Σύμφωνα με τις παγκόσμιες τάσεις αναζήτησης και τα δεδομένα που αναλύθηκαν κατά το τελευταίο έτος, η Δούκισσα του Σάσεξ, Μέγκαν Μαρκλ, είναι επίσημα στην κορυφή των ανθρώπων που άσκησαν τη μεγαλύτερη επιρροή των τρεντ στη μόδα για το 2019.
Ειδικότερα, η Lyst, μία παγκόσμια μηχανή αναζήτησης για τη μόδα, ανέλυσε τα δεδομένα για το 2019 και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η δούκισσα του Σασεξ άσκησε τη μεγαλύτερη επιρροή σε ότι είχε να κάνει με αναζητήσεις μόδας που αφορούσαν πωλήσεις αλλά και αναφορές σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
«Η Μέγκαν Μαρκλ ήταν η πιο επιδραστική για τη μόδα του 2019 και τα ντυσίματα της, κατά μέσο όρο, έφεραν μία αύξηση της τάξης του 216%, σε αναζητήσεις για παρόμοια κομμάτια» ανέφεραν τα στατιστικά της Lyst.
Η Lyst ακόμα ανέφερε συγκεκριμένες στιγμές δημοφιλίας της Μαρκλ δημιουργώντας «κίνηση» στο διαδίκτυο . «Τα πέντε διαφορετικά φορέματα τύπου 'πουκάμισο' που έβαλε κατά τη διάρκεια της Βασιλικής περιοδείας στη Νότιο Αφρική, δημιούργησαν τάσεις αύξησης στην κατηγορίας αναζήτησης για τον συγκεκριμένο τύπο κατά 45% για το διάστημα περίπου ενός μήνα» αναφέρουν τα στατιστικά.
Αντίστοιχα, σύμφωνα με τα ίδια δεδομένα που αναλύθηκαν, το φόρεμα «Club Monaco» ξεπούλησε σε λιγότερο από 24 ώρες μετά από μια αύξηση 570% στις αναζητήσεις, όπως και η φούστα J Crew είδε αύξηση κατά 102% στις αναζητήσεις της μάρκας.
Η ίδια λίστα με τους επιδραστικότερους ανθρώπους στον τομέα της μόδας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τoν Timothée Chalamet, την Zendaya, την Cardi B, τον Harry Styles, και τον Billy Porter. Η Lyst επίσης ανέλυσε τα δεδομένα για να βρει τις μεγαλύτερες στιγμές της μόδας της χρονιάς αλλά και των viral προϊόντων.