Jerry Scott΄s, γιατί σήμερα φοράς μπλουζάκι Ferrari;

Jerry Scott΄s, γιατί σήμερα φοράς μπλουζάκι Ferrari; Facebook Twitter
Δεν θα φορούσα ποτέ τα ρούχα του κλασικού τυπά που τα σπάει στα μπουζούκια κάθε Σαββατόβραδο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

Πώς και φοράς μπλουζάκι Ferrari;

Είναι ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια.


— Γιατί;

Επειδή είναι ένα ρούχο που έχει συγκεκριμένη χρήση, ωστόσο μου αρέσει να το φοράω ως απλό Τ-shirt. Όλο αυτό περιέχει μια δόση ειρωνείας που μου αρέσει.


— Πώς θα χαρακτήριζες το στυλ σου;

Θα έλεγα ότι επηρεάζομαι έντονα από την underground techno σκηνή.


— Έχεις κάποιο κόλλημα με τη Mercedes; Ρωτάω διότι έχεις το σήμα της στο Instagram και, απ' ό,τι βλέπω, το φοράς κιόλας σήμερα.

Είναι θέμα αισθητικής προσέγγισης, αλλά θα μπορούσες να το πεις και προσωρινό κόλλημα.

— Ποιος είναι ο «Jerry Scott's»;

Ένας χαρακτήρας που δημιούργησα όταν ξεκίνησα το πρώτο μου fashion blog στην ηλικία των δεκατεσσάρων. Προέκυψε από την ανάγκη μου να ξεφύγω από τη ζωή στην επαρχία. Έκτοτε, έχει γίνει ένα μ' εμένα και τον χρησιμοποιώ σε πολλές από τις συνεργασίες μου ως συνδικαιούχο.


— Από πού κατάγεσαι;

Από την Αλεξανδρούπολη.


— Τι σχέση έχεις με τη μόδα;

Θα έλεγα, ψυχωτική. Από πολύ μικρή ηλικία βρισκόμουν σε συνεχή διαμάχη με τους γονείς μου για το τι θα φορέσω. Ακόμα και σήμερα επιμένω τόσο πολύ στη λεπτομέρεια, με αποτέλεσμα να μην είμαι ποτέ ευχαριστημένος με τα ρούχα μου.


— Από πού ψωνίζεις συνήθως;

Συνήθως από thrift shops, ωστόσο πιστεύω πως η ομορφιά του στυλ είναι σύγκλιση πολλών διαφορετικών στοιχείων.


— Τι δεν θα φορούσες με τίποτα;

Τα ρούχα του κλασικού τυπά που τα σπάει στα μπουζούκια κάθε Σαββατόβραδο.


— Τι σου αρέσει στην Αθήνα αυτήν τη στιγμή;

Η πολυχρωμία της και η αντιθετική σύνδεση μεγαλούπολης - γειτονιάς.


— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Μπλούζα Ferrari (€10), παντελόνι Adidas (€70), μπανάνα (€5), παπούτσια New Rock (€200).

Jerry Scott΄s, γιατί σήμερα φοράς μπλουζάκι Ferrari; Facebook Twitter
Θα έλεγα ότι επηρεάζομαι έντονα από την underground techno σκηνή. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ