώσει ήδη με το nickname σου :)
Aπλα να πουμε πως ενω το παιχνιδι δεν εχει καν κυκλοφορησει ηδη υπαρχει "μαυρη" αγορα γυρω απο αυτο με τα αεροσκαφη να πωλουνται για χιλιαδες δολαρια, οταν βγει θα γινει πανικος.
σχόλια