Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter

Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει

1

Σε καθεμιά από τις φωτογραφίες που τράβηξε για τη σειρά στην οποία έδωσε τον τίτλο «Removed», ο Αμερικανός φωτογράφος Eric Pickersgill «απέσυρε» από τα υποκείμενά του –γνωστούς, συγγενείς και φίλους– το κινητό ή το τάμπλετ στο οποίο είχαν υπνωτικά και επίμονα απορροφηθεί, έτσι ώστε στη φωτογραφία να μοιάζουν ότι κοιτάζουν το χέρι ή το κενό ανάμεσα στα χέρια τους, αγνοώντας εντελώς τον κοινωνικό περίγυρο, τους συντρόφους και το περιβάλλον γύρω τους.

Το αποτέλεσμα μοιάζει μελαγχολικό και στοιχειωμένο και φανερώνει πόσο πραγματικά περίεργη, «κουλή» και αντικοινωνική είναι αυτή η στάση που υιοθετούμε πλέον εκατοντάδες φορές μέσα στη μέρα.

Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Φωτογραφία
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μια Τουρκάλα φωτογράφος καταγράφει την κρυφή underground σκηνή της Κωνσταντινούπολης

Φωτογραφία / Μια Τουρκάλα φωτογράφος καταγράφει την κρυφή underground σκηνή της Κωνσταντινούπολης

Η Cansu Yildiran συμπάσχει με τους ανθρώπους που φωτογραφίζει και τους γνωρίζει όλους προσωπικά αποκαλώντας τους μάλιστα την "οικογένεια που επέλεξε" όταν μετακόμισε στην Κωνσταντινούπολη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Νίκος Οικονομόπουλος / Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Σε μια σπάνια συνέντευξή του, ο διεθνούς φήμης φωτογράφος του Magnum μιλά στον M. Hulot για την συναρπαστική φωτογραφική του ανέλιξη και τις σκέψεις του πάνω στα αιώνια διλήμματα της τέχνης του.
M. HULOT
Αγκαλιές και φιλιά στο τέλος του κόσμου. H τρυφερή μελαγχολία στις εικόνες του Spyros Rennt

Spyros Rennt / «Το κουίρ είναι το βάρος που σηκώνουμε απέναντι στην κοινωνία που δεν μας αγκαλιάζει»

Φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι, εραστές: Στο τέταρτο φωτογραφικό του βιβλίο «Intertwined», ο Έλληνας καλλιτέχνης Spyros Rennt στρέφει το βλέμμα του προς μια πιο ήσυχη πλευρά της κουίρ επαφής.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
«Η Ελλάδα που πρωτοείδα ήταν βουτηγμένη στη φτώχεια» ή «Γνώρισα/πρόλαβα μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». ή «Οι άνθρωποι στα νησιά δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει τουρίστας»

Οι Αθηναίοι / «Τώρα η γλώσσα του Οδυσσέα είναι η γλώσσα μου. Και το Αιγαίο είναι η θάλασσά μου»

Γεννημένος στο Σικάγο, η αληθινή αλλαγή στη ζωή του ήρθε όταν ταξίδεψε για πρώτη φορά στα ελληνικά νησιά και την Αθήνα το 1954. Αποτύπωσε φωτογραφικά «τα χρόνια της ελπίδας σε μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». Σήμερα, εκφράζει την ανησυχία του για τα όμορφα τοπία της και τις γειτονιές, όπως η Πλάκα, που «είναι γεμάτες από καταστήματα με σουβενίρ». Ο φιλέλληνας φωτογράφος Ρόμπερτ Μακέιμπ είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Ωραίο ως ιδέα πρότζεκτ, αλλά το ίδιο παράξενο θα ήταν αν έβαζες ανθρώπους να τρώνε αλλά να έλειπε το φαγητό, να διαβάζουν αλλά να έλειπε το βιβλίο, να ιππεύουν αλλά να έλειπε το άλογο (αυτό το κάναν οι Monty Python στο Holy Grail) ή να κάνουν σεξ αλλά να έλειπε ο/η σύντροφος.