Η Τζόντι Φόστερ θέλει να κάνει κινηματογράφο μέχρι τα βαθιά γεράματα

Η Τζόντι Φόστερ θέλει να κάνει κινηματογράφο μέχρι τα βαθιά γεράματα Facebook Twitter
0

Η Τζόντι Φόστερ έχει συμμετάσχει ως ηθοποιός και σκηνοθέτις σε 90 κινηματογραφικά έργα και δεν φαίνεται να έχει πρόθεση να εγκαταλείψει το Χόλιγουντ σύντομα.


Στην πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ «Be Natural: The Untold Story of Alice Guy-Blache» στη Νέα Υόρκη η 56χρονη Φόστερ, αποκάλυψε τις φιλοδοξίες της ως σκηνοθέτης, καθώς και τους μακροπρόθεσμους στόχους της να συνεχίσει την ενασχόληση με την τέχνη της υποκριτικής.


«Είμαι αρκετά επικεντρωμένη στο πίσω από τις κάμερες τώρα» δήλωσε η Τζόντι Φόστερ. «Μερικές φορές θα κάνω περισσότερες ταινίες ως σκηνοθέτης και μερικές φορές περισσότερες ως ηθοποιός. Θα έλεγα ότι αυτή είναι μια στιγμή που ασχολούμαι με τη σκηνοθεσία, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα είμαι πολύ πιο δραστήρια όταν γίνω 70 και 80 ετών. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γι 'αυτό, στην πραγματικότητα», είπε.


Η Τζόντι Φόστερ, η οποία είναι παραγωγός και αφηγήτρια στο ντοκιμαντέρ με θέμα τα επιτεύγματα της Άλις Γκι Μπλασέ, της πρώτης γυναίκας που σκηνοθέτησε στον κινηματογράφο, θυμήθηκε τα δικά της πρώτα βήματα ως σκηνοθέτης, όταν οι γυναίκες σχεδόν ποτέ δεν βρίσκονταν πίσω από την κάμερα.


«Ήμουν απίστευτα τυχερή, σε πολύ νεαρή ηλικία, είχα μεγάλη εμπειρία με μερικούς από τους τύπους που είχαν τη δυνατότητα να μου δώσουν την πρώτη μου σκηνοθετική δουλειά και μου έδειξαν εμπιστοσύνη», δήλωσε η Τζόντι Φόστερ. «Όταν ήμουν 27 ετών μου εμπιστεύτηκαν μία σημαντική ταινία είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ» σημείωσε.
Αν και εργάζεται σταθερά στην κινηματογραφική βιομηχανία εδώ και σχεδόν πέντε δεκαετίες, η Φόστερ εξακολουθεί να θεωρεί ότι είναι κάπως νέα στη σκηνοθεσία.

«Πάντα βρισκόμουν σε δύο διαφορετικά μέρη της επιχείρησης και ως ηθοποιός έχω κάνει πολύ περισσότερες ταινίες και ήταν πολύ πιο επιτυχημένες» είπε. «Είμαι καινούρια ως σκηνοθέτης, οπότε έχω ακόμη πολλά να μάθω» ανέφερε, σύμφωνα με το Page Six.

Η Τζόντι Φόστερ εξήρε τη Γκι – Μπλασέ τονίζοντας ότι ήταν μπροστά από την εποχή της και ότι προσέγγισε πιο προσγειωμένα την αφήγηση ιστοριών.

«Πάντα πίστευα στον ρεαλισμό», δήλωσε. «Η δύναμη του ρεαλισμού είναι ο λόγος για τον οποίο κάνω ταινίες» είπε.
Το ντοκιμαντέρ «Be Natural: The Unfold Story της Alice Guy-Blache» προβλήθηκε πρώτη φορά στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών του 2018 και θα αρχίσει να προβάλλεται σε περιορισμένο αριθμό κινηματογραφικών αιθουσών στις ΗΠΑ από 19 Απριλίου.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ