Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception

Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception Facebook Twitter
Ο Μάικλ Κέιν στο Inception
1

Ο 86χρονος Βρετανός ηθοποιός είχε κληθεί προ καιρού να κληθεί να παρουσιάσει την ταινία στο πλαίσιο των προβολών με τίτλο Film 4 Summer Screen στο Somerset House του Λονδίνου όπου αποκάλυψε ότι ο σκηνοθέτης Κρίστοφερ Νόλαν του είχε επισημάνει ποιες σκηνές ακριβώς της ταινίας ήταν «αληθινές» και ποιες «όνειρο».

«Όταν πήρα στα χέρια μου το σενάριο του Inception, μπερδεύτηκα και του είπα 'Δεν καταλαβαίνω πότε πρόκειται για σκηνή ονείρου'», είπε ο ηθοποιός στο κοινό. «Τον ρώτησα λοιπόν 'πότε είναι όνειρο και πότε πραγματικότητα;' κι αυτός μου απάντησε 'Επειδή με ρωτάς εσύ, μπορώ να σου απαντήσω: είναι πολύ απλό - όταν είσαι κι εσύ στη σκηνή, τότε είναι πραγματικότητα'».

Οι συζητήσεις και οι διαφορετικές θεωρίες για το τέλος ειδικά της ταινίας, δεν έχουν σταματήσει ακόμα, εννιά χρόνια μετά την πρεμιέρα της ταινίας στους κινηματογράφους και επικεντρώνονται στο αν η τελική σκηνή λαμβάνει χώρα στην πραγματικότητα ή σε όνειρο του κεντρικού χαρακτήρα Ντομ Κομπ, τον οποίο υποδύεται ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο. Στην εν λόγω σκηνή στην οποία του επιτρέπεται ο επαναπατρισμός στις ΗΠΑ αφότου έχει σβηστεί το ποινικό του μητρώο, εμφανίζεται να επανασυνδέεται με τα παιδιά του και τον πατέρα του, τον οποίο υποδύεται στην ταινία ο Μάικλ Κέιν.

Το κοινό που παρακολούθησε την ταινία έμεινε να αναρωτιέται αν η σκηνή ήταν όνειρο εξαιτίας αυτής της μικρής σβούρας (συμβολικού «τοτέμ» της ταινίας) που γυρίζει επ' άπειρον όταν πρόκειται για όνειρο αλλά στον αληθινό κόσμο κάποια στιγμή σταματάει – η ταινία τελειώνει πριν δούμε την κατάληξη της περιστροφής.

Όνειρο ή πραγματικότητα;: Ο Μάικλ Κέιν αποκάλυψε την αλήθεια για το τέλος του Inception Facebook Twitter
Συνεχίζει να γυρίζει άραγε για πάντα η σβούρα του Inception;

Ο Νόλαν είχε δηλώσει ότι το τέλος της ταινίας είναι «υποκειμενικό» και ότι το μόνο που έχει σημασία είναι ότι τον Κομπ δεν τον νοιάζει αν ζει σε όνειρο ή στην πραγματικότητα. Αν ισχύει πάντως η εκδοχή του Μάικλ Κέιν, τότε το τέλος της ταινίας κατακυρώνεται ως "happy end" που ανήκει στην πραγματικότητα.

Στην ομιλία του, ο Κέιν χαρακτήρισε τον Κρίστοφερ Νόλαν «νέο Ντέιβιντ Λιν», χρεώνοντάς του την «επανέναρξη» της δικής του καριέρας, όταν ο σκηνοθέτης τον κάλεσε να παίξει το ρόλο του μπάτλερ Άλφρεντ στο Batman Begins του 2005.

Από τότε, ο Μάικλ Κέιν έχει εμφανιστεί στο Prestige, στο Dark Knight, στο Dark Knight Rises, στο Interstellar ενώ πρόκειται να εμφανιστεί και στο προσεχές κατασκοπικό θρίλερ του Νόλαν που φέρει τον τίτλο Tenet.

Με στοιχεία από τον Independent

Οθόνες
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απεχοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό, την ερωτική περιπτυξη και την ερωτική πράξη καθεαυτή, τοποθετώντας τα εντός του ελληνικού τοπίου (φυσικού ή αστικού)» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο που επιμελήθηκε ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος, από τη LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

σχόλια

1 σχόλια