Turntable destroyer

Turntable destroyer Facebook Twitter
Photo: Theo Jemison
0

Έφτασε στο Λ.Α. από το Σαν Ντιέγκο με μία μικρή στάση στο Σαν Φρανσίσκο, το οποίο δεν τον ικανοποίησε όσο περίμενε. Εγκατεστημένος στο στούντιό του στο ανατολικό Λ.Α., παίζει μουσική για τους φίλους του, για τους θαμώνες του θρυλικού hip hop κλαμπ Low End Theory, αλλά βασικά για τον εαυτό του. «Το πιο σημαντικό για μένα όταν παίζω είναι να μη χάνω τη στιγμή. Αυτό που έχει τελικά σημασία δεν είναι το πώς θα μιξάρω το ένα κομμάτι με το επόμενο, αλλά το πόσο με κάνει να αισθάνομαι ελεύθερος» λέει. Τα dreadlocks του (τα οποία είναι πλέον πιο κοντά) και ο τρόπος που τα χρησιμοποιεί για να τονίσει την παρουσία του στη σκηνή είναι το σήμα κατατεθέν του. Ο Gaslamp Killer κάνει κανονικό σόου με τους ψυχεδελικούς ήχους του, με τα τρελά χορευτικά του, έχει τον τρόπο να επιβάλλει τους δικούς του όρους. Αν δεν ήταν DJ λέει ότι θα ήταν σίγουρα ηθοποιός, γιατί του αρέσει φυσικά... να παίζει. Η Έλενα Χαρμπίλα τον συνάντησε στο χώρο του και μεταδίδει.

Πότε άρχισε να σε ενδιαφέρει το scratch και το DJing; 

Όταν ήμουν δεκατριών άρχισα να πηγαίνω σε rave πάρτι και με εντυπωσίασαν η ατμόσφαιρα και η ενέργεια. Σκέφτηκα ότι θέλω κι εγώ να έχω αυτήν τη δύναμη, να μπορώ να κάνω τον κόσμο να χορεύει και να διασκεδάζει. Πρόσεξα ότι οι έμπειροι DJ χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά βινύλιο και έτσι αγόρασα ένα πικάπ και τους πρώτους μου δίσκους. Τότε ήμουν πιο πολύ προσανατολισμένος στο drum'n'bass, στο ραπ και στην ψυχεδελική rock. Στα δεκαέξι μου θυμάμαι ότι κάθε μέρα μετά το σχολείο κλειδωνόμουν στο δωμάτιό μου και έπαιζα με τις ώρες! Άλλα παιδιά πήγαιναν σινεμά, άλλοι κάπνιζαν χόρτο, άλλοι έκαναν γκράφιτι, εγώ ήθελα τους δίσκους μου!

Έχεις πολλές επιρροές από την Ανατολή στις μουσικές σου επιλογές, από βαλκανικές μέχρι και ινδικές.

Λατρεύω τη μουσική των Βαλκανίων και μεγάλωσα σε ένα σπίτι όπου η γιαγιά μου έπαιζε τουμπερλέκι. Οι ρίζες μου είναι από την Τουρκία και το Λίβανο, αλλά η μουσική με την οποία μεγάλωσα είναι η hip hop. Έτσι, όταν μπορώ και συνδυάζω αυτά τα δύο, το αποτέλεσμα είναι κάτι το αποκλειστικά δικό μου, κάτι το προσωπικό. Το όνειρό μου είναι να μπορώ κάποια στιγμή να μείνω στο Ισραήλ ή στην Ευρώπη, αλλά, προς το παρόν, χαίρομαι που μου δίνεται η ευκαιρία να ταξιδεύω σε τόσες χώρες κάνοντας αυτό που μου αρέσει.. 

Πες μου μία βασική διαφορά ανάμεσα στον τρόπο ζωής στην Αμερική και στην Ευρώπη. 

Τα γκέτο, ο ρατσισμός και οι διαφορές μεταξύ των οικονομικών τάξεων. Κυρίως στο Λ.Α. υπάρχει υπέρμετρος διαχωρισμός, ακόμα και τώρα, ανάμεσα στους Μεξικανούς, στους μαύρους, στους Κορεάτες κ.λπ. Η κάθε φυλή έχει το γκέτο της και τις συμμορίες της και κυνηγάει ο ένας τον άλλον. Επίσης, υπάρχει το Μπέβερλι Χιλς από τη μία πλευρά, και 10 τετράγωνα πιο νότια βγαίνεις στο χειρότερο μαύρο γκέτο του Λ.Α. Δεν έχω δει τέτοια πράγματα στην Ευρώπη. Στην Ευρώπη, αντί για πιστολίδια και συμμορίες, έχετε διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες. Άκουσα και για τα επεισόδια στην Ελλάδα το Δεκέμβριο και με παραξένεψε η διάρκειά τους και το πώς η αστυνομία φαινόταν σαν να μην μπορεί να τα σταματήσει! Απίστευτο! Ενώ μου άρεσε το γεγονός ότι υπήρχαν διαδηλώσεις, με «πάγωσε» λίγο το πόσο καταστροφικές κατέληξαν να είναι. Προσωπικά, δεν πιστεύω στις βίαιες διαδηλώσεις καθόλου, δεν το έχω στο DNA μου! Και δυσανασχετώ με την απολυτότητα και τον εξτρεμισμό.

Τι σε εμπνέει στο Λ.Α.; 

Οι ενέργεια των ανθρώπων. Αισθάνομαι ότι είμαι κομμάτι αυτής της πόλης, ότι ταιριάζει απόλυτα στους ρυθμούς μου, στον τρόπο που σκέφτομαι, που ντύνομαι και διασκεδάζω. Υπάρχουν τρομερή μουσική ποικιλία και ελευθερία έκφρασης. Η νότια Καλιφόρνια συνδυάζει για μένα τον καιρό της Χαβάης με το μητροπολιτικό χαρακτήρα της Νέας Υόρκης. Υπάρχουν όμως μέρη του Λ.Α. που αποφεύγω, όπως το Χόλιγουντ, γιατί σιχαίνομαι τους «φουσκωτούς» πορτιέρηδες στα κλαμπ και την κίνηση. 

Τι νομίζεις ότι σε διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους DJ

Ο ήχος μου, καταρχάς. Θα τον χαρακτήριζα ψυχεδελικό, ρυθμικά «ωμό» και έντονα συναισθηματικό. Αισθάνομαι ότι το «πάντρεμα» διαφόρων στυλ που κάνω είναι η σφραγίδα μου. Τουλάχιστον στην Αμερική, σε όσα κλαμπ έχω πάει, δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο. Νομίζω ότι ο τρόπος που παίζω live είναι διαφορετικός επίσης. Δεν μιξάρω ιδιαίτερα μεταξύ των κομματιών και μου αρέσει πολύ να χορεύω και να προκαλώ το κοινό. Βλέπω πολλούς DJ να συγκεντρώνονται, να προσπαθούν να μην τους ξεφύγει ο ρυθμός, αλλά έτσι χάνουν τη στιγμή. Εγώ θέλω πάνω από όλα να περνάω καλά όταν παίζω και να είμαι 100% μέσα στο κλίμα της διασκέδασης!  

Πες μου για το περιβόητο βίντεο στο YouTubeπου σου ξυρίζουν το κεφάλι... 

Ήταν πολύ σημαντική στιγμή για μένα όταν αποφάσισα να ξεφορτωθώ το βαρύ φορτίο των dreadlocks μου μετά από 7 χρόνια! Κανένας από τους φίλους μου δεν θυμόταν το πρόσωπό μου πλέον, γιατί, εκτός από τα ντρεντς, είχα και μούσια και έτσι αισθανόμουν συνεχώς σαν να κρύβομαι! Τα μαλλιά μου είναι τόσο ακατάστατα και σγουρά. Θα ήθελα να είχα μαύρα και ολόισια μαλλιά, σαν του Μπρους Λι! 

O Gaslamp Killer χαρίζει αποκλειστικά ένα mix στους επισκέπτες του site της LIFO:

www.mediafire.com/?yzetwj2y5qz

GLK INTRO
• BUCKETHEAD - SKRATCH BEAT
• UGK - INTERNATIONAL PLAYERS ANTHEM
• ROBOTO - VORTEX COOKIES (fLako Rmx) - GLK EDIT
• NIRVANA - SCENTLESS APPRENTICE
• KALYANJI ANANDJI - DHARMATMA THEME - TOMMY'S EDIT
• JAYLIB - CHAMPION SOUND
• DABRYE - ENCODED FLOW INSTRUMENTAL
• FUZZ FACE - BRAINSWAPPER
• SAMIYAM - PORNO SLAP
• THE ROOTS - GET BUSY
• THE CLIPSE - GRINDIN'
• DJ SIGNIFY - LISTEN/THE ISOLATIONIST - INSTRUMENTALS
• ALEXANDERS DARK BAND - DRUM ATTIK
• OHNO - FAST GAMBLE
• BULLION - I KNOW THERES NO ANSWER
• THE SLAPPED EYEBALLERS - REDE HET SIE GSEIT
• LES MOGOL - KALEIDOSCOPIC DREAM
• THE GASLAMP KILLER - SHOWSTOPPER
• FLYING LOTUS & THE GASLAMP KILLER - GNG BNG

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Πέθανε Σαν Σήμερα / Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Σαν σήμερα πεθαίνει ο «φτωχός και μόνος κάου-μπόυ», που την εποχή της επικράτησης του πολιτικού τραγουδιού στη χώρα μας πρότεινε την επανασύνδεση με τον Αττίκ και τον Κώστα Γιαννίδη, αλλά και την αμερικανική τζαζ, country και σουίνγκ μουσική.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Βασίλης Λούρας: «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Μουσική / «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Το ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας» που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βασίλης Λούρας -και θα κυκλοφορήσει σύντομα στους κινηματογράφους από το Cinobo- είναι μια συναρπαστική ταινία για την Κάλλας που αποκαθιστά την αλήθεια για τα χρόνια της στην Ελλάδα αλλά και για τη θυελλώδη σχέση της με τη χώρα που η μεγάλη ντίβα θεωρούσε πατρίδα.
M. HULOT
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Μουσική / «Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Η Michelle Gurevich γράφει μουσική για την ψυχή και τις εμπειρίες της, με μια γερή δόση μαύρου χιούμορ και αφοπλιστικής ειλικρίνειας. Μιλά στη LiFO λίγο πριν από την εμφάνισή της στο Fuzz.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Πώς είναι άραγε να γράφεις το κορυφαίο σου έργο στα 25 σου χρόνια; Πόση αγωνία αισθάνεται ένας συνθέτης που καταλαβαίνει ότι όλοι προσδοκούν από εκείνον το επόμενο μεγάλο έργο; Πού κρύβεται η ακαταμάχητη δύναμη του Κοντσέρτου για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ; Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά ένα από τα διασημότερα έργα για πιάνο και ορχήστρα, την ομορφιά του και την ιστορία του.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μπάρι Άνταμσον: «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα τελευταία κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Μουσική / «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Λίγο πριν προσγειωθεί στην Αθήνα για ένα χορταστικό συναυλιακό διήμερο, ο πολυτάλαντος Μπάρι Άνταμσον μιλά για τη σκηνή του Mad-chester, για το ροκ εν ρολ που όσο «γερνάει» τόσο δυναμώνει, για τη γνωριμία του με τον Λιντς και τον εθισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Συνέντευξη Saturday Night Satan

Μουσική / «Όσο υπάρχει κόσμος που πηγαίνει στις συναυλίες, θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε κι εμείς»

Mε μια γυναικεία φωνή να ηγείται, αντλώντας έμπνευση από τον horror κινηματογράφο και με επιρροές από τα ’70s και ’80s, οι Saturday Night Satan φέρνουν νέο αέρα στην εγχώρια metal σκηνή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ O Tsolimon βλέπει όνειρα με γιαπωνέζικα καρτούν

Μουσική / Ο Tsolimon έγραψε ένα άλμπουμ κλαίγοντας και οδηγώντας

Στον πρώτο του προσωπικό δίσκο, ο νεαρός τραγουδοποιός που λατρεύει τον Λεξ και τα Pokemon συνδυάζει την ηλεκτρονική μπαλάντα με το ραπ και το ζεϊμπέκικο. Όταν έστειλε το «Καλό» στον Κραουνάκη, εκείνος του απάντησε πως πρέπει να το τραγουδήσει η Στανίση - τελικά, το είπε ο ίδιος και η Δεσποινίς Τρίχρωμη.
M. HULOT
Ο Bad Bunny και το μέλλον της urbano μουσικής

Μουσική / Ο Bad Bunny και το μέλλον της παρεξηγημένης urbano μουσικής

Το «Debí tirar más fotos» του 30χρονου Πορτορικανού μουσικού είναι ένα λάτιν αριστούργημα αφιερωμένο στις ρίζες του, στην ιστορία του Πουέρτο Ρίκο και στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, όπως ο υπερτουρισμός και η εποχή του Τραμπ, που πλήττει τους μετανάστες.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η «Δύναμη του πεπρωμένου» αποτελεί τα τελευταία 150 χρόνια έναν διαρκή θρίαμβο της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Μουσική / Η «Δύναμη του πεπρωμένου»: Ο θρίαμβος της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Η όπερα που απασχόλησε τον Τζουζέπε Βέρντι επί είκοσι χρόνια και θεωρείται από τις σημαντικότερες του διεθνούς ρεπερτορίου επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή, με μια παράσταση αντάξια της φήμης της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ